Tuning RS2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Ma ktoś jakieś pomysły co można zrobić z tuningu mechanicznego w 2 litrowej jednostce poza komputerem, zrobieniem głowicy, wałków i stożka. Może ktoś ma jakieś ciekawostki, może coś podłączyć coś odłączyć coś przerobic by wykrzesac moze nie tyle co dodatkowe konie a jakis momęcik ??
  
 
Cytat:
2008-10-28 17:08:07, szperacze pisze:
jakis momęcik ??


Turbo sprężarka
  
 
turbo + blow-off + intercooler + gleba + utwardzenie + rozporki
  
 
turbo niestety odpada z tego powodu ze smigam tym autkiem w rajdach KJS takie popularki i jak bym wsadził turbo to bym jezdził w klasie z 4x4 typu lancery evo, subaru itp a raczej ciezko by bylo oską pokonac tamte autka i ciezko by bylo przenieść tą moc na podłoże.

Gleba juz jest zawieszenie bilstein i rozpórki przednia i tylna
  
 
a dół od 2.3?
  
 
rozwiercenie silnika albo swap..moze od ściery dy rydy? bo ściera ma duza pojemnosc a mala moc czego nie rozumiem i co mysle ze mozna byloby znacznie poprawic ale ja sie tam nie znam..
  
 
Ale jakiekolwiek rozwiercenie silnika czy dół od 2.3 mu nie pomoże, bo póki co łapie się w klasie do 2000cm3. To już lepiej nic nie ruszać niż pchać się klasę wyżej.
  
 
myslalem od tym ale klasa jest do 2000 ccm bez turbiny i szukam jakis takich rozwiązań niekonwencjonalnych jeszcze hehe a moze na wydech wiekszy przejsc typu 60mm czy to moze zaszkodzic, moze te rureczki na wydechu przy glowicy usuną zeby plynniejszy przelot spalin był i na dole z 4-2-1 przejsc na 60mm bez kata i na koncu jakis przelotowy ?? moze jakis czujnik odpiąc przepiąc czy cos w tym stylu hmmm.... sam juz nie wiem narazie jest 172 konie i 214 NM po zrobieniu głowicy i wałków u świątka w bydgoszczy, komputer od mielcarka z poznania, stożka nie ma jest wkładka K&N wiec moze stozek z jakims ladnym dolotem ?? i co myslicie o hamulcu na przód od coswortha 4 tłoczki i jak z kosztami tego i montażem ??
  
 
a ni dy rydy zrobic tak jak lancia delta miala? ze podwojny wydech ale do obu rur o roznej dlugosci, to podobno jakies efekty dawalo tylko widac bylo ze przy zderzaku jedna rura jest krotsza bo wydech nie idzie srodkiem auta tylko bokiem i jedna rure trzeba bylo miec krotsza... albo rozwiazanie 2 - jezdzij na spirytusie 99+
  
 
Stożek + wydech miałby może jakiś sens jakby to potem ładnie zestroić na kompie, dać mu trochę wachy Hamownia o i do dzieła
  
 
kup mazde rx7 - bedziesz startowal w klasie najslabszej bo 1,3 i bedizesz zawsze wygrywal az do znudzenia
  
 
Cytat:
2008-10-28 17:44:46, szperacze pisze:
myslalem od tym ale klasa jest do 2000 ccm bez turbiny i szukam jakis takich rozwiązań niekonwencjonalnych jeszcze hehe a moze na wydech wiekszy przejsc typu 60mm czy to moze zaszkodzic, moze te rureczki na wydechu przy glowicy usuną zeby plynniejszy przelot spalin był i na dole z 4-2-1 przejsc na 60mm bez kata i na koncu jakis przelotowy ?? moze jakis czujnik odpiąc przepiąc czy cos w tym stylu hmmm.... sam juz nie wiem narazie jest 172 konie i 214 NM po zrobieniu głowicy i wałków u świątka w bydgoszczy, komputer od mielcarka z poznania, stożka nie ma jest wkładka K&N wiec moze stozek z jakims ladnym dolotem ?? i co myslicie o hamulcu na przód od coswortha 4 tłoczki i jak z kosztami tego i montażem ??


ile kolego kosztowały Cie walki i obróbka głowicy?
masz już graty pogrzebane wiec mógłbyś pomyśleć właśnie nad układem dolotowym i wydechowym
  
 
Cytat:
2008-10-28 17:54:50, Rurzowy_Rzufff pisze:
kup mazde rx7 - bedziesz startowal w klasie najslabszej bo 1,3 i bedizesz zawsze wygrywal az do znudzenia



To już nawet licząc wankla jak normalny tłokowy silnik jest klasa 2/3 (nie znam dokładnej pojemności) a nie najsłabsza . Kiedyś 3/4.

Ale nie ma co offtopować już

  
 
co do kosztów nie jestem w stanie poiedziec ile dokladnie bo robilem to w 2005 roku do innego essiego ktorego sprzedalem i nie wsadzilem go tam,silnik lezał 2 lata i tak po 2 latach lezenia zostal wlozony do tego, a bralem jeszcze od swiatka szpere do skrzyni ktora sie rospadla po jednym kjs i w ramach zadosc uczynienia obnizal cene za silnik i takie tam dokladnie nie pamietam

ale ciekawostką jest to ze udalo mi sie ten silnik kupic z niemieckiego serwisu za 700 euro nowy z zerowym przebiegiem dzisiaj ma 15 tys. Jak znajde fotki do zapodam w 2005 roku nowego fabrycznego silnika od RS

a na zime planuje rozebrac essiego w drobny mak wypiaskowac bude powywalac co niepotrzebne zrobić pożądek w instalacji i takich tam i od nowa poskładac
  
 
[/quote]


no masz CI

Lat temu parę
pamiętam że jakiegoś seryjnego essa chciałeś tu za 15 tysi opylić , i jakieś do wyścigów esy.

Taaaaaa .
  
 
Cytat:
2008-10-28 17:08:07, szperacze pisze:
Witam Ma ktoś jakieś pomysły co można zrobić z tuningu mechanicznego w 2 litrowej jednostce poza komputerem, zrobieniem głowicy, wałków i stożka. Może ktoś ma jakieś ciekawostki, może coś podłączyć coś odłączyć coś przerobic by wykrzesac moze nie tyle co dodatkowe konie a jakis momęcik ??


www.godarth.pl

Zadzwon tam i poproś krzysztofa i powiedz mu czego oczekujesz i ile kasy chcesz na to przeznaczyć - możesz się powołać na "Medżika" z forum Escorta
  
 
ok napewno zadzwonie ale za jakis czas jak juz bede miał autko rozebrane i duze pole do popisu narazie nie chce dzwonic i truć komuś bez celu głowy

a co do kasy to powiedzmy ze budzet nie ograniczony ale wydawany sensownie

a swego czasu miałem F1 86/500 do sprzedania poszło do warszawy za 13,5 tys i rs2000 7 edycji ostatni wypust 96 rok topowo przygotowany do rajdów, ale tez sie sprzedał