Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
MCQUEEN terminator Fiat 127 Łódź | 2009-06-21 00:08:00 heh moj motor ma przejechane ok 1000km od budowy, wiec jeszcze niedotarty. Równiez i mnie mogą sie przydazyc rózne przygody (mam nadzieje ze nie). Tak czy siak jade. |
janas81 Suzuki Poznań | 2009-07-06 20:18:22 Jak spamować, to spamować
Już za chwileczkę, już za momencik... |
vergasser Wlkp | 2009-07-09 22:00:53 Kto i kiedy wyjeżdża do Poznania? Zastanawiam się czy nie wyruszyć jutro wieczorkiem, zrobić ze spokojem BK i na luzie zacząć sobote...
Więc jak koledzy? |
Pereira Poddębice | 2009-07-09 23:42:08 Ja jadę w sobotę rano, mam jeszcze sporo pracy przy aucie. Prawdopodobnie nie będę mógł być w niedzielę, ale to jeszcze zobaczymy. |
janas81 Suzuki Poznań | 2009-09-15 23:16:44 Po raz trzeci i ostatni w tym roku...
Koło Youngtimer Automobilklubu Wielkopolski zaprasza na 3 eliminację Pucharu Youngtimer Party 2009! Ostatnie już w tym sezonie zmagania youngtimerów w ramach Pucharu Youngtimer Party odbędą się w dniach 23-25 października 2009 na Torze Poznań w Poznaniu. W sobotę, po raz kolejny zawodnicy zmierzą się ze sobą, swoimi maszynami i torem w ramach 7 zróżnicowanych prób sprawnościowych rozmieszczonych na terenie Toru Poznań, w tym z przejazdem toru kartingowego. W niedzielę uczestnikom zaoferujemy przejazdy po głównej pętli Toru Poznań (2 przejazdy po 3 okrążenia w podziale na klasy). Dodatkowo na tej eliminacji zostanie ogłoszony zwycięzca Pucharu Youngtimer Party 2009! Samochody wystartują w 5 klasach pojemnościowych*: - Klasa I – do 1000 ccm - Klasa II – od 1001 do 1600 ccm - Klasa III – od 1601 do 2000 ccm - Klasa IV – od 2001 do 3000 ccm - Klasa V – powyżej 3000 ccm * Samochody z silnikami wyposażonymi w doładowanie przypisane zostanš do klas zgodnie z pojemnością wynikającą z przemnożenia faktycznej pojemności skokowej silnika przez współczynnik 1,5 dla silników z zapłonem samoczynnym oraz 1,7 dla silników z zapłonem iskrowym oraz 2,0 dla silników Wankla. Możliwe jest również utworzenie klas indywidualnych (np. dla określonego modelu) – warunkiem utworzenia takiej klasy jest zgłoszenie przynajmniej 10 Załóg do startu w ramach tej klasy i wczeœniejsze ustalenie tego z Organizatorem. Do Imprezy dopuszczone zostaną samochody wyprodukowane do 1986 r. (włącznie). Organizator może dopuścić do udziały pojazdy wyprodukowane po 1986 r. po dodatkowym zaakceptowaniu Zgłoszenia. Wszystkie szczegóły oraz regulamin będzie dostępny na oficjalnej witrynie internetowej Pucharu - http://www.youngtimerparty.pl Prosimy o zapoznanie się z tymi materiałami przed wysłaniem zgłoszenia. Wpisowe, wynosi odpowiednio: - 170 zł od załogi kierowca + pilot (w tym wliczony nocleg w dniach 23-25.10.2009 na terenie Toru Poznań we własnym namiocie, przyczepie, samochodzie itp.) - 140 zł od załogi kierowca (członek Automobilklubu Wielkopolski) + pilot (w tym wliczony nocleg jak wyżej). W trakcie imprezy dla Załóg dostępne będzie pole namiotowe oraz możliwość wynajęcia przyczep kempingowych za dodatkową opłatą. Przez cały czas trwania Imprezy na jej terenie otwarty będzie punkt gastronomiczny dostępny dla Wszystkich. Rejestracja zgłoszeń rozpocznie się 23.09.2009, a zakończy 30.09.2009 na stronie www.youngtimerparty.pl Przyjmujemy zapisy wyłącznie przez podaną powyżej stronę internetową. Wszelkie pytania prosimy kierować pod adres: kontakt@youngtimerparty.pl Zapraszamy Serdecznie Zespół Organizacyjny Youngtimer Party |
Pereira Poddębice | 2009-09-27 14:07:25 Zapisałem się, ale nie wiem czy pojadę. Problem z nakładającymi się terminami... Może wezmę udział tylko w niedzielnym przejeździe toru? |
vergasser Wlkp | 2009-10-23 19:24:25 Fiat przejrzany, pokręcone zapłonem, gaźnikiem, zawieszenie ustawione na suchy tor . Do zobaczenia jutro! |
vergasser Wlkp | 2009-10-26 22:09:13 Tak więc... Kto nie był niech żałuje :: .
