[everlast] Project RS2000 Black - Strona 19

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
  
 
skrzynia na dole w 3 godz, wszystkie elementy zawieszenia przód (oprócz zawiasu - gruba laga bilstein) do wymiany, małe spawanko - podłużnice były jednak robione ale gruba blacha, dobrze zrobione takze jest luz, teraz trzeba poczekac na docisk i składac.. a jeszcze musze na zimering za zamachem zerknac bo cos tłusto a tarcza jeszcze ok.

luki nie wiem czy zdaze do niedzieli, bo dopiero o 16startuje z robota a jak nie to drugi jest. ogolnie to wpadnij, pomozesz co ogarnac

kleszczu jaki wariat??
na trolejach przeciez było spokojnie
  
 
wpadne,wpadne
  
 
RS dostał brata wariata - seryjnego RS po VIN , po przywłaszczeniu rozebrany i złożony na nowo, elektryka sprawdzona, można upalac pierwsze 1500km zrobione, silnik niedawno dlubany nie wiem jak z moca ale cos koło serii powinno byc, zalany Liqui Moly MoS2 10W40

setup zima


setup lato


wydech WOLF + wkładka K&N


front


waga 1100kg + kierowca, czarny RS 1190kg + kierowca


klatka zastrzelona we wszytskie kielichy, usuniety szyberdach



zawieszenie gruba laga bilstein, wspawana osłona dolna chłodnicy, przewody puszczone srodkiem pasy 4pkt omp i 3pkt schroth, kiera sparco, wyłacznik główny zasilania, halogeny dalekosieżne, włącznik wentylatora, na podłodze sama blacha + gumowe dywniki z FSO;
ogolnie zacurwia' pali 10-12l pb98 60-70gr/km w porównaniu czarny 30-40gr/km lpg

aktualnie upalam tego, bo w czarnym ostatnio przy hamowaniu jak mi shopkował to poucinałem sruby na łapie z tyłu skrzyni i przez 3 srubki trzeba skrzynke w dół a nie ma czasu

[ wiadomość edytowana przez: everlast dnia 2012-11-06 19:12:39 ]
  
 
To jest to co lubię Swojego niestety klatkować nie będę, bo na razie jeszcze pozory DD musi zachować Co do wagi - wydaje mi się, że troszkę dużo ważą, byłeś na jakimś szrocie czy cuś i je ważyłeś? Bo np. ja w papierach mam niby 1050kg, wersja Ghia, szyberdach jest i tak całkiem prawdopodobne by było, że tyle ma, bo ze 100kg lżejszym civic'iem 4g. 1.6 125KM idę równo, a mam przy dobrych wiatrach mooooże z 10KM więcej (aczkolwiek nie sądzę)
  
 
Mi się udało do 1080 zejść.jest jeszcze do urwania tył spoiler(z 15kg) i parę gratów.Maciek jakbyś w czarnym posprzątał to by spadło trochę w rajdówce trzeba doliczyć jeszcze klatkę i płytę pod silnik.za to nie ma ciężkich foteli recaro i szybra latałeś nim po salmopolu jak sypało?
  
 
Cytat:
2012-11-06 19:38:07, lukirs pisze:
Mi się udało do 1080 zejść.jest jeszcze do urwania tył spoiler(z 15kg) i parę gratów.Maciek jakbyś w czarnym posprzątał to by spadło trochę w rajdówce trzeba doliczyć jeszcze klatkę i płytę pod silnik.za to nie ma ciężkich foteli recaro i szybra latałeś nim po salmopolu jak sypało?



Jakieś laminaty można też chyba zapodać ?
  
