[everlast] Project RS2000 Black - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-06-08 22:58:22, everlast pisze:
mokra szmatka i woda daja rade ale z przodu trzeba dosyc czesto, nie jest źle. Seba to nie są smolone tylko oryginalne nakładki z forda przez które swiatła i kierunki świecą w praktyce jak na seryjnych. mam dwa czarne i jak patrze na nie z tyłu to ciemny tył duzo bardziej mi podchodzi. wiem poł na poł tez fajnie wyglada ale to zrobie w drugim. tu tak zostaje narazie. w sumie nakładki rarytas, wiem ze są na e-bayu ale w u nas jeszcze sie z takimi nie spotkalem.. Kamil jak znajde cos takiego to dam koda



wiem ,ze to oryginaly ale ygladaja jak smola
  
 
jeszcze zastanawiam sie nad ciemnymi szybkami wszytskimi wiec wtedy już bedzie tak czarno ze czarniej sie nie da jedynie lampy z przodu zostaną do przyciemnienia
  
 
No i wkońcu stalo sie Dzięki koledze GrzEE założyłem springi przód/tył podobno Eibachy -60mm ale jak wpisalem koda z nich w googlach to wyskoczyl katalog H&R -30mm. Niebieskie i bardzo twarde jak dla mnie szczegolnie przód. Jest tak nisko jak chciałem, o to wlasnie mi chodzilo






przy wyprzedzaniu na trzeciego zbliza sie cos takiego:

wrażenia z jazdy są mega fajne, szczegolnie zakręty jedynie co żaluje to tego że nie zalożylem ich od razu po kupnie, czyli jakies 2lata temu
przy okazji wymienilem odboje w amorkach, łożyska górne kolumny macphersona i dwie tuleje w wahaczach bo jedna sie zluzowala..
Przejechalem 200km na tym i dopiero po 50-100km zawias sie ułożyl. juz sie 3 razy zawiesilem delikatnie nastepnym razem jak $ pozwolą to bedzie tylko gwint!
mam jeszcze kilka planow ale czekam na przyplyw gotówki.
  
 
widzę że -30 innemu -30 nie równe



no dobra, tu jest -35
  
 
rs/xr ma standardowo -25mm od serii wiec jak dolozysz twoje -35mm to ladnie wychodzi -60mm
a tak naprawde to nie chce nizej bo tylko problemow wiecej, poza tym et mnie nie puszcza z przodu, kola wystaja poza obrys:

  
 
Cytat:
2009-07-19 13:07:08, everlast pisze:
rs/xr ma standardowo -25mm od serii wiec jak dolozysz twoje -35mm to ladnie wychodzi -60mm a tak naprawde to nie chce nizej bo tylko problemow wiecej, poza tym et mnie nie puszcza z przodu, kola wystaja poza obrys:



przecież sprężyny się nie dodają, jak masz -25 i wywalisz i wstawisz -35 to masz -35................

taka gleba jak teraz jest kompromisem pomiędzy wyglądem a praktycznością na polskich drogach
  
 
Cytat:
2009-07-19 13:47:22, Asior pisze:
przecież sprężyny się nie dodają, jak masz -25 i wywalisz i wstawisz -35 to masz -35................ taka gleba jak teraz jest kompromisem pomiędzy wyglądem a praktycznością na polskich drogach



Nie zrozumiales o co biega everlastowi
Seryjny escort ma obnizenie X ,rs ma juz -20-25 w serii,teraz kupujesz zawias/sprezyny DO RS/XR/czasami CABRIO(nie do zwyklych) np - 35 wiec masz w stosunku do seryjnego essa -60 (dla RS/XR?cabrio bedzie to -35).
  
 
Cytat:
2009-07-19 14:02:46, Seba pisze:
Nie zrozumiales o co biega everlastowi Seryjny escort ma obnizenie X ,rs ma juz -20-25 w serii,teraz kupujesz zawias/sprezyny DO RS/XR/czasami CABRIO(nie do zwyklych) np - 35 wiec masz w stosunku do seryjnego essa -60 (dla RS/XR?cabrio bedzie to -35).



no chyba że tak, że springi obniżają -35 w stosunku do zawieszenia rs`a czyli -25 i do tego jeszcze -35....

ale w takim razie co ? jak założy te springi do zwykłego to będzie miał od razu -60 ?
  
