Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
groobyg2 Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Grupa | 2010-10-13 18:09:42
|
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2010-10-13 18:15:34
ja je kupilem z dwoch powodow. zostaly polecone przez znajomego i cene i osobiscie jestem zadowolony i polecam. nie wiem jak sie sprawuja w ekstremalnych warunkach ( poza duzym sniegiem, bo na to moge liczyc co zime, bo miasto totalnie zlewa odsnierzanie nie tylko mojej ulicy :/ ). mimo posiadania rsa jezdze w "miare" spokojnie |
sim_on Sympatyk FEFK Ford Escort Kraków-Bronowice-Birmingham | 2010-10-13 18:28:32 nie ma to jak stara sprawdzona debica frigo |
groobyg2 Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Grupa | 2010-10-13 19:13:06 Daytony juz zamowione Dzieki za info Aha, polecam sklep:
Sklep Orzeł Juz drugi raz od nich zamawiam i mam nadzieje ze znowu bezproblemowo jak za pierwszym razem. |
mati2021 Sympatyk FEFK Escort kombi Mrągowo/Warszawa | 2010-10-13 23:41:24 Jeśli chodzi o zimówki to nie podpowiem niestety bo nie wiem.
Letnie mam teraz Toyo Proxes i na prawdę fajnie się jeździ na nich - dobre trzymanie się nawierzchni także na zakrętach przy 100km/h. Wzór jodełkowy ale te akurat są cichutkie, bo miałem inne wcześniej to huczały a te nie. |
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2010-10-14 12:05:43 Na lato: 185/60R14 Bridgestone Turanza ER300 - ratują życie na mokrym.
Na zimę: 175/65R14 Continental WinterContact TS800 - w głębokim śniegu super trakcja. TS780 były jeszcze odrobinę lepsze. |
everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2010-10-14 12:09:15
tu sie zgodze w 100% na glebie RS, mieszkam w gorach, dojazdy na stok i ogolnie białe szalenstwo, a te oponki naprawde daja rade tylko nie te directional tylko zwykjłe debica frigo 2. Kumpel bardzo chwali Opony Goodyear Ultra Grip 7 ale tu juz cena wchodzi w gre. Jeśli chodzi o cena jakośc to zimą w 100% wspomagam POLSKĄ produkcje od 7lat prawko co zime korzystam i jeszcze mnie nie zawiodły |
everlast Sympatyk FEFK 2xRS2K Bielsko-Biała | 2010-10-14 14:20:39
zabójstwo to mało powiedziane przyhamuj nagle z 200 do 0 albo chociaż ze 120-0 jak ci cos wyskoczy... Dopiero wtedy zauważysz ze warto w okresie letnim zainwestowac w letnie, baa nawet wtedy originalne letnie opony 10 letnie nie daja rady. Asfalt na autobanie 50stopni ty cisniesz przez niemcy srednio caly czas 160-180, domyślam sie ze opona ma bardzo fajne warunki pracy i po chwili może być tragedia... po nicu stweirdzam ze jestes "w czopku urodzony" i moze tobie sie udaje... tu jest ogolnopolskie forum inni podlapia a moga nie byc takimi szczesciarzami jak TY... dlatego jestem na NIE |
sim_on Sympatyk FEFK Ford Escort Kraków-Bronowice-Birmingham | 2010-10-14 21:20:23 niestety przy niewielkim nagrzaniu asfaltu opona zimowa nie nadaje sie do jazdy w lecie, sprawdzone doswiadczalnie na torze w wyrazowie no ale chyba ze faktycznie kolega luckyboy robi malo km i nie "upala" w lecie
a wracajac do frigo 2 to bardzo dobrze sprawowala sie na mocno osniezonych trasach, bo czasem jak nie chcialo mi sie jezdzic rajdowka to wyjezdzalem escortem i naprawde dawala rade nawet dobrze spisuje sie w terenie, kiedys znajomi zakopali sie w blocie a ze ja dlugo nie zmienilem opon na letnie (a oni juz tak) to escort bez problemu przedarl sie przez blota i wyciagal auto kumpla |
Pietrq_TSZ Sympatyk FEFK Audi A3 Kurozwęki/Warszawa | 2010-10-14 21:46:08
Ja między innymi dzięki wąskim oponom zimowym wypadłem z zakrętu latem i dziękuje bardzo nigdy więcej. |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2010-10-14 22:57:35
Ja między innymi dzieki wrzącej wodzie poparzyłem ręke, bo włożyłem ją do garnka - tak można tłumaczyć Twoją interperetację Winne nie były opony tylko kierowca - trzeba dostosować jazdę do warunków i możliwości samochodu, zamiast zrzucać winę na sprzęt. |
Pietrq_TSZ Sympatyk FEFK Audi A3 Kurozwęki/Warszawa | 2010-10-15 00:29:52
Kolego napisałem między innymi ... i nie zrzucam winy na sprzęt, mówię tylko że gdybym miał letnie opony to mogło by się to bardziej szczęśliwie dla mnie skończyć. Ale szanowny Kolega jest w temacie i wie lepiej jak było |
trance Sympatyk FEFK był RS mk5 - teraz - ... Bydgoszcz | 2010-10-15 00:47:48 kolega luckyboy pisze dosyc rzeczowo, wiec koledzy sie nie denerwujcie natomiast za zimówkami latem i słowom "nie ma zadnej róznicy latem na zimowych i letnich" to się nie zgodze bo nie jest to prawda...w dodatku na 10000 km i nawet 1mm zdartego równiez nie jestem w stanie uwierzyć... |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2010-10-15 08:04:12
Nie będe szedł w zaparte. Może stwierdzenie "nie ma żadnej różnicy" źle ująłem - powinno być: przy moim dziadkowym stylu jazdy parametry trakcyjne zimowej opony latem, nie powodują negatywnych odczuć Wiem jakie mam opony, wiem jakiej szerokości, wiem w jakim wieku, wiem jakie mam amortyzatory i nie robię z auta wyścigówki tylko kulam się. W profesjonalnym teście opon, różnice w osiągach pomiędzy rodzajem opon na pewno byłby spore. Z drugiej strony w żadnym kraju nie ma ustawowo zabronionej jazdy na oponach zimowych w okresie letnim, więc na pewno nie jest to takie niebezpieczne, gdyż na pewno byloby już obłożone sankcjami karnymi. W temacie zużycia bieżnika, sam jestem pod wrażeniem. Fakt, że jeżdżę spokojnie, nie ździeram opon w zakrętach i na rondach, ale zużycie opon <1mm, na dystansie 10.000km jest wynikiem fantastycznym, biorąc pod uwagę też jazde podczas letnich "patelni". Pietrq_TSZ - rozumiem co masz na myśli ESP działa sprawnie, ale tylko gdy mamy nowe opony i sprawne amortyzatory, przy bieżniku zużytym w połowie jego skuteczność spada bardzo znacząco, ale o tym już nikt nigdzie nie mówi powszechnie. Później Pan Mietek dziwi się że ma ABS, TCS, ESP, BAS itd. a wylądował w rowie podczas deszczu - nie wziął pod uwagę że ma "łyse opony". Brak umiejętności przewidywania - skutkiem wypadków - wiadomo nie od dziś, więc Ameryki nie odkrywam. [ wiadomość edytowana przez: luckyboy dnia 2010-10-15 08:07:49 ] |