świece - regulacja (strzał w kolektor)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzisiaj rano autko mi 2 razy strzeliło w kolektor dolotowy (aluminiowy) aż spadła rura pomiędzy filtrem a kolektorem, domyślam się że to z powodu LPG ale...
jak czytałem u innych to po strzale jeździł kiepsko na LPG lub BP (mulił) a u mnie jest wporządku
obroty mi nie wariują
świece i kable mają jakieś 3-4 miesiące (motocrafty)
na regulacji lpg też ze 3 miesiące temu byłem ( przy okazji wymiany filtra gazu)
może jak gdzieś wyczytałem świece mają za dużą przerwę (czy jak to się fachowo nazywa) i pytanie brzmi
Jaka powinna być prawidłowa przerwa (mm) ??
i jak ją ewentualnie zmienić jeżeli by była za duża lub za mała??
esior 1.6 16v zetec 95r
  
 
w zetecu jest standardowo 1,1mm
można zmniejszyć do 0,9
  
 
na takiej pogodzie przy instalacji z mieszalnikiem strzały sie zdarzają-wystarczy ze wilgoc sie dostanie gdzies do instalacji zapłonowej.
  
 
Albo gaz beznadziejny
  
 
Cytat:
2009-01-24 10:04:10, Lachu8v pisze:
na takiej pogodzie przy instalacji z mieszalnikiem strzały sie zdarzają-wystarczy ze wilgoc sie dostanie gdzies do instalacji zapłonowej.



ja mam 2 generację w mondeo od 3lat i nigdy jeszcze żaden strzał mi się nie wydarzył
  
 
to ja sie podlacze do tematu. jaka przerwa w swiecach w silniku 1.4 benz-gaz?
  
 
up
  
 
Cytat:
2009-01-24 10:17:35, djtados pisze:
Albo gaz beznadziejny


fakt zdarzyło mi się zatankować na "Auchanie" czyt. oszołomie
i był to pierwszy i ostatni raz !
  
 
Nie raz tankowalem na oszolomie i nie bylo problemow... tylko usmiech przy placeniu ... skoro swiece i przewody w porzadku to moze jednorazowy wybryk... od kiedy zalozylem sobie oryginalki motorcrafty nie zadazylo mi sie ani razu, zeby strzelil
  
 
u mnie też do tej pory się nic takiego nie zdarzało ... oby to było tak jak piszesz jednorazowy wybryk (chyba że mi ktoś ziemniaka w wydech wsadził