Cytat:
|
2011-09-11 11:46:16, Piotr_Dzialdowo pisze:
BIG - tak w skrocie to chodzi o to ze poprzedni wlasciciel mowil mi, ze alarm sie zepsul i go odlaczyli i ja jezdzilem sobie myslac ze alarmu nie ma... az do piatku wieczorem, kiedy okazalo sie ze jednak jest i sam zamknal auto z kluczykami w srodku. Skoro mowisz, ze to dobry alarm to moze warto byloby naprawic, a moze wystarczy tylko cos tam dokodowac albo cos ustawic i bedzie OK ? Opisze Ci jak on sie zachowywal: dioda od alarmu mrugala sobie jak auto bylo zamkniete, jak sie otworzylo drzwi to zaczynaly mrugac awaryjne i dioda przestawala swiecic. Kontrolki na desce byly wylaczone po przekreceniu kluczyka (byly jakies dwie tylko od poduszek i recznego chyba) - rozrusznik krecil... alarm nie reagowal na pilota (jest oddzielny, taki kwadratowy, szary z trzema przyciskami I, II i III) Syrena jest odlaczona kluczykiem, ktory poprzedni wlasciciel ulamal i pewnie trzeba bedzie ja wymienic (ciekawe czy pasuje dowolna i jaki koszt). Pod deska sa takie trzy skrzyneczki, jedna to alarm a dwie pozostałe sa takie owalne, z glosniczkiem i takim malym pokretlem na imbus do regulacji (glosnosci chyba). Aha - i wczesniej jak myslalem ze alarmu nie ma to po przekreceniu kluczyka byl taki sygnal dzwiekowy, teraz go nie ma i tak sobie mysle ze oni przelaczyli go w tryb awaryjny czy cos ze nie dzialal wczesniej... i tak sie zastanawiam czy cos z tym robic bo auto dosc stare (tak to ave z profilu - rocznik 2000) i czy czasami potem nie bedzie jakis cyrkow z tym alarmem typu jakies samoistne dziwne dzialania itp. Co do tych szyb to mnie ucieszyles - bede musial poszukac jak sie to ustawia dzieki za pomoc
|
|
Zjazdzasz szyba na dol i do gory jednym ciagiem i w gornym polozeniu przytrzymujesz ze 3 razy na automacie i juz.
Te dwie male skrzyneczki to wstrzasowy i glasdetektor.
Wstrzasowy od razu wywal bo sam zmienia czulosc w zaleznosci od temperatury i wlacza alarm bez przyczyny np od wibracji przejezdzajacego samochodu.
Ten z glosniczkiem to glas detektor ustaw czulosc na srodek na trymerze.
Jak chcesz dobrze chronic wnetrze to zamiast wstrzasowego mozesz dokupic ultradzwieki.
Jaki masz wylacznik serwisowy taki gumowy przycisk 1cm kwadratowy czy taki przycisk z czerwonym koncem?
jezeli piszczal przy wlaczaniu zaplonu i dioda swiecila na stale to byl w trybie serwisowym.
w zaleznosci od wygladu wylacznika roznie sie koduje pilota.
-----------------
Toyota Lexus diagnostyka i naprawa
Rowniez hybrydowe i wersje USA
Tester toyoty Intelligent Tester 2 Techstream
Kodowanie kluczy takze w przypadku zgubienia Mastera.
Naprawa elektroniki.
Regeneracja sterownikow Air bag.
Wpisywanie nr.Vin w komputer