[Andre42212]zetec 2.1 turbo - Strona 2.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Oczywiście że kontaktować się z koleszką od fiesty.
On napewno wie co z półośami i mocowaniem silnika, a te sprawy moim zdaniem są najtrudniejsze do zrealizowania, bo niedość że wymagają ogromnej precyzji to przenoszą olbrzymią moc.
Tu niema miejsca na niedbałoć.

Elektryka do zrobienia, wydech też

Wejść napewno wejdzie, bo w fieście jakoś siedzi, a gabarytowo wcale nie jest dużo większy od zetec-a.

Jesli masz garaż i trochę pojęcia to obstawiam że po miesiącu cięzkiej pracy, pomocy elektryka i machanika auto powinno wyjechać.

Cenowo to z 1000 na mechanika, 500 elektryka, 1000 na części + jeszcze coś co się po drodze urodzi, a urodzi się na pewno.

Mówie o wstępnym ukończeniu przekładki, tak zeby auto ruszyło, a nie o polerowaniu kolektorów, kolorowych filterkach i innych pierdolutach.
  
 
Cytat:
2009-03-07 00:13:34, gigital pisze:
Oczywiście że kontaktować się z koleszką od fiesty. On napewno wie co z półośami i mocowaniem silnika, a te sprawy moim zdaniem są najtrudniejsze do zrealizowania, bo niedość że wymagają ogromnej precyzji to przenoszą olbrzymią moc. Tu niema miejsca na niedbałoć. Elektryka do zrobienia, wydech też Wejść napewno wejdzie, bo w fieście jakoś siedzi, a gabarytowo wcale nie jest dużo większy od zetec-a. Jesli masz garaż i trochę pojęcia to obstawiam że po miesiącu cięzkiej pracy, pomocy elektryka i machanika auto powinno wyjechać. Cenowo to z 1000 na mechanika, 500 elektryka, 1000 na części + jeszcze coś co się po drodze urodzi, a urodzi się na pewno. Mówie o wstępnym ukończeniu przekładki, tak zeby auto ruszyło, a nie o polerowaniu kolektorów, kolorowych filterkach i innych pierdolutach.



no wiem ze beda problemy...a co do zmieszczenia sie silnika to ostatnio kumpla poprosilem zeby podjechal fiesta pod moje autko.i fiesta ma rowne 6cm mniejsza komore silnika.mowie o dlugosci od podszybia do pasa przedniego... wiec jest jakas nadzieja na to ze nie bede musial ciac pasa tak jak kolega w fiescie VR6... bo jezeli okaze sie ze bedzie trzaba ciac pas to niestety silnik nie powedruje do essiego
  
 
programy które otwieraja te pliki to Adobe rider najlepiej miec 9 i drugi program to Word view czyli microsoft word cos tam jak najmłodsza wersje szukaj.
  
 
Cytat:
no wiem ze beda problemy...a co do zmieszczenia sie silnika to ostatnio kumpla poprosilem zeby podjechal fiesta pod moje autko.i fiesta ma rowne 6cm mniejsza komore silnika.mowie o dlugosci od podszybia do pasa przedniego... wiec jest jakas nadzieja na to ze nie bede musial ciac pasa tak jak kolega w fiescie VR6... bo jezeli okaze sie ze bedzie trzaba ciac pas to niestety silnik nie powedruje do essiego



Jeżeli dla Ciebie największym problemem jest czy trzeba wyciąć ten kawałek blaszki między lampami to chyba nie zdajesz sobie sprawy o wiele bardzej poważnych problemach w takich projektach .Kolega za czasów szkoły wstawiał silnik od alfy romeo do garbusa po czym zmieniał go na subaru 1.8 .Te przeróbki i latanie po tokarzach i elektrykach zajeły mu kilka miesięcy w warunkach garażowych .Ale nie załamuj .
  
 
Jak będziesz ciął przedni pas, to zrób jakieś dodatkowo wzmocnienia, żeby to miało ręce i nogi i żeby sztywność nadwozia pozostała na normalnym poziomie. Wstaw też porządne rozpórki, żeby auto pod ciężarem silnika się nie rozjeżdżało.
  
