Kto swapowal RS"a mk6 do mk7??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytank do ludzi ktorzy cos takiego robili, mianowicie chcialbym sie dowiedziec czy da rade połączyć wiązke elektryczną z mk7 z wiązką silnika mk6, lub czy pasuje wiążka kompletna z mk6 do mk7
  
 
wszystko pasuje wystarczy poszukac.
  
 
robcio-88 odpaliłeś już ten silnik ,bo już widzę od kilu miesięcy masz problem z tym silnikiem
  
 
No mam mam, kurde jezdzil ten samochod i wszystko bylo git i nagle nastepnego dnia przestal jezdzic i tylko mruga lampka od imo i nic, kurde juz dwa kompy sprawdzalem i nic na kazdym jest to samo, dlatego chce sie dowiedziec czy moze zmienic wiązke na taką z mk6 zeby nie bylo imo
  
 
Cytat:
2008-10-07 20:28:18, robcio-88 pisze:
No mam mam, kurde jezdzil ten samochod i wszystko bylo git i nagle nastepnego dnia przestal jezdzic i tylko mruga lampka od imo i nic, kurde juz dwa kompy sprawdzalem i nic na kazdym jest to samo, dlatego chce sie dowiedziec czy moze zmienic wiązke na taką z mk6 zeby nie bylo imo


oj robcio robcio.. na priva wysyłam Ci info z numerem telefonu do chłopaka co Ci to ogarnie..


[ wiadomość edytowana przez: VinCe dnia 2008-10-07 20:34:30 ]
  
 
a Ty masz immo??
  
 
No mam bo to mk7
  
 
i pewni odcina Ci zapłon i paliwko...
W probku miałem zimne luty w immo oraz skrzynce bezpieczników...i obajwy podobne
  
 
ja bym podjechal do goscia, ktora zna sie na immo.
bo mialem takie same objawy , jak mi wlasnie ono padlo.
u mnie dalo sie jeszcze naprawic ale jak padnie mi jeszcze raz to gosciu wywali je calkowicie...
  
 
Tylko ze tego imo raczej nikt nie naprawi bo jest wbudowane w komputer i tylko grabowski cos takiego umie zrobic ale sie za to ceni
  
 
Cytat:
2008-10-08 18:31:20, robcio-88 pisze:
Tylko ze tego imo raczej nikt nie naprawi bo jest wbudowane w komputer i tylko grabowski cos takiego umie zrobic ale sie za to ceni



naprawić nie naprawi , ale odłączyć to odłaczy po co Ci immo , escortów nikt nie kradnie
  
 
własnie szukalem kogos kto by odłączyl to imo ale nikt nie chce sie tego podjąć
  
 
no bo to badziew jest...jak Ci coś padnie to lipa...weź wywal wiązkę całą...
  
 
Cytat:
2008-10-08 21:45:19, mss pisze:
naprawić nie naprawi , ale odłączyć to odłaczy po co Ci immo , escortów nikt nie kradnie



Jedynego co kradł Esy na potęgę już aresztowali
  
 
Ja naprawde czegoś nie rozumie. Mieszkam w mieście wielkości jednej dzielnicy Warszawy i to takiej mniejszej do tego, jest tu paru elektryków, i nie są to warsztaty najwyższych lotów ale nie zdarzyło sie tu jeszcze żeby ktoś miał problem z ogarnięciem elektryki w prawie pełnoletnim escorcie.

Kolego weź mi wytłumacz jakim sposobem ty od pół roku nie możesz uruchomić tego auta, i w całej Warszawie a to największe miasto w Polsce nie ma warsztatu który by ci pomógł. Tylu ludzi zrobiło swapa i to w najrózniejszych konfiguracjach bo i silniki N7A lądowały w mkIV,V,VI i VII ale żaden swap nie trwał tyle ile u ciebie zajmuje zalka z uruchomieniem po przekładce.

Zobacz allegro i zadzwoń komp zwykły to koszt od 100 do 150 zł, wiązka silnika koszt do 100 zł w tym ci jeszcze dorzuca map sensor i co tam jeszcze potrzebujesz. Potem podłączasz komp i wiązke od samochodu bez imo, wyciągasz przekażnik ze skrzynki ten od imo wkładasz w jego miejsce zwore i ruszasz.

Tu nie ma żadnej magi i nie wiem czemu to tak długo trwa. Dla przykłądu Ostatnio miałem klienta na częsci do BMW z imo gdzie imo jest bardziej skomplikowane niż w esim. za 200 zł sprzedałem mu komp silnika, wiązke, moduł imo, stacyjke z kluczykiem i pętlą i moduł kodujący. Człowiek nie był elektrykiem ale sam przełożył to sobie w jedno popołudnie i było po zawodach.Samochód odpalił za pierwszym razem.
  
 
Dodam ze jak jak przekladalem u siebie fakt to 1.6 16V, od 9 rano z wyjeciem starego, zmiana instalki kompa i wadzeniem drugiego w dwie osoby ja z kolezka, na 10 w nocy byl test juz, drugiego dnia przelozylem instalke skrzynki i skrzynke zajelo to ok 3godz.
Tu nie ma zadnych problemow jedynie trzeba we wszystko sie przygotowac.
  
 
Jeżeli kolega Robcio88 ma kompa z Essiego mk7 to najprawdopodobniej ma wbudowanego PATSa w kompa. W związku z tym, wcale się nie dziwię, że PATS mógł się wysypać i teraz jest problem z odpaleniem. Jeżeli natomiast PATS jest zewnętrzny to trochę babrania się w elektryce i immo ominięte.

PS. W pierwszym przypadku kup kompa od mk5, sprawdź wiązki i będzie po kłopocie.