Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
wer1207 Escort mk7 Lublin/Warszawa | 2008-11-02 23:40:39 Mój ma ponad 200 (teraz uważnie czytaj (skrót od 'tysiąc')) tys. też EFI ... i ogólnie jak się wyreguluje zawory, olej wymieni na czas itp itd to bardzo ładnie chodzi.
A czy u Ciebie nie ma przypadkiem regulacji hydraulicznej? Jakieś blaszki tam się podkładało chyba, nie pamiętam teraz dokładnie. |
wer1207 Escort mk7 Lublin/Warszawa | 2008-11-03 00:24:24
ja mam HCS OHV z tego co pamiętam i na pewno mam regulację ręczną.
im szybciej zrobisz tym lepiej dla silnika... Magik123 pisze jakby wiedział o co chodzi i tak może być. |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2008-11-03 05:56:09
Silniki 1.3 są zupełnie inaczej zbudowane niż CVH, z resztą widać to w oznaczeniu dlatego masz ręczną regulację, 1.6 kolegi Ronnie85 ma już regulację hydrauliczną CVH-1wałek w głowicy OHV-1wałek w bloku [ wiadomość edytowana przez: ArekCLX dnia 2008-11-03 05:56:39 ] |
Ronnie85 Ford Escort Bielsko-Biała | 2008-11-05 10:51:01 dzieki to juz mam wieksza jasnosc
a ma ktos pomysl gdzie z tym podjechac na podbeskidziu ?? |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2008-11-05 22:28:08 Witam
To że stuki się zmniejszyły po zalaniu to świadczy tylko o tym że masz za mocno przyspieszony zapłon bo im niższa liczba oktanowa tym trzeba przyspieszyć zapłon stąd takie zachowanie twojego auta a co do klekotania i silników CVH to słyszałem juz takie które nie klekotały a inną sprawą jest to że jest jeden silnik CVH który ma ręczną regulację zaworów a dokładnie jest to silnik 1.6 RSi który ma charakterystyczną żeberkową pokrywę zaworów z magicznym napisem Ford Motorsport a silnik dysponuje mocą 115KM. Pozdrawiam |