 
Cytat:
2009-03-08 19:38:46, iglaxr3i pisze:
programy które otwieraja te pliki to Adobe rider najlepiej miec 9 i drugi program to Word view czyli microsoft word cos tam jak najmłodsza wersje szukaj.



aha oki.to w takim badz razie zabieram sie za instalacje i czytanie
  
 
Cytat:
2009-03-08 19:43:25, kamil76 pisze:
Jeżeli dla Ciebie największym problemem jest czy trzeba wyciąć ten kawałek blaszki między lampami to chyba nie zdajesz sobie sprawy o wiele bardzej poważnych problemach w takich projektach .Kolega za czasów szkoły wstawiał silnik od alfy romeo do garbusa po czym zmieniał go na subaru 1.8 .Te przeróbki i latanie po tokarzach i elektrykach zajeły mu kilka miesięcy w warunkach garażowych .Ale nie załamuj .



no wiec ja sie tylko tym zalamuje bo od calej reszty jest mechanik... ja nie jestem mechanikiem i potrafie robic tylko podstawowe rzeczy jezeli chodzi o naprawy.a co do pasa to jest bezpieczenstwo jak by nie patrzec...
  
 
Cytat:
2009-03-08 19:46:52, Andre42212 pisze:
no wiec ja sie tylko tym zalamuje bo od calej reszty jest mechanik... ja nie jestem mechanikiem i potrafie robic tylko podstawowe rzeczy jezeli chodzi o naprawy.a co do pasa to jest bezpieczenstwo jak by nie patrzec...


Jak się nie znasz na mechanice to zapomnij o przeróbce
Chyba że naprawde masz duży nadmiar $$$$$
Nie żebym cię dołował ale realnie oceniam twoje szanse
  
 
Cytat:
2009-03-08 20:51:13, Andre42212 pisze:
hmmm kolego widac ze nie czytales wszystkiego.wiec poczytaj poprzednie posty a bedziesz wiedzial co nieco... a nawet jak by mnie to kosztowalo duzo kasy to i tak bym myslal o tych zmianach,,, lepsze to niz uturbienie za 10-12tys zl...


Czytałem czytałem
Tylko poprostu nie widzę tego...
Zobaczysz za jakiś czas napiszesz w tym wątku lub innym: sprzedam escorta......
Lub że swapa nie będzie
Dużo już na forum było takich jak TY
  
 
kolego czytalem ten temat, czytalem, ale jak napisles:

Cytat:
no tak. ale ten samochod ma mi sluzyc na codzien do jazdy tak jak passat.



to juz przegiales wedlug mnie!!
Pamietaj ze nawet jak ci sie uda przeszczepic ten silnik to bedzie HYBRYDA. Auto do przejazdzek na weekendy i na zloty...
Bo za cholere nie bedzie sie nadawac do jazdy na codzien!!
Zreszta sam sie zastanow.
Pomysl o wszystkich niefabrycznych przerobkach ktore musisz zrobic. Jak myslisz, jak dlugo Ci wytrzymaja przerobione przeguby po kilku startach "z kopyta". Nie wspominajac juz o innych przerobkach. Bo nie wierze ze bedziesz tym autem jezdzil jak emeryt...
Takie auto mozna budowac, ale jako 2,3...5 auto... zabawke, ale nie jako podstawowe auto do jazdy!!!!! Bo to nie ma sensu wedlug mnie!!!
  
 
Cytat:
2009-03-08 23:37:05, Spawn669 pisze:
kolego czytalem ten temat, czytalem, ale jak napisles: to juz przegiales wedlug mnie!! Pamietaj ze nawet jak ci sie uda przeszczepic ten silnik to bedzie HYBRYDA. Auto do przejazdzek na weekendy i na zloty... Bo za cholere nie bedzie sie nadawac do jazdy na codzien!! Zreszta sam sie zastanow. Pomysl o wszystkich niefabrycznych przerobkach ktore musisz zrobic. Jak myslisz, jak dlugo Ci wytrzymaja przerobione przeguby po kilku startach "z kopyta". Nie wspominajac juz o innych przerobkach. Bo nie wierze ze bedziesz tym autem jezdzil jak emeryt... Takie auto mozna budowac, ale jako 2,3...5 auto... zabawke, ale nie jako podstawowe auto do jazdy!!!!! Bo to nie ma sensu wedlug mnie!!!




