Serwo ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
od paru dni zaczoł ciec plyn w Ladnej i po dzisiejszych obserwcjach leje spod serwa Moje pytanie brzmi co moze byc przyczyna tego co trzeba wymienic ,zeby nic niecieklo i zeby czlowiek mogl spokojnie podrozowac ladną ????
szukalem w wyszukiwarce i nieznalazlem nic takiego .Serwo leje miedzy dolną częscia a kolumna kierowniczą
  
 
najproscie wymienić serwo(żart) sprubuj kupić komplet naprawczy do serwa. Są to bodajze rużnego typu gumki kture czasami się suzywają i nie trzymają płynu na swoim miejscu a co zatym idzie musisz odpowietrzyć wszystkie koła zaczynając od tego kture się znajduje najdalej od serwa a potem to już po kolei aż do lewego przodu(najpierw tył)
Pozdrawiam
  
 
Sorry, ale co ma wspólnego serwo z wyciekiem płynu hamulcowego??????

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Witam
spod serwa lać nie może bo serwo jest suche!
może lać pompa hamulcowa, masz z pewnością uwalone uszcelki w pompie, płyn leje się do tyłu pompy i wygląda jakby serwo ciekło..
Czeka Cie demontaż pompy, wymiana uszczelek, montaż i odpowietrzanie całego układu.
może być jeszce jedna możliwośc, leje się z przewodów doprowadzająchy płyn do pompy, jeśli to przewody to wymienić, ale jeśli krócce pompy, to może oznaczać wymianę pompy
  
 
Cytat:
2004-10-20 00:55:21, sheriffnt pisze:
Czeka Cie demontaż pompy, wymiana uszczelek, montaż i odpowietrzanie całego układu.



Taaa, a pompa nówka niecałe 40 złociszy

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Cytat:
2004-10-20 00:55:21, sheriffnt pisze:
Witam spod serwa lać nie może bo serwo jest suche! może lać pompa hamulcowa, masz z pewnością uwalone uszcelki w pompie, płyn leje się do tyłu pompy i wygląda jakby serwo ciekło.. Czeka Cie demontaż pompy, wymiana uszczelek, montaż i odpowietrzanie całego układu. może być jeszce jedna możliwośc, leje się z przewodów doprowadzająchy płyn do pompy, jeśli to przewody to wymienić, ale jeśli krócce pompy, to może oznaczać wymianę pompy



Na mur-beton będzie tak jak pisze sheriffnt.
Przerobiłem to w swojej ładzie.
Najpierw rozpaczliwa próba regeneracji pompy - bezskuteczna
i w końcu wymiana pompy.

A jak zachowuje się pedał hamulca?
Nie wpada czasem za głęboko?
U mnie raz wpadał, raz był twardy, a płynu ubywało.

A propos króćców, to faktycznie nie do dostania,
lub prawie nie do dostania (mnie się raz udało).

Wiem, że przy jednej z akcji z pompą, zapodałem króćce,
które co do kształtu były identyczne z tymi z tworzywa,
ale wykonane były ze stali (tokarz z mojego zakładu pracy mi je mejkną).
Jeszcze gdzieś je mam.

Jak są chętni, to mogę przesłać rysunek techniczny (sam rysowałem ).
Albo jeszcze lepiej. Wrzucę ten rysunek na FTPa.
  
 
Panowie dzieki za podpowiedz myslalem nad tym i tez wymyslilem ,ze to ktoras z tych uszczelek ,ale wymienie całą pompe jak kosztuje tylko 40 złotych (jeszcze potarguje sie z sprzedawca znajomy wiec mysle ,ze sie dogadamy) ,dzis sie popoludniu po szkole za to wezme .
A dzis rano jeszcze odkrylem ze od nowosci raczej jest ta pompa wiec juz czas na nia przyszedl wkoncu juz 15 lat ladnej mija i wszystko zaczyna wyłazic w niej
  
 
kupiłem dzis pompe ale za 50 zeta po targowaniu normaline 60 niewiem dlaczego w rzeszowie tak drogo jutro ja wymienie
  
 
jak sprawdzic czy servo jest padniete.ogolnie ciezko mi sie chamuje.wczesniej mialem jedynie zrobione tylnie bębny byly one owalne (nadal sa) pulsowalo na pedale ale jednak pedal wczesniej łapał i mocnej .teraz gdy mechanik zrobił mi przednie heble hamuje troche gorzej i bardziej wchodzi pedał .odpowietrzyłem hamulce wiec to chyba nie ich sprawka takiego zachowania.
  