 
tutaj sa te spreżyny tylko mam te do kombi 29829 VA czyli poszedl w dol jakies 10-20mm na przodzie. gdybym mial te od RS 29869VA to by sie obnizyl 35mm do serii czyli ok 60mm.
www.srbpower.com/hr/springs.php?Make=FORD
od ziemi do dokladki jest 10cm i tak jak Asior napisal kompromis pomiedzy wygladem a praktycznościa na polskich drogach.
2os na pokladzie i progi mijam bez tarcia..
same spreżyny na przód miały o 3zwoje wiecej i były krótsze o jakies 4-5cm bez obciazenia od seryjnych RS
  
 
Ja mam -35 od seryjnego escorta licząc.. Ale co do praktyczności to jest faktycznie ideał, bo jeździ się fajnie. Tylko w cabrio progi są nisko, dzisiaj zaliczyłem glebę dwa razy... głupi zlot tuningowy na który tuning zapomniał przybyć
  
 
Piękna gleba, i oczywiscie całokształt
  
 
A kiedy dasz fotki auta na glebie, bo rozumiem, że to jest jeszcze na serii...


  
 
Cytat:
2009-07-19 18:52:17, yezXR3i pisze:
Ja mam -35 od seryjnego escorta licząc..



Ale chyba masz inne sprezyny niz na tym zdjeciu,bo zdjecie przedstawia min. -60.
  
 
a nie boicie sie takiego glebowania ?? ja bym sie bał na standardowym zawieszeniu niektóre dziury dają sie we znaki a tu mowa o obnizonym
  
 
Cytat:
2009-07-19 21:59:25, Seba pisze:
Ale chyba masz inne sprezyny niz na tym zdjeciu,bo zdjecie przedstawia min. -60.



Seba, zdziwię cię ale siedziałem z suwmiarką i patrzyłem ile się obniża ok 35-40mm
  
 
Cytat:
2009-07-19 22:22:45, yezXR3i pisze:
Seba, zdziwię cię ale siedziałem z suwmiarką i patrzyłem ile się obniża ok 35-40mm



...od RSa. czyli rzeczywiscie -60. u mnie efekt identyko.
  
 
Cytat:
2009-07-19 14:41:48, everlast pisze:
tutaj sa te spreżyny tylko mam te do kombi 29829 VA czyli poszedl w dol jakies 10-20mm na przodzie. gdybym mial te od RS 29869VA to by sie obnizyl 35mm do serii czyli ok 60mm. www.srbpower.com/hr/springs.php?Make=FORD od ziemi do dokladki jest 10cm i tak jak Asior napisal kompromis pomiedzy wygladem a praktycznościa na polskich drogach. 2os na pokladzie i progi mijam bez tarcia.. same spreżyny na przód miały o 3zwoje wiecej i były krótsze o jakies 4-5cm bez obciazenia od seryjnych RS



Jeżeli dana sprężyna glebi RS'a o -30mm, a zwykłego o -50mm, to znaczy, że najłatwiej i najbezpieczniej zrobić glebę w zwykłym Essie zakładając RS'owe amorki? Tak dla posiadaczy standardowego zawiasu pytam?

Co do progów zwalniających to radzą naprawdę uważać, bo ja jeżdżąc po Bielsku, raz przytarłem lekko podwoziem na jednym, a mam serię XR3i.

Poza tym autko wygląda zacnie .


[ wiadomość edytowana przez: deathrider_85 dnia 2009-07-19 23:10:46 ]

[ wiadomość edytowana przez: deathrider_85 dnia 2009-07-19 23:12:07 ]
  
 
Cytat:
2009-07-19 23:07:55, zenq pisze:
...od RSa. czyli rzeczywiscie -60. u mnie efekt identyko.



NIE NIE NIE NIE. Piszę przecież że nie -60 to jest a -35. Od RS'a obniżył się ok 2cm więc seryjne -18mm + -20mm = -38mm czyli tak jak pisało na eibachach -35mm od serii tak jest panie!
  
 
fajnie ze poszedl w dol ale jakos slabo, na -60 to napewno nie wyglada! fajny rs, jedyne co bym zmienil to felgi, te ni w oko nie pasuja! pozdroo
  
 
Cytat:
2009-07-19 23:17:45, yezXR3i pisze:
NIE NIE NIE NIE. Piszę przecież że nie -60 to jest a -35. Od RS'a obniżył się ok 2cm więc seryjne -18mm + -20mm = -38mm czyli tak jak pisało na eibachach -35mm od serii tak jest panie!



Mozesz sobie pisac Ale na oko widac co innego Ja tez zalozylem eibachy niebieskie do 1,6 efi i zglebilo go -70 ....