no to wiec kolego sie troszke mylisz... mam sporo znajomych ktorzy jezdza przerobionymi autkami wlasnie z VR-kami .jak nie golf 1 czy 2 oo CORSA z silnikiem 2.0 od calibry itp. i jezdza na codzien nimi i jakos nic nie jest. jezeli mechanik wszystko zrobi tak jak powinien a wiem ze tak zrobi bo jest to zaufany juz mechanik i ten silnik zna na wylot to nie powinno byc zadnego problemu.a z tego co sie dowiedzialem to najprawdopodobniej osie,przeguby itp beda pasowaly z forda galaxy. ktory tez byl wyposazony w VR-keewiec nie beda ta jakies poprzerabiane bog wie jak elemety...

[ wiadomość edytowana przez: Andre42212 dnia 2009-03-09 06:21:09 ]
  
 
Cytat:
2009-03-08 21:31:42, djtados pisze:
Czytałem czytałem Tylko poprostu nie widzę tego... Zobaczysz za jakiś czas napiszesz w tym wątku lub innym: sprzedam escorta...... Lub że swapa nie będzie Dużo już na forum było takich jak TY



no wiec nie ukrywam tego i wiem ze tez tak moze byc ze nie bedzie VR6-ki. tak jak juz wszystko pisalem to zalezy od tego jak bardzo bede musial konstrukcje budy przerabiac. a co do tej sprawy to chce jak najmniej ja tknac.ale narazie jestem dobrych mysli i wstepnie mysle ze nie bede mial az tyle problemow z przeobkami karoseri co kolega z fiesty FR6
  
 
Cytat:
2009-03-08 19:44:19, deathrider_85 pisze:
Jak będziesz ciął przedni pas, to zrób jakieś dodatkowo wzmocnienia, żeby to miało ręce i nogi i żeby sztywność nadwozia pozostała na normalnym poziomie. Wstaw też porządne rozpórki, żeby auto pod ciężarem silnika się nie rozjeżdżało.



O czymn wy gadacie z tym ciezarem?? Dajcie juz spokuj,ile ten silnik jest ciezszy?? o i le wogole jest , 30kg??

Wsadzac i jezdzic - fajny projekt i zadnej filozofii nie ma
  
 
Seba, projekt moze sie udać, tylko trzeba pamietac nie o głupotach ze silnik jest mocniejszy o te 20 pare koni bo to nie ważne, chodzi o podzespoły, pompa,zbiornik, lewarek i podłaczenie go, mijsce na skrzynie, przerabianie mocowan poduszek, wydech, wszelakiego rodzaju złaczki, kable, przewody, chłodnica, podpięcie jej, skrzynka bezpieczników z tym bedzie najgorzej i tu trzeba sie martwic, czy skrzynia wejdzie i nie bedą przeszkadzać sanki lub układ kierowniczy.
Jesli z tym sobie poradzi to auto bedzie jezdzic, ale prawda taka ze jak wyzej pisali, troche bedzie strach tym latac na codzien, bo moga byc problemy, a to coś peknie, urwie sie.
Ale jest tez szansa ze uda się to zrobic i bedzie jezdzić bez problemów, czego szczerze życze.
Ale nie wolno podchodzić do tego jak autor ze wszystko bedzie pasic, tu z Galaxy tam z escorta itd, bo z samym wydechem bedzie juz zabawy wiec trezba troszke trzezwiej myslec, a może bedzie dobrze.
  
