[126p] 91 FL BURAK - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Fuso, oczywiscie ze go stestujesz ale Twoj i tak pewnie bedzie lepszy!

Panel przelacznikow wycinany laserem (laser to moje oko plus flex):

Elektryka prawie na ukonczeniu, pozostalo dorobic kilka hebelkowych przelacznikow do wewnatrz, kable do hebla, dorobic wiazke z przekaznikami do chlodzenia i halogenow, ale generalnie deska lady juz spieta z wiazka eleganta, wiazka eleganta juz pozeniona z wiazka tyl FL, dodane kable do czujnikow, kupilem akumulator, jutro jakis test czy to sie pali czy spala:

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2013-08-15 22:17:18 ]
  
 
updejt!

elektryka gotowa w 95% i co najwazniejsze wszystko co zrobilem dziala!!
4 dni walki ale jest powodzenie, deska praktycznie gotowa:
(z pilotka i moja muza w projekcie)

Fura nabiera ksztaltow:
(szczescliwy owner)

Niestety juz po urlopie - ale w weekend znow wchodze do garazu, w planie finisz elektryki, dopiecie chlodzenia przod, montaz nagrzewnicy, wszystkich swiatel, uzbrojenie drzwi, przednia szyba itd.

Na wrzesien pozostanie poskladanie silnika
  
 
zalozylem siatex i pare innych pierdol:

i znow troche przerwy:
  
 
w zeszlym tygodniu przysiadlem na 2 dni:

poskladalem slupek, dostosowalem przepustnice z punto, uzbroilem drzwi i oszklilem przod

po 15stym zamawam standalona - czas wrzucic silnik i uplesc jakas wiazke
  
 
Ale wypieszczona robota, dobrze Ci to idzie. Przymierzałeś białe kierunkowskazy na przód, nie byłoby lepiej? Auto śliczne
  
 
ten otwor na chlodnice to nie wyciąłeś za duzy?
  
 
myslalem o bialych kierunkach ale pomarancz wyglada bardziej "klasycznie"
Otwor jest duzy na przyszlosc kiedys wsadze tam meski silnik ktory bedzie sie mocniej grzal
  
 
jak zaslepisz z tylu wszystko blachom i nie będzie miało gdzie o wywiewac to se możesz caly przedni pas wyciac
  
 
w masce sa duze wyloty i podloga bagaznika wraz z kawalkiem sciany grodziowej jest wycieta wiec oddechu jest duzo
  
 
niedopatrzenie moje
  
 
a wiec przyszly ostatnie brakujace uszczelki do silnika oraz troche na zapas (ASO fiata wiekszoscji juz nie ma wogole w ofercie wiec wole miec na przyszlosc):

do silnika brak jeszcze:

rozrusznika
pompy wody
pokrywy wtrysku i stozka
czujnika temp. wody
czujnikow cisnienia oleju
oil catch tank'a
standalona,

Po dotarciu w planie chlodnica oleju plus czujnik temp oleju,
meski wydech typu baran,
jakis lambadziarski dolot

a potem wycisnac co sie da, wysadzic i myslec nad innym sinikiem
  
 
Nie chciałeś tych rur pod samochodem puścić? Miałem w środku, obecnie mam pod spodem i nie dałbym sobie znowu wcisnąć ich do środka.
  
 
też miałem wewnątrz, zobaczymy teraz jak to będzie bo mam pod spodem

[ wiadomość edytowana przez: Pat_kdb dnia 2014-03-11 02:26:53 ]
  
 
Zuraw, Pat - swoich aut raczej nie upalacie, więc rury pod spodem nie przeszkadzają. Chyba, że dać pod spodem + dobra, mocna osłona...inaczej długiego życia by nie miały - kilka cięć, jakiś ostry kamień i papa
  
 
co racja to racja ale ja mam na prosty asfalt
  
 
w tej wersji którą będzie miał teraz pat musiałbyś rozwalić całe auto zeby uszkodzić przewody.
  
 
chetnie zobacze fotki, moze w evo 2 to przeniose, te rurki kupilem gotowe 100 lat temu po taniosci wiec juz nie cudowalem
  
 
Zaczynam się bać. Żeby to ze mna nie przekroczyło 1T na wadze!
  
 
Dzis dotarl dosc wazny element silnikowej ukladanki:

EasyEcu 3+
  
 
Lubię TO! fajny projekt , powodzenia