TOYOTA CARINA II 91r.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich, ktorzy mieli badz maja stycznosc z tym modelem toyoty. Jestem mlodym kierowca i interesuja mnie jakies porady co do jak najlepszego naglosnienia tego samochodu. Sam rozkrecalem deske i zauwazylem ze wchodza tam glosniki o nietypowym ksztalcie, a z tylu wogole nie ma sladu na glosniki. Moze ktos bawil sie z wstawianiem w drzwi. Prosze o jakiekolwiek sugestie, badz porady. Drugim problem jest ciezka praca korbek do okien, jest to wina mechanizmu czy czegos innego?
  
 
Witam
Miejsca fabryczne proponuje sobie odpuścić na rzecz drzwi.Jest w drzwiach miejsce gdzie można zamontować 165 mm woofer wycinając otwór w tapicerce ;pomiędzy tapicerką a drzwiami trzeba wówczas wstawić panel (np mdf) mocowany do drzwi .Tweetery w słupki lub w trójkąty przy lusterkach i powinno "zagadać" (wskazane małe wytłumienie) Tył można sobie odpuścić na rzecz dobrego przodu
Powodzonka
  
 
Witam!!!

Prawda jest taka że w Carnie II z nagłośnieniem jest ogólnie straszna bieda, bo miejsca przewidziane fabrycznie są w plastikach, a jak coś tam mocniejszego się wstawi to całość wchcodzi w paskudny rezonans. W drzwiach też nie jest zbyt łatwo, bo jeśli masz wersję z elektrycznymi szybami to też kieszenie w drzwiach są długie i trzeba sporo majstrować przy tapicerce. Ja sam mam głośniki 135 mm Magnata dwudrożne odseparowane i sporo się namęczyłem aby je sensownie w drzwi zamontować. Aha, z tyłu jest fabryczne miejsce na głośniki, wchodzą tam owale do 6x9", zaraz za tylnymi fotelami obok napinaczy pasów bezpieczeństwa. Bynajmniej ja takie mam

Miłej walki życzę