Zajawka Więcej fajnych zdjęć na: Foto Maciej Kurczalski [ wiadomość edytowana przez: vergasser dnia 2009-10-26 22:10:37 ] |
Pereira Poddębice | 2009-10-29 22:46:35 Dla mojego auta wyjazd do Poznania i sama impreza były nieustannym festiwalem awarii, błędów i kłopotów. Miałem już nie jechać i gdyby nie pomoc Kuby- mojego kumpla od Opli wogóle nie pojechałbym na YTP. Z własnej inicjatywy przyjechał, zabrał moje auto do Łodzi i grzebał w nim cały dzień aby doprowadzić je do przyzwoitego stanu. Należą Mu się podziękowania z mojej strony. Najgorsze że nie wziął ani grosza za to... Muszę się jakoś zrewanżować.
Już jadąc rano z Łodzi do Poznania stawaliśmy co kilka- kilkanaście kilometrów, na zmianę grzebiąc w zapłonie lub studząc przegrzewający się silnik. Przyczyny tych problemów nie udało się do końca ustalić. Już w Poznaniu tradycyjnie potrzebna okazała się pomoc kolegi Luza z Opel-Youngtimer... brakło nam paliwa! Później doszły następne problemy: po puszczeniu gazu silnik potrafił zgasnąć i trudno było go wtedy odpalić. Źle dobrane felgi (zbyt duże ET) powodowały, że na większości ciasnych nawrotów nie mogliśmy zawrócić na raz! Czułem się jakbym manewrował Syrenką! Ratunkiem był hydrauliczny ręczny, ale po kilku użyciach... przestał działać! Dodatkowo wylewający się z niego płyn spowodował zapowietrzenie tyłu i osłabienie hamulców, które już wcześniej nie były rewelacyjne. Ale poza tymi drobiazgami było fajnie! Super zabawa, no i jak na stan przygotowania kierowcy i auta nienajgorsze wyniki. I do domu auto dojechało o własnych siłach, choć z trudem i nie bez problemów. Zapomniałbym o pewnym szczególe: podczas przejazdów dwukrotnie przebiegł mi drogę czarny kot. Koledzy twierdzą, że to była główna przyczyna moich kłopotów |
Andzi Fiat 128 3p Warszawa | 2009-10-29 23:49:34 Po fotkach widać że fajna impreza, mimo jesiennej pogody. Przygodę z Poznaniem planuje w 2010.
Co się stało z autem Yapka? |
janas81 Suzuki Poznań | 2009-10-30 00:18:31 W 128 spadł wąż od chłodnicy.
Pereira szkoda że musiałem zająć się sprzątaniem po sobotnich przejazdach, a ty pojechałeś i nie mogłem skorzystać z propozycji przejażdżki 127. Może na wiosnę się uda. Lubię koty, ale chyba trzeba było dziada rozjechać... |
Pereira Poddębice | 2009-10-30 19:37:38 Janas, myślę że okazja będzie jeszcze niejedna- i do przejażdżki, i do spokojnej pogawędki przy browarku Szkoda że musiałem wtedy jechać...
A tego kota niełatwo rozjechać- skubaniec jest szybki i ostrożny. Podobno w niedzielę też biegał w tym rejonie (okolice wiaduktu). |
Pereira Poddębice | 2009-11-01 00:06:47 Link do zdjęć Agniess Kujawy: Agniess Kujawa |
mysza127 FKP MEMBER Gliwice | 2009-11-01 16:29:09 Jak ja zaczynam rozbierac auto to wy zaczynacie jezdzic .Ogladalem czasy i widze ze vergasser zaczyna sie rozkrecac powoli , mysle ze jeszcze kilka imprez i maluchy bedzie objezdzal
Klasa 2 jest zdominowana przez CRX - czy to mozliwe ze zadne inne auto nie moze ich objechac tym bardziej po mokrym? Byc moze w przyszlym roku pojade jedna impreze aby sprawdzic auto po modach - byc moze to bedzie wlasnie YP. |
vergasser Wlkp | 2009-11-01 18:13:41 Grzesiu mnie tez cieszy mały progresik w wynikach . Chyba pozostane przy 903 na przyszły sezon. Co do "hund" to podsłyszłem pewną rozmowe, z której wynikało, że w nastepnym cyklu YTP już nie będą mieszać hightechowych hund z naszymi starymi bobkami . |
trez FKP MEMBER gromadka fiatów kraków | 2009-11-01 18:55:10 Fajnie że zaczyna się coś dziać..... Ja panowie chcę walczyć w klasie 1300 więc zbrojcie się ! (3p)
Może buda wytrzyma sezon upalania a potem się zobaczy. Mysza co tam wymodziłeś chwal mi się to, bo jestem ciekaw |
Try3ek bmw e30, mondeo ST220 Luboń | 2009-11-03 18:54:26 to coś czuje ze klasa do 1300 będzie nieźle obsadzona, ciekawe czy się wyrobie na jakąś imprezę na przyszły rok |