[126p] 91 FL BURAK - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
hot or not?
OZ tourismo 15x7

pozostalo dorobic dystanse zmieniajace rozstaw , odmalowac i kupic nowe gumki 165/45 r15.

Na wysokosc sa 7 mm wyzsze od seryjnych wiec nic nie powinno obcierac
  
 
bolec tak sobie porządkowałem graty i znalazłem dwie kopułki na wtrysk co szukałeś tyle czasu.... ale wiem ze już masz.


Co do strojenia - nie myślałeś o Ecumastetrze? tym bardziej rozbudowanym?

a co do 15 - nieżły joke

[ wiadomość edytowana przez: Pat_kdb dnia 2014-04-01 06:17:18 ]
  
 
Pat, myslalem nad EMU - ale jest duzo drozszy, ma fajne bajery ktore usprawiedliwiaja jego cene ale ja z nich nie skorzystam
Moj sterownik byl duuuuzo tanszy

ozety sa for sale ewentualnie wymiana za jakies fajne 13
  
 
900 na Stand Alone szeroko Tylko czekać aż puści niebieski dym Też się nad tym kompem zastanawiałem, ale pomoc techniczna w przypadku Deta jest niezastąpiona, no i ten obsługuję tylko 4cyl oraz zapłon 36-1.


[ wiadomość edytowana przez: RUFF dnia 2014-04-01 10:08:23 ]
  
 
RUFF, To jest wersja 3+, jeszcze nie ma jej w "oficjalnej" sprzedazy, obsluguje kolo 60-2 oraz ma 4 wyjscia na cewki - wiec 8 garkow tez obleci
O wsparciu opowiem jak juz bede mial wiecej doswiadczenia

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2014-04-01 10:56:48 ]
  
 
Tak się zastanawiałem, bo kompach typu standalone w instrukcji zawsze jest zdanie typu "Urządzenie przeznaczone jest wyłącznie do sportu motorowego, badań silników spalinowych i nie może być użytkowane na drogach publicznych!" ma to jakieś konsekwencje czy to tylko formułka, żeby producent miał czyste ręce?

Wiesz może kiedy wersja 3+ będzie już w oficjalnej sprzedaży?
  
 
tez sie zastanawialem o co chodzi z tym disclaimerem, pewnie o to ze nie jest to homologowane z autem,

wersja 3+ oficjalnie ma wejsc w polowie roku, tyle wiem, ale polecam zadzwonic do Przemka - producenta, i z nim pogadac.

a w aucie niewiele sie dzieje, umylem skrzynie (jeszcze raz dzieki fuso za wymiane ), odwiercilem i nagwintowalem otwory pod wieszak z bisa, podcialem kolnierz pod rozrusznik z 899, wymienilem wspornik walka sprzeglowego, manzety wymienie przed samym wrzuceniem do auta


[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2014-04-11 08:39:55 ]
  
 
silnik ze skrzynia w budzie!, jestem najwolniejszym skladaczem aut swiata:
  
 
Cytat:
2014-06-07 19:02:19, bolec666 pisze:
silnik ze skrzynia w budzie!, jestem najwolniejszym skladaczem aut swiata



Jak mówi znane przysłowie "powoly bo sie rozpierdoly"
  
 
elektryka in progress, zostalo tylko podpiac to do nowego kompa


cable by bolec666host, on Flickr

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2014-06-12 09:14:31 ]
  
 
Proponuje wyciąć z wiązki to co niepotrzebne.
  
 
jest tak malo do wyciecia (2 kable od evapa i cos od MAPa) ze mi sie nie chce, komp podpiety, polaczyl sie z laptopem, frimware nowy przyjal, w tygodniu mam nadzieje ze tym zakrece
  
 

IMG_0075 by bolec666host, on Flickr

komp podpiety, udalo mi sie juz go sparowac z laptopem i zrobic update firmwaru, jeszcze kilka brakow do uzupelnienia i odpalam
  
 
Justin przeczytał cały wątek i stwierdza:

  
 
Auto ma nowy dom: moj nowy, wlasny garaz do ktorego nie musze nigdzie jechac , w koncu samochod pod nosem po kilku latach rozlaki, mozna bedzie codziennie podlubac i go skonczyc

Dzieku Fuso za transport
  
 
spoko ziom składaj szybciutko , bo tak jak już mówiłem mój 2 projekt niedługo będzie jeździł a twój nadal nie a tak się odgrażałeś jak składaliśmy szarego oslo że szybciej będzie jeździł niż mój
  
 
Wiekszosc z Was widziala moje biadolenie w temacie hamulcowym, otoz jednak sprawa nie jest rozwiazana, po skroceniu bolca popychajacego konar przestal plonac

W zwiazku z tym pozyczylem od Fuso pompe z kanta i mimo iz przez inne wymiary i chyba skok lapie ona bardzo nisko - to LAPIE. na twardo.

Wiem juz wiec ze problemem jest pompa i tylko pompa.

W zwiazku z tym kupilem pompe z lanci Y10/uno.
Ma ona faktycznie inne wyjscia wiec idac za ciosem kupilem miedz i koncowki do zarobienia nowych przewodow.
Czekam tez na obcinarke, zaginarke i gietarke Yato do zrobienia owych przewodow.

Cala saga hamulcowa trwa juz dobry miesiac.
Ilosc bluzg i hektolitry lez i plynu hamulcowego przelanego po podlodze garazu pokazywaly jak bardzo juz mam tego dosyc.

Az tu nagle na urodziny BAM!!!

Moja ukochana zrobila dla mnie taki to plakat na motywacje :

no teraz to juz nie ma miekkiej gry,
Hellcat Killer zobowiazuje

no i pierwsza czesc zakupow:
  
 
głupcze praskę do przewodów bym pożyczył z pracy i zarobił Tobie te przewody
  
 
Oj Junit, wiem ze moglem do Ciebie podbic ale stwierdzilem ze praska sie przyda i warto miec na przyszlosc w garazu
w kazdym razie hamulce ogarniete, pompa TRW / Lucas z uno zalatwila temat. hebel bierze wysoko i jest twardy.

Teraz biere sie za przerobke ukladu paliwowego. W baku bedzie zasys 10mm z nierdzewy, pozniej sztywne przewody tekalan i gumiaki odporne na alk.
Musze jeszcze tylko od chinolcow regulator cisnienia zanabyc.

Generalnie wszystko bedzie przygotowane pod alkohol i w razie czego - pompe bosch 044.


  
 
Jakis czas temu Fuso uswiadomil mnie jak durny bylem skladajac silnik bez sprawdzenia luzow na pierscionkach.

Rozebralem wiec motor i to poprawilem

popasowane na 0.35, bedzie dobrze,

Przy okazji wpadla mi w lapy nowa pompa olju i tulejka walka rozrzadu (OEM fiat) wiec tez siedza juz w motorze, tym samym moge bez obawien go w weekend sprobowac odpalic.

[ wiadomość edytowana przez: bolec666 dnia 2015-12-09 10:59:29 ]