Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jacek2107 SYMPATYCZNY GOŚĆ LADA 2103 2.0DOHC Łódź | 2009-10-08 16:21:29
z tego co mi wiadomo to raczej nie ma co liczyć na profesjonalne pochromowanie plastiku w naszym kraju.jeśli chodzi o kratki wlotowe na tylnych słupkach to też jest to ciężki temat do chromowania - w trakcie procesu tworzy się klatka Faradaya i chrom złazi po półrocznym użytkowaniu!nie polecam zabawy |
2107-PROJECT SYMPATYCZNY GOŚĆ lada 21072 , Wielgus | 2009-10-08 17:35:27 mam czarną wykladzine podlogi z 2107 |
janisz ŁADZIARZ 2107 1.5 , 2101 '75 ... Warszawa | 2009-10-08 19:56:29 Ja do odtworzenia chromów uzyje fantachromu lub chemii z tego: http://moto.allegro.pl/item756121248_lakier_chrom_zestaw_250ml_fabryka_barw.html |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2009-10-11 09:39:25 u mnie tam nic nie dotyka ani nie przeszkadza:
|
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2009-10-11 20:31:16 nie wiem jak to jest z dwoma amortyzatorami, ale z jednym wydaje mi sie ze nie powinno byc problemu. napewno nie dotyka nic przy główce mostu. jakby cośto mam na zbyciu jakies 3 rodzaje roznych sprezyn do Łady, przod i tył |
stalkerx SYMPATYCZNY GOŚĆ PN Warszawa | 2009-10-11 20:52:45 Tzn jak się dociąża tył to stab sie oddala od dyfra. wiec po ścięciu o zwoj dwa powinno byc ok. Śruby mocowania amorow sa natomiast na styk z prętem staba. Nie wiem jeszcze jak zagra to z tymi amorami MSa od Nivy.
Zobaczę jak to będzie ze springami, eksperymentuje bo w wątku o zawieszeniu sa niezłe jaja ale czegokolwiek konkretnego dowiedzieć sie nie sposób. jakbyco dystanse by mi sie przydały tak z 1.5cm na stronę aha! - za ktos jakis patent na pompę hydrauliczną dodatkowego hamulca ręcznego? Najprawdopodobniej zainstaluje od sprzęgła ale w tym przypadku minimalny ruch i z miejsca blokuje kola- tzn 0 progresji. Zastanawiam sie czy jakoś zmniejszyć jej wydatek czy szukać innej. [ wiadomość edytowana przez: stalkerx dnia 2009-10-11 21:29:08 ] |
Koniu CRX Kraków | 2009-10-12 20:42:20
Chyba mam podłokietniki z 2103, musze przeszperać garaż, jeśli dalej aktualne. [ wiadomość edytowana przez: Koniu dnia 2009-10-12 21:12:31 ] |
BA3_CCCP lada justynow_lodz | 2009-10-13 00:29:14 czlowieku na co ci stabilizator na osce napedowej???????czlowieku stabilizator na osce napedowej to zlo!!!!!!!!!! i zwiekszone tarcie w dyfrze na osce napedowej to takze zlo. to maja eletganccy panowie w bmw takie rozwiazania zeby moz szpanowac przed eleganckimi dziewczynami tym ze niby latwo wprowadzaja w poslizg tylna czesc pojazdu. jednak tak na prawde to odchodzi to do lamusa. przyszlosc lezy w zagadnieniu saudi drift
=edit : bledy wywolane szatanskim spowolnieniem procesora przez co klawiatura nie nadazyla za moim pisaniem albo jakims spywarem chyba ze ktos ma jeszcze jakis pomysl czemu klawiatura nie nadaza za moim pisaniem [ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-13 00:29:49 ] [ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-13 00:31:42 ] |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2009-10-13 16:08:30 rozwin swoją wypowiedź jeśli możesz... |
BA3_CCCP lada justynow_lodz | 2009-10-13 17:00:30 chodzi mi o to ze stabilizator bedzie ci zmniejszal przyczepnosc kol, jak montujesz stabilizator to zamontoju tez jakis dyfer ze zwiekszonym tarciem ale z tym bedzie raczej problem jak chcesz miec stabilny pojazd to przespawaj srodek ciezkosci ewentualnie jakies felgi z bardziej rozsadzonym odsadzeniem, bedziesz mial mniej wydajne przeniesie mocy z silnika, ale latwiej bedziesz bokami latal. co wg mnie jest tylko ulatwieniem prowadzenia pojazdu ale w rzeczywistosci pogarsza osiagi, kola napedowe powinnby byc dobrze dociazone i miec bardzo duzy skok zawiechy mozliwie z tym samym wspolczynnikiem sprezystosci na kazdym scisnieciu sprezyny, nop ale teraz sa jeszcze systemy eletroniczne wspomagajace. ale ja ufam tylko czystej mechanice
++edit++ dajmy na to na zdjeciach rajdowych ład widac czesto kiedy ostro biora zakret podnosza jedno przednie kolo po stronie wewntrznej zakretu , ale oska napedowa caly czas idealnie przylega do nawierzchni i oddaje moc. jest po czesci klopotliwe bo masz samochod w tyym momencie podsterowny i musisz przychamowac nie mozesz sobie dopomoc moca bo byc musial miec z 2,5 litra, jednak mozna troszeczke to naprawic przenoszac jakies graty do tylu zeby dociazyc. natomiast bmw jest generalnie tak konstrowane zeby sie po prostu milo prowadzilo i tez opcja e stabilizatorem jest dobra wlasciwie tylko na rowna autostrrade do wyprzedzania. [ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-13 17:10:57 ] |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2009-10-13 17:17:02
nie za bardzo zrozumiałem dlaczego niby szpera to zło? jakaś niespójna ta Twoja logika. Akurat w E30 mam zarówno stab jak i szperę z tyłu i prowadzenie w zakręcie jest bez zarzutu, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. nie za bardzo wyobrażam sobie prowadzenie auta w zakręcie szczególnie przy niezależnym zawieszeniu z tyłu |
BA3_CCCP lada justynow_lodz | 2009-10-13 17:19:31 znaczy bokiem lepeij lata?
