[125p] szara c-classe - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
chcialem wsadzic rovera ale narazie ohv jest calkiem sprawna, nie cieknie, nie pali jakos duzo i wogole wiec nic przy kancie nie robie tylko jezdze. No przed swiatecznymi wyjazdami na narty wsadze sobie piatke skrzynie jak jakas ladna dorwe.
Ale jak engine zacznie niedomagac to wtedy z miejsca wylatuje i bedzie rover (1.8 docelowo)
Narazie swieteniewozi sie tym dupe - stylowo, cieplo, wygodnie i bezproblemowo
  
 
ładna ta bryka. Nieźle Ci idzie robienie zdjęć Jago.

Ps. Już prawie każdy ma bandziora. Chyba i ja se kupie
  
 
Co z tego ze most nie wyje mój nie wył i się wysrał
  
 
hehe, mój też nie wył a zerwało koło talerzowe.
  
 
a u mnie różnicowy do tego jego kawałki niefortunnie wpadły pomiędzy kolo atakujące i talerzowe robiąc tam spustoszenie
  
 
Mi sie różnicowy 2 razy rozleciał na kawałki w moście ze 132 robiąc tam spustoszenie ale zawsze do domu dojechał i po założeniu nowego mechanizmu jechało się dalej pomimo połupanego ataku.
  
 
ja to chyba dobrze to traktuje bo nawet skrzynia w maluchu mi sie nie sypala.
  
 
Cytat:
2008-10-29 14:15:22, Furiosus pisze:
prezes jugol to kiła przeokropna... to jest strasznie kijowy most... chętnie Cię pozbawię ryzyka zamontowania go do kanta. co Ty na to???



jugol to ostatni kulturalny cichy most w tych samochodach, kwadratowe są głośnie i wyja przeokropnie fakt ze mocniejsze od jugo
  
 
Fiat dostal nowe wycieraczki, jeszcze spryskiwacze chromowane i malina

No i niestety nie wytrzymalem dlugo z modami. Przed wsadzeniem chce wymienic wszystko co sie zuzywa, zeby miec spokoj potem + wszystkie nowe sworznie i gumy w zawiasie i ukladzie kierowniczym wejda odrazu. A no i wspoma jesli kolka pasowe sie zmiesci.
Dawca

Nowe czesci
tarcza+doscisk+łozysko

Cholerna uszczelka pod dekiel zaworow z 5 dych kosztuje:/

Kopułka, palec, pasek rozrzadu i napinacz, swiece, przewody filtr oleju.



[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2008-11-15 17:45:19 ]

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2008-11-15 17:46:01 ]
  
 
No to długo wytrzymałeś Ciekawe kiedy mi się ohv znudzi.
  
 
gdzie kupowales graty?

uszczelka cos drogo
kup jeszcze cewke hehehe ja juz w swoim r400 wymienilem
  
 
Graty w interteamie bo mam na piechote. 50 mniej-wiecej - jakies 40pare kosztowala. O cewce zapomnialem fakt.

Kylo jak bys za taka kase dorwal tego poldolota to bys tez sie nie zastanawial. Zwlaszcza jak sie nim przejechalem, to nie chcialem wysiadac Jak sprzedam graty z tego polda to wyjde na 0.
  
 
Wiesz ja w srebrzystej piramidce też mam cały zestaw mam. Ale po pierwsze nie mam serca rozbierać na części a po drugie ten motor co mam w swoim całkiem nieźle lata. Tylko za miastem piątka by się przydała.
  
 
kylo powiedz w końcu co się stało z tym pierwszym fiatonem
  
 
Wypadek.
  
 
mocno go rozj****
  
 
No niestety konkretnie
  
 
Cytat:
A no i wspoma jesli kolka pasowe sie zmiesci



Zmieści się na luzie Trzeba tylko nadciąć wspornik mocowania sanek, zdaje się, że trzeba też dokręcić skrzynię do gwintów bliżej mostu - tego nie pamiętam już dokładnie.

Aha - silnik wkładaj gdy skrzynia jest odkręcona od nadwozia, no i pasek rozrządu zmień wcześniej
  
 
silnik caly robie na tip top na zewnatrz a potem wsadzam zlozony.
W podlodze sa dwa zestawy otworow na mocowanie skrzyni?
Ktory wspornik trzeba naciaac? Tych przerobek nie trzeba robic jesli nie chce sie wspomy montowac?
Jak chlodnice zastosowales i wentylator?
A i po takim przesunieciu skrzyni jak u Ciebie wyglada drazek w srodku samochodu?

[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2008-11-16 16:09:47 ]
  
 
Cytat:
W podlodze sa dwa zestawy otworow na mocowanie skrzyni?


Tak, przesunięte w osi tunelu. Jeśli odkręcisz poduszkę powinieneś je zobaczyć, ew. trzeba będzie usunąć bitex/baranek/wosk/itp.

Cytat:
Ktory wspornik trzeba naciaac? Tych przerobek nie trzeba robic jesli nie chce sie wspomy montowac?


Osłona miski idzie od poprzeczki do tegoż właśnie wspornika, który z kolei jest przykręcony do wzmocnienia przedniego, za pasem przednim. Musiałem w nim lekko naciąć trójkątne ścianki boczne.
Żadnych z opisywanych przeróbek nie potrzebowałem przy silniku bez wspomy.

Chłodnica standardowa wpuszczana w pas, ale w lecie w mieście nie wyrabia przy 1.6, przynajmniej na moim silniku i chlodnicy. Wiatrak pochodzi z fiata Bravy (jakieś 1.5x większy od fso), tu ciekawostka - idealnie pasuje w środek stelażu z fso.

Skrzynia ok - wszak to tylko ~2cm dalej.