Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
papabear Ford Escort MK7 Szczecinek | 2008-12-30 15:29:07 Mi się podobuję Ładny, przyjemny kolor. No i silniczek w dieslu - chyba za to go kochasz co? |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2008-12-31 14:53:11 jak ma -10 st masz problemy z odpalaniem, to masz cos nie tak (świece itp). Ja swoim przy -20st nie miałem problemów - 2x grzanie i brał prawie jak ciepły a przebiegu było 290tyś |
TomekBury Sympatyk FEFK Opel Vectra B i inne Gdańsk | 2008-12-31 16:33:14
Jakiś unikatowy |
Quler Citroen Xantia i For ... Kraków/Prandocin | 2009-01-04 21:25:50 Asior no to pozazdrościć... co ja bym dał żeby mój tak palił hehe. Czy go Kocham to jeszcze nie wiem ale kawał żelaznej nic nie wartej kupy to to dla mnie nie jest. (wkońcu pierwsze autko ) Co do remontu to nic się nie zmieniło, dalej chcę go wyremontować, gromadzę cenne info i różne takie tam ciekawostki. Jak wiadomo przy remoncie można wprowadzić pewne mody... Wciąż waham się czy zostawić go w MKV czy zrobić w MKVII... Jak by był w MKV to RS/XR style z moimi modami... zaś jak w MKVII to prawdopodobnie jakieś ospoilerowanie Zendera by zagościło... (które zresztą trudno znaleźć). Ale też jak wiadomo samochód nie tylko musi wyglądać ale też jeździć... Mam w głowie dwa pomysły. Za jeden i za drugi mnie wyśmiejecie... także nawet nie przedstawiam pomysłów... chociaż... W sumie był tylko jeden ale ostatnio w głowie mam też pomysł drugi... mianowicie SWAP :] Ale możecie być spokojni, nie na 2.0 150km Oczywiście na jednostke benzynową... ale to już grubszy temat związany z większymi zmianami w samochodzie...bo jak wiadomo mam diesla :] Pierwszym założeniem było uturbienie mojego 1.8D silnika gdyż mam okazję kupić graty od 1.8 TD 88km za małe pieniądze :] (w sumie to brak tylko turbawki i pompy wtryskowej, ale to to już kupię osobiście a nie przez neta, żeby się w shit nie władować) I tej wersji się narazie trzymam. Zobacze co się wydaży dalej hehe. A jak Wy radzicie ? Od razu mówię... nie zmieniam samochodu, nie oddaje na złom itp itd. |
Dumahh Sympatyk FEFK Ford Escort RS 2000 F1 Będzin | 2009-01-04 23:45:11 Powodzenia w modach. Orion to naprawde fajne autko Co do zmiany MKV na MKVII to ja bym sobie darował. W przypadku Oriona (w sumie escorta też) MKV wypada o niebo lepiej niż MKVII, no ale to też kwestia gustu. Dla mnie MKVI i MKVII są brzydsze niż MKV.
[ wiadomość edytowana przez: Dumahh dnia 2009-01-04 23:49:15 ] |
-Rocky- Sympatyk FEFK Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2009-01-04 23:56:19
Na swapa szukaj silniczka 1.8 16V 105PS Bardzo przyjemny silniczek, ma całkiem przyzwoite osiągi i zadowala się również dość umiarkowaną ilością beny Odnośnie przeróbki D na TD, z tego co pamietam patent raczej niewykonalny. Ktoś z klubu, chyba Pre100n chciał się tym zajmować ale poległ. Ten lakier to metalik? Ogólnie autko |
Dumahh Sympatyk FEFK Ford Escort RS 2000 F1 Będzin | 2009-01-04 23:57:30
Popieram kolegę, bo sam taki zeswapowałem |
-Rocky- Sympatyk FEFK Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2009-01-04 23:59:49
Zgodze się połowicznie Dla mnie MK7 jest brzydsze niż MK5. MK6 najlepsze |
Dumahh Sympatyk FEFK Ford Escort RS 2000 F1 Będzin | 2009-01-05 00:01:05
MKVI jest ładne, ale tylko z lampami RS |
-Rocky- Sympatyk FEFK Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2009-01-05 00:03:56
Dlatego przerobiłem front na RSowy |
Quler Citroen Xantia i For ... Kraków/Prandocin | 2009-01-05 00:06:26 Tak lakier to metalic :] Celuje raczej w 1.8 130km :] Ale ten temat narazie jest wielką niewiadomą. Co do uturbienia 1.8D. Właśnie wykonalne Ogólnie silnik różni się nie wiele od TD. Ale jest warunek... można przerobić tylko tego starszego 1.8D na TD. Nie może być to Endura DE bo to już troche inny silniczek (choć blok ten sam). |
-Rocky- Sympatyk FEFK Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2009-01-05 00:14:33
Tutaj jest post o którym mówiłem Turbo do 1.8D |
Quler Citroen Xantia i For ... Kraków/Prandocin | 2009-01-05 00:29:11 Czytałem. Chyba jednak Koledzy się mylą Tłoki są takie same, podobnie jak i korbowody (sprawdzane, nie przeze mnie ale sprawdzane). Ogólnie trzeba wymienić następujące graty: Pompa wtryskowa z TD 88km (najmniej problematyczna), kolektor dolotowy, IC, kolektor wydechowy i kawałek wydechu (najlepiej zrobić przelotówke i dać końcowy tylko - ale również nie seryjny), chłodniczka oleju, no i ogólnie orurowanie silnika. Trzeba zrobić spływ oleju z turbiny do bloku (w 1.8TD jest rurka która wchodzi do bloku, w 1.8D to miejsce jest zaślepione - wystarczy zaslepkę zdjąć.) A i EGR trzeba zaspawać lub zaślepić w kolektorze dolotowym. Wszystkie info mam od Kolegi Fordona z FKP gdyż on jako pierwszy zrobił coś takiego w 1.8D. Opis przeróbki też można na forum FKP znaleźć :]
Edit: Hah tak sie rozpisałem a zapomniałem o najważniejszym :] Oczywiście jeszcze turbinke trzeba kupić. T2 bądź GT17 [ wiadomość edytowana przez: Quler dnia 2009-01-05 00:46:24 ] |
-Rocky- Sympatyk FEFK Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2009-01-05 00:48:00
Jeśli tak jest naprawde to Na dieslach się nie znam, wzorowałem się postem który podałem Tak czy owak walcz |