Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pawel_krakow | 2003-08-25 23:26:05 A to przepraszam - pomyliłem tematy
Ale jesłi chodzi o cene - to naprawdę chyba nie przepłaciłeś Pozdr Paweł |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2003-09-07 21:36:22 Co do tego trzaskania przy 3 tys. Jak już pisałem kwiaty dla inz. Czecha! Otóż jak sie okazuje naciągnięcie łańcucha rozrządu w 2107 wcale nie polega na zluzowaniu nakrętki napinacza łańcucha, wykonaniu kilku obrotów (5-ka i do przodu) i dokręceniu jak podaje instrukcja tylko:
1. Nakrętkę odkręcamy całkowicie i kładziemy z boku! 2. 5-ka (ci co nie mają to 4-ka ) i do przodu. 3. teraz dalej do przodu tylko wolniej. Patrzymy na taki sworzeń co wystaje z dziury po nakrętce. W momencie, kiedy sworzeń się maksymalnie schowa stop i dokręcamy nakrętkę. Może się komuś to przyda, bo mnie się przydało. |
pawel_krakow | 2003-09-07 21:40:18 |
adasco Bardzo Ważny GOŚĆ Roomster & kropek Łódź | 2003-09-07 21:44:37 NO!
i nie narzekaj na swoje autko, bo jest naprawde w swietnym stanie i ladnie sie prezentuje. no i ta szara tapicerka))) Dzisiaj pierwszy raz widzialem taki kolor... B. nietypowe, ale podoba mi sie... Aczkolwiek w moim przypadku chyba szybko wroclbym do czarnej... Albo do woskowania i sciereczkowania doszloby jeszcze cotygodniowe pranie tapicerki pozdro! |
pawel_krakow | 2003-09-07 21:51:27 Kurde nic sie nie wpisało...Ale chciałem powiedzieć ,ze masz Kamil piekny samochcodzik. No i cieszę się ,ze naprawiłes usterkę
Paweł |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2003-09-08 20:03:10 A wiec to zgrzytanie ustało na dobre
Jezu! Jak w tym samochodzie jest cicho |
syvo SYMPATYCZNY GOŚĆ najstarsze miasto Zagłębia | 2003-10-14 11:26:17 No teraz moja...
W sobotę 11 X 2003r. mierzyliśmy z Adamem2106 z Mysłowic ciśnienie sprężania. Niestety bez rewelacji (wyniki, a nie pomiar oczywiście): --na sucho---po wlaniu oleju---różnica ------------------do cylindra--------------- 1)---0,95-----------1,12-----------0,17--| ---------------------------------------------| 2)---0,70-----------0,97-----------0,27---| ----------------------------------------------| [MPa] 3)---0,95-----------12,0-----------0,25---| ---------------------------------------------| 4)---0,95-----------12,2-----------0,27--| Różnica pomiędzy 2. a 1. (3.) wynosi ~26% (ssssssssss)!!! Powyższe wyniki interpretuję następująco: 2,3,4 nie trzymają kompresji na pierścieniach; 1 nie trzyma po części na pierścieniach i zaworach. Ale, co ciekawe: - silnik pracuje równo, a nawet bardzo równo, - świece bez zarzutu (ISKRA FE65PS), przejechane 10tys. km, - zużycie oleju ~0,5 litra na 3-4 tys. km, - dynamiczna nie jest, ale na gazie poszła 150km/h - spalanie (próbuje coś podregulować, bo czasem kaprysi): 12,5l/100km, - odpalanie bezproblemowe, tak na benie jak i na LPG (na LPG pali nawet przy zaledwie +5st. C). Chętnie poczytam jeśli jeszcze ktoś coś doda. Pozdrawiam!!! |
Kamil_H SYMPATYCZNY GOŚĆ 2107 1.3 Poznań | 2003-10-14 20:43:28 No to ciśnienie takie sobie - rzeczywiście. Ale jak nie pali oleju, pracuje równo to ja bym się nie martwił.
A że dynamiczna nie jest? No... moja też niezbyt nawet po naprawie (ale tylko na gazie bo na benzynie rwie asfalt) |
syvo SYMPATYCZNY GOŚĆ najstarsze miasto Zagłębia | 2003-10-16 11:19:01 Moja na benzynie rwie przede wszystkim zawartość portfela . |