 
Dostępność laminatów do Escorta raczej znikoma jest
  
 
Zamiast szyb walnąć pleksje Maska z plastiku i mamy moc
  
 
Cytat:
2012-11-06 21:56:32, emtees pisze:
Dostępność laminatów do Escorta raczej znikoma jest


do escorta tak ale do coswortha jest wszystko - a mozna znalezc pakiety cossiego pasujace na essiego
  
 
Cytat:
2012-11-06 22:09:20, Zbysio007 pisze:
Zamiast szyb walnąć pleksje Maska z plastiku i mamy moc



plexy nie wolno do peka na ostro - jesli tworzywo to na boki i tyl - i tylko poliweglan albo makrolon (odmiana poliweglanu)
  
 
Cytat:
2012-11-06 19:38:07, lukirs pisze:
Mi się udało do 1080 zejść.jest jeszcze do urwania tył spoiler(z 15kg) i parę gratów.Maciek jakbyś w czarnym posprzątał to by spadło trochę w rajdówce trzeba doliczyć jeszcze klatkę i płytę pod silnik.za to nie ma ciężkich foteli recaro i szybra latałeś nim po salmopolu jak sypało?


moj na ostatnim wazeniu miał 960 kg
ale bez baterii - bo na razie zbieram na rozsadne do swinki skarbonki,
ale u mnie jest wszystkoz kompozytu włącznie z dachem...
  
 
Jakoś angole z chodzą z wagą poniżej 1 ton
  
 
mi sie wydaje, że nie po to jest wspawana klatka z grubej rury, zeby zakładać jakies laminaty po to zeby zbic troche wagi, troche bezpieczenstwa musi byc..

jak luki twoj 1080 to klatka musi z 40-50kg wazyc, bo recarowka 1szt i tapicerka to tak 20-30lekko.
takze jak ktos schodzi ponizej tony to albo laminat albo carbon. albo fiesta mk1 albo rdza

nie mam zamiaru go odelzac wiecej, jedynie jak co to silnik

poki co poszukuje linki do otwierania bagaznika, bo musze siue przeciskac przez klate do zamka zeby tyl otworzyc he gimnastyka
  
 
Widzę, że się ostro bawisz .
  
 
Cytat:
2012-11-07 20:32:56, deathrider_85 pisze:
Widzę, że się ostro bawisz .



nie miałem zamiaru ale nadazyla sie okazja na wymianke za czarnego w serii bez dopłat, to sie zamieniłem. pomimo tego ze jak w niego wsiadlem i przy ruszaniu, czy hamowaniu lewe przednie koło latało bezwładnie po 5cm w kazda ze stron + metal o metal haha, tylna lotka na jednej srubie, brak dmuchawy, nie palil z przycisku tylko na popych, jedynki i wstecznego nie szlo wbic, ogolnie strach przez pol Polski jechac ale sprzedajacy zarzekał ze bede zadowolony.
chcac nie chcac miał racje.. niecałego klocka dołożyłem w tym opłaty, sprzegło + docisk, zawieszenie z przodu i wszystko gra tak jak powinno. dobrze ze spawac nie trzeba było za duzo, tylko klape przy mocowaniu lotki i pod aku + troche przy lewym progu kolo fotela kierowcy, wazne ze podłoga, podluznice i nadkola sa zrobione fajnie jak znajde czas to sie przejade na jakis cichy gorski, a jak nie to serpentyny górskie mam kolo siebie na codzien
auto startowało w rajdzie polski, barborka etc takze jakos przygotowane musiało byc i to mnie skusilo
  
 
niestety musze sie pozbyc jednego;(
myslalem ze zostanie ze mna do końca... chociaz kto wie moze zostanie.. ogolnie chlopaki polecam szkodas zeby go ktos zajechal
  
 
jednak nie zostanie do końca, chłopaki z Norwegii po niego przylecieli i pojechali na drugi koniec Polski. smigac bedzie po Gdańsku i na torach..
wariaty
ostatnie foto razem..
  
 
Jak bedzie smigac po Gdańsku napewno z chlopakami bedziemy widzieli.
  
 
szkoda ze zmienił kierowce ale dobrze ze smiga

juz od pierwszych dni jak go sprzedałem startował w rally land motul cup 2013 a teraz 2014 od początku. A któś mowił że na zdjeciach ten rs wygladał na zmeczonego.. a jak widac na filmikach belka trzyma sie hardo nawet przy skokach i co najważniejsze moje blachy SBI zostały poki co 7/8miejsce w klasie ale jak kierowca bardziej ogarnie fure to bedzie na bank lepiej.

Powodzenia Patryk!