2103 "77 - plyszczarz86 - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Koledzy poradźcie
odebrałem dziś auto po naprawie hamulców. Z przodu wymiana przewodów elastycznych i jest ok, a z tyłu wymiana cylinderków i szczęk bo cylinderki lały, a szczęki były wytarte bardzo.
Od tej pory strasznie blokuje mi tylne koła podczas jazdy, auto jezdzi wyraźnie gorzej i ciągle hamuje. Mechanik mówi, ze ustawił wszystko odsuwając maksymalnie szczęki od bębnów, ale dalej blokuje. Co z tym zrobić? Tak sie nie da jezdzić
  
 
Zmienic mechanika- jak auto nie jezdzi tak jak trzeba po naprawie to sie szuka powodu a nie oddaje klientowi. A hamulce w Ladzie to nie jest technologia kosmiczna. Ja podejrzewam ze masz nierowo zjechane bebny i gosc za bardzo naciagnal linke od recznego zeby dzialal na oba kola. A przez to jedno kolo masz ciagle przyblokowane. Zreszta podnies tyl i zobacz sam, jestem pewny ze blokuje sie jedno kolo.

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
  
 
blokują się oba koła, linkę ręcznego zobacze jutro.
  
 
Juz jest diagnoza. Obejrzał to inny znajomy mechanik. Poprzednie szczęki wytarły mi bębny w stożek. I jak sie nasadzało bęben to na początku był luz, a dopiero pod koniec sie zacina. Więc w piątek lub sobote bębny idą do przetoczenia i już będzie wszystko w normie

->andrzej_kraków twoja diagnoza była słuszna, wystarczyło zmienić mechanika
  
 
bębny przetoczone, jeden cylinderek wymieniony bo lał (nowy) i układ porządnie odpowietrzony
Łada nic sie nie blokuje, a i hamuje pięknie.