Sprezyny sportowe- jak to jest?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie kupilem sportowe sprezyny do mojego essiego mk4 co powinnny obnizac -40/-40 wlozylem dzis do tylu i zdziwilem sie bo wysokosc tych sprezyn jest taka sama ,wlozylem tylko tyl no i wydaje mi sie ze autko jest nadal takie wysoki jak bylo
porownalem wysokosc sprezyn i jest taka sama- czy roznice widac dopiero pod obciazeniem?? bo nie wiem czy bawic sie z przodem czy odrazu szukac jakis co bardziej obnizaja
  
 
Przypuszczalnie stare sprężyny miałeś już wyrypane i same z siebie nie trzymały takiej wysokości jak powinny.
  
 
no tez tak moze byc, slyszalem tez ze wersja XR3i seryjnia byla nizsza , a moze byc tak ze sprezyny ktore nabylem obnizaja -40 od seryjnej wersji
  
 
nawet jak ci nie zglebiło to i tak zakładaj na przód bedzie sie lepiej prowadził ;]
  
 
Cytat:
2009-05-05 20:11:56, Matess pisze:
no tez tak moze byc, slyszalem tez ze wersja XR3i seryjnia byla nizsza , a moze byc tak ze sprezyny ktore nabylem obnizaja -40 od seryjnej wersji



no logicznym jest ze jest to -40 od serii a nie od starych wutluczonych...

w moim MK7 spotowe byly nawet dluzsze niz seryjne i to sporo a pod obciazeniem tak sie scisnely ze auto poszlo nizej

[ wiadomość edytowana przez: srvrserver dnia 2009-05-05 21:12:37 ]
  
 
Tak XR3i jest niższa od innych seryjnie. Porównywałem jak podnosiłem tył do góry jakieś 3 cm od tych z sedana i 11 cm od tawrii . i jeszcze to że są zużyte to kolejne cm w dół..