wydaje ci sie ze jest lepsze. zrob tak: wez zdejmij z bmw stabilizator z tylu i daj prosty dyfer. i odnotuj ze w zakrecie i na na nierownosciach samochod Ci ;lepeij przyspieszy na 1 i drugim biegu +edit zauwaz zdjecie jednej z rajdowych ład zna moim avatarze. przednie kolo oderwane ma w powietrzu a tylna oska na jej wentrzne kolo nie dziala sila rownowazaca tym samym ma dobra przyczepnosc [ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-13 17:21:22 ] [ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-13 17:24:02 ] |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2009-10-13 17:22:35 nie, jest bardzo neutralne, zresztą E30 zawsze raczej miało tendencje do podstrowności ze względu na przednie zawieszenie (wysokość i kąty nachylenia) niż do nadsterowności., ale odpowiednio operując gazem da się zachować neutralność.
yyy...ale ja tu nie rozważam jak się auto na KJSie zachowa, tylko jak się zachowuje przy prędkościach 60-100km/h przy pokonywaniu zakrętów ale co ty tym zdjęciem tak ciągle operujesz? akurat nie jest to dobry przykłąd, bo takie zachowanie jest spowodowane przeniesieniem punktu ciężkości samochodu na tylne zewnętrzne koło, a odciązenie przedniego (sztywny zawias o krótkim skoku spowodował podniesienie koła), nie jest to raczej spowodowane brakiem szpery bądź stabilizatora, bo raczej napewno szperę ta łada ma [ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2009-10-13 17:28:12 ] |
BA3_CCCP lada justynow_lodz | 2009-10-13 17:26:23 przednie zawieszenie w bmw to porazka, takie zawieszenie jest dobre tylko na utwrdzonym zawieszeniu przy predkosciach autostradowych, ja preferuje wylacznie dwa wahacze ktore automatycznie dopasuja ci nachylenie kjola, fizykii nie oszukasz
++edit a tendecje bmw e30 ma taka bo nie jest idealnie wywazone lada jeszcze bardziej jest podsterowna +edit z tym zdjecie mto chodzilo mi tylko zeby Ci uwidocznic jak dzialaj sily, akurat ta lada nie wydaje mmi sie zeby miala szpere bo by bokiem leciala [ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-13 17:28:16 ] [ wiadomość edytowana przez: BA3_CCCP dnia 2009-10-13 17:31:34 ] |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2009-10-13 17:34:51 tyś jeździł kiedyś autem ze szperą, bo chyba nie, skoro stwierdzasz, że auto jak ma szperę to tylko bokiem zakręty przechodzi myśle, że wystarczy OT, bo stalkerowi raczej o takie wywody nie chodzi |
stalkerx SYMPATYCZNY GOŚĆ PN Warszawa | 2009-10-27 00:32:49 trudno mi było znaleźć tu podaną na tacy receptę na utwardzenie i obniżenie auta niewielkimi nakładami wiec przygotowanie Ładnej do szybkiej jazdy, nazwijmy turystycznej ,przy dużym nastawieniu na okazjonalne napadanie jest dla mnie eksperymentem, zresztą pierwszym takim
jedyne co mogę powiedzieć jest to, ze na pewno podzielę sie spostrzeżeniami z zachowania ładnej w boju po robocie; z czego złożyłem jest wyżej. jak ktoś będzie chciał sprawdzić to na żywo nie widzę problemu. a ze lubię zegarki i tego typu gadżety z epoki może wiecie od czego ten sprzęt?>>> to jest "zdradziecki" Ampero-Voltomierz w jednym...rzadko spotykane rozwiązanie w analogu. wejdzie akurat zamiast tego chrzaniącego się zegarka |
ryzu Kandydat na Kandaydata 2x 2105 Opole | 2009-10-28 10:31:33 sądząc po pancernej obudowie to pewnie z jakiejść ruskiej ciężarówki
Kamaz, Kraz? A co do tematu zawieszenia to faktycznie nie za wiele mozna się dowiedzieć. |
stalkerx SYMPATYCZNY GOŚĆ PN Warszawa | 2009-10-28 12:48:24 ciężarówki miały podobne do osobowych-unifikacja z ładnymi
a te grzmoty z lat 50tych miały raczej mniej "nowoczesne", prędzej jakaś koparka ale obstawiam ze czołg zwłaszcza ze jest nowy a gość od którego go kupiłem handlował na początku lat 90tych z ruskimi żołnierzami. wazy to z 2kg, jest dokładnie wykonany i uszczelniony. raczej bez podświetlenia ale cyferblat podobnie jak ten na fotce poniżej, jest luminescencyjny. będzie pasował do chronometru z Antonova. a ta kierownica co leży wiecie koledzy od czego? [ wiadomość edytowana przez: stalkerx dnia 2009-10-28 13:16:33 ] |