 
Naciśnij pedał hamulca do oporu a później uruchom silnik. Jeżeli serwo jest sprawne to pedał jeszcze wpadnie głębiej,jeżeli jest niesprawne to pozostanie w miejscu.
  
 
nic sie nie zmienilo.pogoda chyba nie ma wplywu na to .z minutke pochodzil i tak nie bylo różnicy. czeka mnie wymiana serva
  
 
Padniete serwo (przeważnie) "puszcza" powietrze , co słychać . jest to charakterystyczne syczenie. przeważnie dzieję sie tak podczas naciskania pedału hamulca i powiązane jest ze zmianą obrotow silnika.
  
 
a ja slyszalem ze jeszcze jest widoczny wyciek z pod niego.
  
 
czasem mozna trafic na trefna czesc, ja trafilem na trefny przewod i juz myslalem ze to ja cos zle zrobilem bo ten spuchl i puszczal plyn sprzeglowy, proponuje obejrzec ta pompe, moze cos zle dokrecone, mozliwe ze te usczelki pomiedzy cylinderkami byly do dupy poprostu
  
 
Cytat:
2005-06-05 13:03:32, adam_p1 pisze:
a ja slyszalem ze jeszcze jest widoczny wyciek z pod niego.


Przeczytaj dokładnie watek od początku

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
Cytat:
2004-10-19 20:30:57, MUSEL pisze:
od paru dni zaczoł ciec plyn w Ladnej i po dzisiejszych obserwcjach leje spod serwa Moje pytanie brzmi co moze byc przyczyna tego co trzeba wymienic ,zeby nic niecieklo i zeby czlowiek mogl spokojnie podrozowac ladną ???? szukalem w wyszukiwarce i nieznalazlem nic takiego .Serwo leje miedzy dolną częscia a kolumna kierowniczą



po sprawdzeniu mam ten sam problem . pewnie dlatego odczulem zmiane przy hamowaniu
  
 
Cytat:
2004-10-20 10:04:19, syvo pisze:
Na mur-beton będzie tak jak pisze sheriffnt. Przerobiłem to w swojej ładzie. Najpierw rozpaczliwa próba regeneracji pompy - bezskuteczna i w końcu wymiana pompy. A jak zachowuje się pedał hamulca? Nie wpada czasem za głęboko? U mnie raz wpadał, raz był twardy, a płynu ubywało. A propos króćców, to faktycznie nie do dostania, lub prawie nie do dostania (mnie się raz udało). Wiem, że przy jednej z akcji z pompą, zapodałem króćce, które co do kształtu były identyczne z tymi z tworzywa, ale wykonane były ze stali (tokarz z mojego zakładu pracy mi je mejkną). Jeszcze gdzieś je mam. Jak są chętni, to mogę przesłać rysunek techniczny (sam rysowałem ). Albo jeszcze lepiej. Wrzucę ten rysunek na FTPa.



jak sie nazywa ten plik?? chetnie ogladne
  
 
Panowie chyba, pada mi serwo, bo syczy i silnik przy naciśnięciu hamulca przygasa, ale z drugiej strony pedał przy zapalaniu silnika zachowuje się prawidłowo. Zastanawia mnie czy to przypadkiem nie jest ten przewód podciśnieniowy, co idzie z silnika, może łapie lewe powietrze?? Co wy na to?? Jak sprawdzić ten przewód i czy Serwo jest naprawialne, czy trzeba wymieniać całe??
DEx
  
 
jezeli ci przygasa silnik to prawie napewno przewod podcisnieniowy. nie wiem jak to wyglada w 110, ale w samarze moze byc jeszcze ten krociec przy serwie do ktorego jest mocowany. proponowal bym ci wymienic przewodzik - koszt niewielki a moze pomoze. jak nie to serwo jest naprawialne - sa zestawy naprawcze, mozna dlubac
pozdrawiam
  
 
Zapomniałem napisać, ze syk słychać głownie od środka, dlatego też, zastanawiam się czy to nie jest ten popychać (kruciec), ale nie wiem jak tam się dostać no i jak to sprawdzić.
DEx