Listwa wtryskiwaczy do instalacji Prince ??? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Trochę jestem zaskoczony kreowaniem złej opinii o firmie BDB z Wielowsi co do jakosci czyszczenia wtryskiwaczy typu KEIHIN ponieważ wykonała ona dla naszej firmy b.dużo zleceń ze 100% skutecznością. Nawet Im to zlecam chociarz sam posiadam profesjonalne urzadzenie do czyszczenia wtryskiwaczy benzynowych z myjka ultradźwiękowa ą i menzurkami do msprawdzenia wydajnosci wtryskiwaczy i kontroli mgły wtryskowanego paliwa.
No tak ale gdzieś sie zrobiła konkurencja a w tym wypadku podejżewam pracę w cudzym słowie kilku moderatorów z LPG-FORUM którzy wszysko i wszystkich krytykuja jeśli nie chwali sie ich tyłki.
  
 
Masz na swoim podwórku sprawdzony zakład do regeneracji BRC KEIHIN. Miałem problem z 2 samochodami i telefonicznie uzyskałem info że mogę podjechać to gość rzuci okiem. W jednym był walnięty parownik, natomiast w drugim wtryskiwacze. Gość konkretny i już telefonicznie postawił dobrą diagnozę. Widać uczciwy gość nie wymienia co popadnie jak w większości warsztatów. Poza tym widać że ma wiedze teoretyczną i praktyczną. Przejechałem na wtryskach około 5k km od wymiany i wszystko jest ok. Zapomniałem stronkę, numer na kom. dla zainteresowanych 509 879 642. Można też wytargować jakiś rabacik za wystawienie opini
  
 
Cytat:
2010-04-18 11:21:14, bdb pisze:
misci, zgadzam się, wtryski matrix i kilka innych są rozbieralne, więc można czyszczenie wykonać samemu, wystarczy uważać na elementy gumowe aby ich nie uszkodzić nawet jak to się przytrafi, to zawsze można kupić zestaw naprawczy i wymienić inaczej sprawa wygląda z keihinami i hana H2000, które są sprasowywane, rozebranie wiąże się ze zniszczeniem, a koszt kupna duży dlatego firma BDB, zanim rozszerzy usługę czyszczenia o wtryskiwacze hana (przewidywany termin przełom września i października) chce mieć potwierdzenie pozytywnymi wynikami testów, pierwsze są obiecujące, kolejne pokażą jakość tych wtryskiwaczy



Szanowny Panie regenerujący wtryskiwacze, dziwi mnie podejście propagowania czyszczenia wtryskiwaczy samemu, w dodatku za pomocą szmaty jak pisze użytkownik powyżej. Układy wtryskowe to precyzyjne urządzenia, dopracowywane przez lata. Każdy wtryskiwacz na listwie musi posiadać jednakową wydajność, równe czasy otwarcia i zamknięcia oraz liniową charakterystykę (jak czas wtrysku zwiększony zostanie 2x - dwa razy musi wzrosnąć wydatek). Powyższe parametry są szczególnie ważne w takich instalacjach jak np. PRINS. Nie da się naprawić listwy domowym sposobem bez aparatury pomiarowej. Można co prawda użyć szmaty i rożnych dostępnych na rynku specyfików ale trzeba zwrócić uwagę na długoterminowe efekty takiego działania. Nieliniowa praca oraz różny wydatek wtryskiwaczy doprowadzi do wypalenia zaworów (można o tym dużo poczytać wyszukując w google 'wypalone zawory'). Temat jest skomplikowany i nie doradzałbym naprawę domowymi sposobami bez profesjonalnej aparatury (profesjonalnej aparatury nie mylić z sikaczami menzurkowymi np. launch itp.) chyba ze chodzi o napędzanie pracy warsztatom naprawiającym wypalone zawory. Dużo na temat wagi systemów wtryskowych można poczytać w literaturze poświeconej zasilaniu i sterowaniu silników spalinowych. Na samochodzie nie jest możliwe określenie w pewnych przypadkach (za to występujących najczęściej) czy wtryskiwacze pracują właściwie. Powyższe jest główną przyczyną napraw przewodów wysokiego napięcia, częstych wymian świec oraz cewek zapłonowych a w konsekwencji naprawy wypalonych zaworów. Warsztaty naprawcze mało kiedy podchodzą do tematu kompleksowo i jak są wypalone zawory to naprawiają głowicę nie wnikając w to co spowodowało usterkę - bardzo często usterka się powtarza. Dokładne odmierzanie paliwa (gazu) warunkuje najważniejszy proces zachodzący w silniku tj. proces spalania i od tego jak on przebiega zależy trwałość jednostki oraz to ile paliwa ona konsumuje. Dla osób chcących zgłębić temat polecam udać się na pierwszą lepszą politechnikę – wydział mechaniczny – tam można uzyskać właściwe informacje. Podsumowując – doradzając komuś, zróbmy to uczciwie, aby nie wpędzić kogoś w kłopoty – a wybierając warsztat naprawczy wtryskiwaczy – wybierzmy taki który posiada stosowną wiedzę.
  
 
Dzień dobry
Nie ukrywam, że cieszę się jak ktoś co jakiś czas (z systematycznością co pół roku, rok) odświeża temat, który jest mało widoczny
fora internetowe, są jedną z form reklamy firm (przynajmniej dla firmy BDB MAZIARZ ELŻBIETA), dzięki którym użytkownicy mogą dowiedzieć o ich istnieniu
to, czy skorzystają z ich usług, to inna kwestia
podtrzymuję tezę, że wtryskiwacze rozbieralne można wyczyścić "domowym sposobem", co potwierdzają liczne wypowiedzi na różnych forach
pomiar wydajności, natomiast, to inna sprawa, i tutaj należy posiadać odpowiednie przyrządy, sama wiedza nie wystarczy
co do systemów zasilania lpg/cng w samochodach, to czy aby na pewno nie potrafią wskazać wtryskiwacz, który ma inny wydatek?
polecam lekturę artykułu, "Czyszczenie wtryskiwaczy gazowych" w zakładce "mam gaz", na portalu o tematyce lpg, gazeo.pl
opinie na temat usług jakiejkolwiek firmy, myślę, że najlepiej uzyskiwać u klientów
na forach, czy aukcjach nie koniecznie muszą być wiarygodne
jeżeli chodzi o firmę BDB, najlepiej zadzwonić do warsztatów, z którymi współpracuje (zakładka "współpraca") lub skontaktować się z pracownikami firmy PRINS w Holandii, pracującymi w laboratorium (M.van Weert-Service Engineer oraz R.Nelissen-Test Engineer)
Pozdrawiam