Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Horhe Sympatyk FEFK Citroen Xsara Picasso front wschodni | 2008-10-28 08:46:21 Nie ma.
Cała pompa sterowana mechanicznie. Jeżeli może mieć jakiś efekt to tylko placebo. |
Kris75 Sympatyk FEFK Ford Escort Los Alamos | 2008-10-28 13:34:59 Masz rację, stosowanie dwóch przewodów do tego aby płynął prąd wcale nie jest takie oczywiste, gratuluję...
Pamiętaj że to ty nazwałeś się gamoniem, aby później nie było pretensji....... Nie miałem tego na myśli wcześniej chociaż przyznam ci się szczerze że teraz się nad tym zastanawiam, szczególnie jak przeczytałem ten artykuł ze ściągi. A ściąga jak każde dziecko wie, nie zawsze publikuje rzeczy mądre i nieomylne, to na marginesie, bo w tym przypadku "autor" poprzepisywał ze wspomnianej na końcu literatury. Gdyby to zrobił bardziej obszernie i staranniej pewnie nie miałbyś problemu ze zrozumieniem. Poza tym: pierwsze primo - o jakiej pompie on tam pisze. Drugie primo - gdzie tam jest napisane że można sterować CIŚNIENIEM WTRYSKU??? |
wylye Mondeo Tomaszów Lub | 2008-10-28 17:22:51
----------- Może nam powiesz wobec tego, co to takiego jest "instalacja jednoprzewodowa" i czym, w istocie jest pojęcie MASY ? - do czego ona służy i co (sic!) zastępuje? Ale, skoro przytoczony artykuł budzi w tobie takie tylko skojarzenia, i dla tej przyczyny insynuujesz (od 1szego postu) to co insynuujesz to trudno. Domyślam się, że masz, tu na tym forum opinię guru, przykro mi że tak się kompromitujesz wyrażając takie sądy. Nie będę więcej odpowiadał na twoje niestosowne zaczepki. Nawet jeżeli masz (?) wiedzę techniczną, nie upoważnia cię to do wypowiedzi w takim tonie. Przeczytaj je jeszcze raz - na spokojnie - Ty porostu masz zwyczaj imputowania ludziom najoględniej mówiąc - braku rozgarnięcia... Możesz się nie silić na dalsze "kaskadowe" wypowiedzi, ponieważ nie będę dalej reagował na twoje wpisy bez względu na ich mniej lub bardziej gburowatą treść. Ps O rozdzielaczowej pompie tam jest mowa i jeżeli nawet dla mnie było jednoznacznym ciśnienie paliwa, z ciśnieniem wtrysku - to nie powinieneś był tak się do mnie odnosić. W tej kwestii, rzeczywiście masz rację - jest tam mowa o ciśnieniu paliwa |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2008-10-28 20:41:46
Male wyjasnienie, nie EDC tylko Modul EEC, zapomnij o trybach awaryjnych, bo to jest wymyslona bardziej teza, ogolnie nie ma czegos takiego jak tryb awaryjny, dlatego ze komputer podczas dzialania silnika zbiera informacje z czujnikow i ma je zapisane w pamieci, a zapisane po to ze gdy padnie jakis czujnik komp z pamieci zapisanych danych opiera sie o nie i sterowanie odbywa sie wlasnie za pomoca zapisanych danych, a nie pobieranych z czujnika. To samo tyczy sie Samoadaptacji, oczywiscie pojecie to zwiazane jest z komputerem, ale nie wplywa ono na zmiane charakterystyki pracy silnika lecz na ponowne zapisanie w pamieci parametrow z poszczegolnych czujnikow, gdy np. odlaczymy zasilanie i wykasujemy dane z bledami (jesli takowe są), wtedy komp po ponownym podlaczeniu pobiera i zapisuje sobie nowe dane z poszczegolnych czujnikow. To jest wklasnie samoadaptacja EEC, a nie jak niektorzy piszą ze jest to lekarstwo na wszystko. Ogolnie z lepszym czy gorszym dzialaniem silnika samoadaptacja nie ma nic wspolnego. Moze troche namotalem ale mysle ze zrozumiesz Proste, w niektorych autach, nie da sie wykasowac blędow odlaczeniem aku tylko przez jakis interfejs, dlatego jesli tam odlaczysz zasilanie to komp nie traci informacji pobranych z czujnikow. W Escorcie jest inaczej i moze prosciej, jesli mu odlaczysz zasilanie i straci wszystkie zapisane informacje to skądś musi wziąc nowe dane, i wlasnie pobieranie tych nowych danych to samoadaptacja. [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2008-10-28 21:11:10 ] |
wylye Mondeo Tomaszów Lub | 2008-10-28 21:22:23 To Magic 123
Chcę się tylko upewnić - o ile w moim "schyłkowym" zetecu - należało tę, że adaptację przeprowadzać - to o tyle w 1.8 TD nie jest ona zasadna - ponieważ nastąpi "samodaptacja" bez wiedzy wręcz użytkownika.? czy tak ? Dochodzę tego z uporem... maniakalnym, bo tam (w zetecu) trzeba było całą ta procedurę jednak wykonać pod nadzorem kierowcy. |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2008-10-28 21:58:25 Ale nadal sie mylisz gdyz, kierowca nie jest do niczego potrzebny tak samo tez ze nie przeprowadza sie samoadaptacji, gdyz komp sam sie ustawia niezależnie czy samochod chodzi na wolnych obr czy od razu jedziemy, to bez znaczenia, my nie mamy na to wplywu.
W TD jesli jest nawet cos takiego to rowniez nas to nie interesuje, i nie trzeba sie niczym przejmowac. |
dulin7 Sympatyk FEFK Nowe Miasto Lubawskie | 2008-10-28 22:22:49 he regulacja cisnienia wtrysku i td w escorcie?? Co Piles??
To jest regulacja cisnienia paliwa wykorzystywana do sterowania ustawiaczem wyprzedzenia wtrysku. Pozdrawiam!!! |
wylye Mondeo Tomaszów Lub | 2008-10-29 09:35:00 Do Magik123 - dzięki to by chyba załatwiło wszystkie moje wątpliwości
do dulin7 - jestem abstynentem, jednak Tobie polecam picie herbaty Paracelsusa i (wspólnie z niejaką Krissą) wzięcie kilku lekcji dobrych manier. Możecie, też razem założyć jakiś wiejski "KNOW-HOW CLUB" (tylko ostrożnie, bo dość śmiesznie to wychodzi - przekładając na polską fonetykę) |
Remarq Sympatyk FEFK BMW e36/ Ford MDO II Brodnica | 2008-10-29 15:27:26 Myśle że temat został rozpracowany od strony merytorycznej.
Na wszystkie pytania natury technicznej padły już odpowiedzi. W kwesti polityki kultury, dobrego wychowania oraz uskuteczniania ripost proponuje jednak przenieść się na Priv, lub chat bo widze że troszkę to wam zajmie a ten dział ma troszkę inne zadanie i tego się trzymajmy. |
wylye Mondeo Tomaszów Lub | 2008-10-29 15:57:53 Tak, to by było na tyle - chyba, w kwestii merytorycznej - dziękuję kolegom za pomoc w rozwiązaniu moich wątpliwości.
Ze swojej strony, również uważam, że temat jest wyczerpany. |