Pływak gaźnika [ Samara ]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak już pewnie większość z was wie mam ten problem z gaźnikiem a raczej ze spalaniem minimum 15l/100km przy oszczędnej jeździe w mieście.
Był już regulowany co nie pomogło, kupiłem komplet naprawczy na allegro wymienilem wszystkie membranki razem z dyszą, niestety było gorzej! Zmieniłem dyszę na oryginalną spalanie spadło do 15l/100km i teraz się tak zastanawiam że wszystko oprócz pływaka wymieniałem, a pływak już był "zmęczony życiem" ale nie pomyślałem o tym aż do dziś. Pływak wygląda trochę jakby go myszy obgryzły a czy jest wykrzywiony? jak pierwszy raz rozebrałem gaźnik poźniej go składałem to pływak się zacinał i zalewało gaźnik musiałem to poprawić. Myślicie że zamontowanie nowego pływaka z allegro o takiego :

http://allegro.pl/item550415437_plywak_gaznika_lada_samara_1_3_1_5_tavria.html

Pomoże? Jeżeli wymontuje stary i zamontuje ten nowy bez gięcia żadnych blaszek w nim coś da?
  
 
Skoro masz zajechany pływak to kupuj nowy bo to napewno jedna z przyczyn wysokiego spalania. tylko jak już ten nowy zalozysz to wyrególuj go. pamiętaj że jak się reguluje to podginasz ten języczek a nie ramię z plywakiem !

Nie pamiętam dokładnych danych regulacjnych ale przy zamkniętym zaworze iglicowym, płyak ma być oddalony od płaszczyzny obudowy gaźnika chyba od 1.25 mm do 1.5 mm. Ale naprawdę nie pamiętam więc lepiej sprawdź gdzieś.

Swoją drogą 15 litrów jest dla lady spalaniem niemożliwym. musi gdzieś być jakiś wyciek czy coś. Silnik by nie był w stanie pzrzepalić takiej ilości paliwa, zalewało by go...
  
 
No niby tak ale sprawdzałem, skoro stoję z 5-10min na parkingu na odpalonym silniku, później odjeżdżam i nie widzę żadnej plamy benzyny, nawet nie śmierdzi benzyną.
Cytat:
Nie pamiętam dokładnych danych regulacjnych ale przy zamkniętym zaworze iglicowym, płyak ma być oddalony od płaszczyzny obudowy gaźnika chyba od 1.25 mm do 1.5 mm. Ale naprawdę nie pamiętam więc lepiej sprawdź gdzieś.



Czyli nie reguluje od lustra benzyny tylko od "głowicy" czyli tej górnej"czapki" (pokrywy) gaźnika do pływaka? przy zamkniętym zaworze iglicowym tak? Czyli pokrywa ma być odwrócona do góry pływakiem.?
  
 
odwracasz tą część z pływakiem do góry nogami (pływak na górze) i mieżysz szczelinę pomiedzy krawędzia tego plaslikowego pływaczka a płaszczyzną tej szęcsi gaźnika. BEZ uszczelki to trzeba robić. jak coś się nie zgadza to regulujesz to tym języczkiem co steruje zaworkiem iglicowym. we możesz lekko pływaki przygiąć ale tylko wtedy jaknie są równo względem płaszczyzny gaźnika. popatrzysz się na to to zrozumiesz. a jak nie to kup ksiażke napraw do Samary, tam jest wszystko dosłownie.
  
 
W poniedziałek powinienem mieć pływak ale nie mam skąd wziąć danych ustawienia pływaka, ma ktoś z was taką wiedzę i powie mi ile ma być mm?
  
 
Znalazłem i mam całą regulację razem ze schematem więc może umieszczę ją tutaj tak na przyszłość może komu się przyda tylko wrzucam na średni serwer i nie wiem czy to za miesiąc czy dwa nie zniknie wiec jak ktoś by mógł wrzucić ten schemat na jakiś lepszy serwer i dać tutaj linka bym był wdzięczny może komuś się przyda.



[ wiadomość edytowana przez: MYSHA dnia 2009-03-05 20:04:28 ]