 
Cytat:
2009-03-09 08:52:21, Magik123 pisze:
Seba, projekt moze sie udać, tylko trzeba pamietac nie o głupotach ze silnik jest mocniejszy o te 20 pare koni bo to nie ważne, chodzi o podzespoły, pompa,zbiornik, lewarek i podłaczenie go, mijsce na skrzynie, przerabianie mocowan poduszek, wydech, wszelakiego rodzaju złaczki, kable, przewody, chłodnica, podpięcie jej, skrzynka bezpieczników z tym bedzie najgorzej i tu trzeba sie martwic, czy skrzynia wejdzie i nie bedą przeszkadzać sanki lub układ kierowniczy. Jesli z tym sobie poradzi to auto bedzie jezdzic, ale prawda taka ze jak wyzej pisali, troche bedzie strach tym latac na codzien, bo moga byc problemy, a to coś peknie, urwie sie. Ale jest tez szansa ze uda się to zrobic i bedzie jezdzić bez problemów, czego szczerze życze. Ale nie wolno podchodzić do tego jak autor ze wszystko bedzie pasic, tu z Galaxy tam z escorta itd, bo z samym wydechem bedzie juz zabawy wiec trezba troszke trzezwiej myslec, a może bedzie dobrze.



no wiec ja zdaje sobie sprawe ze bedzie sporo problemow... wiem ze nie bedzie to latwe itp.ale tak jak pisalem ja tym sie nie bede zajmowal bo sie poprostu na tym az tak nie znam.Od tego jest mechanik i eletryk
  
 
Wlasnie po tym jak piszesz, ze wszystkim ma sie martwic mechanik, a do tego koszt robocizny ma wyniesc ok 2000zl, to albo gosciu powkladal setki roznych silnikow do aut zupelnie im nie przeznaczonych i jest filantropem entuzjasta, albo nie ma bladego pojecia co go czeka... W tym przypadku modle sie dla Ciebie o pierwsza opcje...
  
 
Cytat:
2009-03-09 13:33:44, Andre42212 pisze:
kolego czytaj posty.. bo juz zaczynaja mnie takie teksty wkurzac... ty i pare innych osob jakos uwzielo sie na ta gotowke jak by to bog wie co bylo. a nawet jezeli bym mial zaplacic za to 5000zl!! to jest moja sprawa a nie twoja... boli cie to ze ja za 2000zl zrobie swap? to sobie tez znajdz kolege mechanika kup se silnik i tez za 2000zl bedziesz mial swap zrobiony:/



Ochłoń Andre, uśmiechnij się i zignoruj wypowiedzi, które Ciebie drażnią... Niemniej jednak może tego typu wypowiedzi będą dla Ciebie motywujące i tym bardziej będą pchały Ciebie do udowodnienia, że vr6 pod maską Esa jest możliwa.

Powodzenia
  
 
Cytat:
2009-03-09 14:15:59, DarasBB pisze:
Ochłoń Andre, uśmiechnij się i zignoruj wypowiedzi, które Ciebie drażnią... Niemniej jednak może tego typu wypowiedzi będą dla Ciebie motywujące i tym bardziej będą pchały Ciebie do udowodnienia, że vr6 pod maską Esa jest możliwa. Powodzenia




DarasBB dobrze gada! Dać mu wódki!

Nie przejmuj sie Andre niektórymi wypowiedziami! Trzymam kciuki za ten projekt!
  
 
Cytat:
2009-03-09 13:33:44, Andre42212 pisze:
kolego czytaj posty.. bo juz zaczynaja mnie takie teksty wkurzac... ty i pare innych osob jakos uwzielo sie na ta gotowke jak by to bog wie co bylo. a nawet jezeli bym mial zaplacic za to 5000zl!! to jest moja sprawa a nie twoja... boli cie to ze ja za 2000zl zrobie swap? to sobie tez znajdz kolege mechanika kup se silnik i tez za 2000zl bedziesz mial swap zrobiony:/



Widzisz kolego. Ja za takiego swapa to nizej 5000zl bym po prostu nie wzial. Moze dlatego, ze doskonale sobie zdaje sprawe w co sie pakujesz.

I z pewnych powodow nie musze sobie szukac mechanika. Domysl sie jakich.
  
 
Cytat:
2009-03-08 19:38:46, iglaxr3i pisze:
programy które otwieraja te pliki to Adobe rider najlepiej miec 9 i drugi program to Word view czyli microsoft word cos tam jak najmłodsza wersje szukaj.



dzieki za te pliki o vr-ce. troche poczytalem i sporo sie dowiedzialem napewno cos z tej wiedzy zostanie wyciagniete