2AD-FTV nierówna praca silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam wszystkich forumowiczów ponawiam temat pomieważ nie mogę go rozwiązać nadal.Falowanie obrotów na biegu jałowym odbywa się ono sporadycznie bez znaczenia na temp.silnika wskazówka sie podnosi i opada i tak cyklicznie,czasami na to pomaga przygazowanie i już jest ok.Gdy włączę klimę obroty się podnoszą ale się nie utrzymują tylko skaczą i jak komp podnosi te obroty to czasami płynnie a czasami skokowo.Zakupiłem nowy zaworek SCV bo tak mi sugerowano całe lato miałem spokój a tu znowu to samo a i jeszcze zauważyłem że gdy pomału przyśpieszam to auto ma przymułkę tak w granicy 2tyś obr.na drugim biegi ,a na trzecim tak około 3700obr.Testy drogowe wykonane i wyszło że mam za małe ciśnienie paliwa na listwie CR + podawana dawka paliwa na biegu jałowym – poza normą oraz za małe sićnienie na turbo. korekty wtrysków w normie.Mogę podesłać wyniki w celu weryfikacji.Gdy silnik faluje to wypięcie przepływomierza powietrza pomaga wledy pracuje ok
dziękuję i pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2014-12-11 21:57:22, przemo81 pisze:
witam wszystkich forumowiczów ponawiam temat pomieważ nie mogę go rozwiązać nadal.Falowanie obrotów na biegu jałowym odbywa się ono sporadycznie bez znaczenia na temp.silnika wskazówka sie podnosi i opada i tak cyklicznie,czasami na to pomaga przygazowanie i już jest ok.Gdy włączę klimę obroty się podnoszą ale się nie utrzymują tylko skaczą i jak komp podnosi te obroty to czasami płynnie a czasami skokowo.Zakupiłem nowy zaworek SCV bo tak mi sugerowano całe lato miałem spokój a tu znowu to samo a i jeszcze zauważyłem że gdy pomału przyśpieszam to auto ma przymułkę tak w granicy 2tyś obr.na drugim biegi ,a na trzecim tak około 3700obr.Testy drogowe wykonane i wyszło że mam za małe ciśnienie paliwa na listwie CR + podawana dawka paliwa na biegu jałowym – poza normą oraz za małe sićnienie na turbo. korekty wtrysków w normie.Mogę podesłać wyniki w celu weryfikacji.Gdy silnik faluje to wypięcie przepływomierza powietrza pomaga wledy pracuje ok dziękuję i pozdrawiam.

Po pierwsze wyczyść przepływomierz , zawor egru i gniazdo z kanalami w kolektorze.Potrzebny odkurzacz i raczej nie rob tego w domu.

-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer
  
 
Mam pytanie czy muszę odkręcić kolektor ssący? a po co odkurzacz? i czym najlepiej wyczyścić przepływomierz.Egr wyczyszczony było w nim pełno sadzy dzięki za poradę
pozdro.