Czujnik położenia przepustniy w TD

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie czujnika położenia przepustnicy w Escorcie 1.8 Td 94r a mianowicie czy zakupić tylko nowy co wiąże sie z kosztami . dla mnie teraz nie małymi bo jestem dzień po wymianie rozrządu i nagrzewnicy czy może być używany w dobrym stanie i czy po wymianie tego coś gdzieś trzeba regulować czy tylko wymiana i jazda?? Po za tym jak ktoś ma taki czujnik sprawny i na zbyciu to ja jestem zainteresowany. Pozdrawiam
  
 
W zasadzie nic nie trzeba regulować, pole manewru jest niewielkie. Kupuje się używkę sprawdzając wcześniej omomierzem jego sprawność.
  
 
Z ciekawosci zapytam jakie miales objawy?
Endura?
  
 
dzięki Panowie. Używka mnie urządza w tym momencie a co do objawój to poprostu mniejsza moc i troche mi rwie na wolniejszych obrotach ale nie dlatego chce to wymienić m po prostu jeden kabelek juz jest całkiem urwany a pozostałe poprzecierane i to mocno
  
 
a tak przy okazji nie macie na zbyciu takiego potencjometru bo jak się woże po szrotach to albo nie wiedzą co to jest lub głupa udają lub można to kupić ale z całym silnikiem i tak się sprawy mają co do używek Pozdrawiam i czekam ca cynk
  
 
a tak po za tematem to jakie świece są najlepsze do 1.8 TD 90 KM
  
 
gv666 - beru
  
 
to w dieslu jest cos takiego jak czujnik polozenia przepustnicy? Przepustnicy czego? W benzynie ok ale w dieslu? Oswicie mnie koledzy jesli cos takeigo jest bo sprawdze u siebie - troszke mi wlasnie rwie silnikiem na wolnych obrotach.
  
 
To się nazywa "katalogowo" czujnikiem położenia dźwigni przyspieszania Przepustnica paliwa w pompie - to takie potoczne określenie.
W zależności od rocznika/typu masz na pompie czerwony lub czarny.
  
 
U mnie jest czerwony jeśli to coś pomoże i taki właśnie potrzebuje.