Kolo przednie,cofniete??MK IV(foto)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Od roku lepiej jezdze z takim kolem




Nie wiem czego to wina, drazek, mocowanie wahacza??A moze blotnik jakis nie wymiarowy bo nie orginalny. Odrazu mowie ze specialnie mi to nie przeszkadza w jezdzie, aczkolwiek jak jak "wbijam" sworzen wahacza w cczop czy zwrotnice jak to sie zwie, to ciezko wchodzi :/ gorzej niz u pasazera, duzo gorzej :/


Dzieki i pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2009-03-04 15:37:00 ]

[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2009-03-04 15:38:57 ]

[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2009-03-04 15:41:04 ]
  
 
a porównałeś błotniki orginał i ten (wymiary od drzwi) ?
  
 
na moje to ono ewidentnie jest cofniete do tyłu
  
 
a przypadkiem nie masz wahacza krzywego ??

zdziera Ci kapcie czy nie ??

chyba że masz podłużnice z przodu rozjechane jakoś
  
 
A jak wygladają gumy na stabilizatorze nie mają duzych luzów.
I jaką fele masz z przodu 14 czy 15
  
 
przoed 15 stka balon chyba 60, tyl 14... Co do podluznicy, mam tam wlasnie wyrwane mocowanie troche, znaczy sie tam powina byc dziura na srube 8ke, a tam moj palec wskazujacy wchodzi a nie mam go malego :/ podlozylem tam gruba blache, nieby nie ma luzow ale napewno nie jest to orginal.... gumy na wahaczach OK
wahacze OK bo je wymienialem i bylo to samo...
myslalem ze ten drazek sie moze gdzies wygial, dostal strzala ten stabilizatora, ale jesty to mozliwe??ze tak wyszko sie ruszylo... Jedno jest pewnie, mocowanie wahacze jest takie jakie jest :/ Od stony tylu samochodu wsadze palca w ta dziure, a od strony silnika jest OK

Jakis czas jezdzilem ze darlo od wewnatrz gume, ale przed zima sobie ustawilem z ojcem tak. i powiem ze przez zime przejezdzilem i za wiele zimowieczki nie ucierpialy, minimalnie drze.
Cos mi sie wydaje ze te 16stki alu troche mi zmeczyly to zawieche. nie raz na rajdzie/kzk nie patrzy sie czy kraweznik...TIME

jesli chodzi o gumy na stabilizatorze to orginal sa jeszcze, spruchniale cale te malutkie pod przednim pasem. Nie mialy za wielkich luzow to ich nigdy nie wymienailem ale z prawej strone kolo jest OK



[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2009-03-04 17:47:59 ]

[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2009-03-04 17:52:17 ]
  
 
ewidentnie jest cofniete ! to moga byc dwie sprawy ! albo mocowanie drązka taka blacha montowana miedzy poczatkiem podluznicy a belka przednia albo sam drązek ! Jest on mocny ale nie pancerny i pare raz jush sie spotkalem wlasnie z "wyprostowanym " drązkiem !
  
 
wow ładnie ładnie to na pewno nie złudzenie optyczne spowodowane felgą i oponą
tak jak pisali wcześniej może to być wina drążka ale obstawiał bym za wahaczami jak i za podłożnicami ale nie poskromił bym sie o sanki
  
 
proponuje jechac na geometrie
  
 
Proponuję wiąć do ręki metrówkę, i zmierzyć odłegłości międzi kolami przednim i tylnym. Najpierw z jednej, potem z drugiej strony. Jak będą takie same, to MOŻE auto jest proste (może być np. romb). Jak różne - to na pewno skoszone. Jako bazę wybeirz rant piasty lub wewnętrzny otwór felgi. Metoda nie super dokładna, ale róznice mogą być duże, więc wystarczy do wyłapania "błędu geometrii".
Pozdrawiam.