Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2009-01-09 13:21:35 Jeśli jeździsz przez miasto na krótkich dystansach, to o tej porze roku jak najbardziej może auto Ci tyle palić.
Poza tym sprawdź filtr powietrza czy nie jest zatkany i czy samochód nie stawia żadnych oporów na luzie (wrzuć luz i spuść ręczny i spróbuj przepchać samochód). |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2009-01-09 13:40:41 "normalne" spalanie 1,4 w ostrą zimę, w mieście, na krótkim dystansie |
lukirs Escort Driver ford escort rs2000 bielsko-biała | 2009-01-09 13:43:18 A zauwazyłes cos jeszcze np,nie jest słabszy albo nierowno sie rozpedza?13,6 to za duzo jak na ten silnik. |
wienia Ford Escort Kombi Tarnobrzeg | 2009-01-09 13:48:06 słabszy nie jest, wszystko jest w porządku, rozpędzanie też jest ok |
lukirs Escort Driver ford escort rs2000 bielsko-biała | 2009-01-09 13:50:58 hmm podjedz na komputer najlepiej.moze jakies kiepskie paliwo... |
MacFly Misiu Galant 2,5 V6 Żary | 2009-01-09 14:05:04 Ja moim 1.6 przejechałem ~450km, tankowałem do pełna 1 stycznia. i dziś muszę odwiedzić już stację Gdzie normalnie potrafię na pełnym baku zrobić 700km
A odpalasz go i skrobiesz szybki ?? Więc o tej porze roku no standard [ wiadomość edytowana przez: MacFly dnia 2009-01-09 14:05:36 ] |
wienia Ford Escort Kombi Tarnobrzeg | 2009-01-09 14:18:44 no tak odpalam go i idę skrobać szybki |
slawcek Sympatyk FEFK Cabz WRoCław | 2009-01-09 14:23:10
Co w tym śmiesznego?? |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2009-01-09 15:13:10
Mam tak samo z moim 1.8. Takie są uroki zimy . Pocieszyć się można tym, że paliwo tańsze . |
swierszczu79 Sympatyk FEFK Ford Escort Chrzanów | 2009-01-09 17:01:52
A nie jest czasem tak ze jazda na zimnym silniku zwieksza spalanie i szkodzi silnikowi??? i lepiej zagrzac troche na postoju??? Zreszta dla mnie logiczne wydaje sie ze lepiej zagrzac najpierw silnik na postoju, a potem ruszyc w trase niz wchodzic nim na obroty gdy zimny i na ssaniu... |
Wojo Vivaro / był Rally C ... Kraków | 2009-01-09 17:07:22
Właśnie odwrotnie. Próbując zagrzać silnik na postoju, o wiele, wiele dłużej się on nagrzewa a co za tym idzie o wiele dłużej pracuje w niekorzystnych dla siebie warunkach. Do tego zanieszczyszczanie i zwiększone spalanie - dłużej podniesiona dawka paliwa itp. Trzeba odczekać chwilę żeby złapał ciśnienie oleju itd., ale generalnie po krótkiej chwili ruszasz. Póki nie osiągnie optymalnej temp. pracy delikatnie, ale w ten sposób szybko dojdzie do właściwej. |
black_time Escort Łódź | 2009-01-11 22:05:27 A mi się wydaje,że to troche durzo,chociaż silniki 1.4 są znane z nadmiernego spalania.
Moje 1.8 teraz orientacyjnie pali 13.5-14 max (ciężko stwierdzić dokładnie,ale i do 13 by mógł zejść) i wcale nie jestem zdowolony z tekiego wyniku.Oczywiście cały czas mówie o Pb,bo aktualnie na gazie nie śmigam. Do pracy mam 6km,ale często jade do sklepu czy w inne miejsce w odległości od 1-3km.Do tego ostatnio jak był oszroniony to go odpalałem i włączałem grzanie przedniej szyby i w tym czasie skrobałem reszte szyb.A w czasie jazdy dość często chodzi nawiew na drugim poziomie. Do tego jeszcze puszka od dolotu powietrza na kolektorze ssący czasem jest luźna,więc nieraz może mi łapać lewe powietrze,ale to nic pewnego. Ogólnie raczej jeżdże spokojnie,tym bardziej jak jest zimny.Normalnie to ciągne go góra do 3tys obrotów i zmiana biegu,na prostych utrzymuje go na 2500 obr,czasem jedynie jak trzeba,albo mnie nosi to mu mocniej depne.Nie wiem czy jeżdże jak emeryt,ale nie zauwarzyłem żebym specjanie ruch utrudniał. A do tego mam gumy w rozmiarze 195/50R15. |