Poliuretanowe tuleje wahacza - Strona 14

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2010-01-04 00:33:51, _Maly_ pisze:
przeczytaj 1 strone tego tematu ok?


albo najlepiej całość, zamiast prosić o wyrozumiałość
  
 
ok czytałem cały wiem ze czym twardsza pianka tym lepiej dla prowadzenia autka, ale szybcie sie niszczy odrywa od tuleji, wiem ze Borys miał takie uleje w autku ala pawerflex, to co wyczytałem to najwiekszym minusem połaczenia pianki z głatkimi elementami matalu, a gdyby ponacinac rowki w elementach metalowych by zwiekszyc przyczepnosc plus wstawic te pierscienie jak ma powerflex, moze to cos da
  
 
Jak już przeczytałeś to chyba mało rozumiesz. W dodatku piszesz po polsku? Czy po innemu? Wklejaj tekst, przed wysłaniem do worda, podkreśli Ci błędy, poprawisz i każdy będzie szczęśliwy.
  
 
To podziele się z Wami spostrzeżeniami. Powerfelx do Escorta, to jest jedna wielka porażka, te tuleje są chyba nawet gorsze niż poliuretany z olkusza.
Przyjechał do mnie Cabriolet Małego, który jak wiecie, kupił oryginały i założył.
Sytuacja na dzisiaj ma się tak:
- powerfelxy wyglądają na całe, choć są mocno skorodowane
- zawieszenie jest zrobione w 100%, a tłucze się, jakbym jechał taczką z niedokręconym kółkiem
- mimo że zbieżność jest ustawiona, samochód nosi podanie gazu/hamowanie

Po zamontowaniu wahacza z nowymi gumami - motorcraft - jest cisza jak makiem zasiał... Nic nie ucieka, nic nie stuka...
Dramat, tyle kasy to kosztuje, a syf, jak każda inna tuleja...
  
 
JA mam wachacze w garazu z olkuszowskimi ala'flexami - jak mnie najdzie chec to je zaloze i napisze co mysle
  
 
ja tam mam chec zrobic inaczej - zmierzyc kont, pod jakim uklada sie wachacz przy zglebionym aucie, i pod takim kontem zalac tuleje. wtedy w normalnej pozycji zawiasu poliuretan nie bedzie naciagniety, tak jak to jest ciagle w zwyklej tulei przy nizszym zawiasie...
  
 
Jakieś najnowsze spostrzeżenia? Warto się w to bawić? Na wiosnę i tak mnie czeka wymiana gum...
  
 
No ja jeszcze nie zdarzylem swoich zalyc - orginaly nie chca sie zepsuc
  
 
No to ja też się podzielę swoimi spostrzeżeniami. No to tak, pierwszy komplet poli z Olkusza jaki założyłem czyli ten z pierwszej strony zółty szybko się rozpadł, później wrzuciłem powerflexa i jest do dziś choć powiem szczerze dość mocno w dupę dostał i już ma luzy, no ale swoje przejechał. Czekają jeszcze na założenie poli z olkusza z mieszanką czerwoną(bardziej miękką, jak się na wiosnę zmobilizuje to założe)
  
 
Jak wyglądają koszty i cała procedura zamawiania poliuretanów od tych z olkusza?
  
 
Watek nie rozwiewa moich watpliwosci dlatego zapytam , warto to montowac w normalnym dupowozie, czy szkoda kasy , jaka jest wytrzymalosc przy normalnym zawieszeniu, sporo lepsza niz oryginaly ?
  
 
Cytat:
2011-01-25 21:45:09, Sjepka pisze:
Jak wyglądają koszty i cała procedura zamawiania poliuretanów od tych z olkusza?


Do escorta na chwile obecną nie wiem jak to cenowo wychodzi, generalnie dzwonisz do nich i bez problemu sie dogadujesz z wysyłką. Ja ostatnio u nich do saxofona kupiłem zestaw, tylko odbierałem osobiście, wyszło mnie około 50zł za tuleje.
  
 
50 zeta za sztuke?
  
 
[quote]
2011-01-25 21:54:58, Sjepka pisze:
50 zeta za sztuke?
Tak tyle płaciłem dwa lata temu do escorta i ostatnio do saxofona. Ile teraz chcą za tuleje do escorta nie wiem.
  
 
Warto zakładać? Czy jednak ori?
  
 
Cytat:
2011-01-25 21:58:43, Sjepka pisze:
Warto zakładać? Czy jednak ori?



to zalezy czy do seryjnego zawiasu czy nie

ja na seryjnych gumach przy gwintowanym zawiasie przejezdzalem okolo 4 miesiecy... (dodam tylko ze robilem okolo 35 tys km rocznie

-----------------
passionford.pl
  
 
Cytat:
2011-01-25 21:52:14, dulin7 pisze:
Watek nie rozwiewa moich watpliwosci dlatego zapytam , warto to montowac w normalnym dupowozie, czy szkoda kasy , jaka jest wytrzymalosc przy normalnym zawieszeniu, sporo lepsza niz oryginaly ?



Nie ma to sensu dla Ciebie - kup orginal (nie podrobe!!!!) i pojezdzisz sporo.
  
 
ja tez sie nie bawie jeszcze, orginal sie dlugo ostatnio trzyma, choc trzeba przyznac, ze złomek dluzej stoi niz jezdzi...
  
 
Ja smigam na powerflexach i jest bardzo wporzo, jesli chodzi o odpowiedz kol na ruch kiera. Nie ma zadnego masla przy winklach a zawias pracuje, jak powinien.
Z tylu jezdza u mnie gumy motorcraft z przodu poliuretany powerflex. Czyli czysto teoretycznie w scierkowym podwoziu jest ok.