Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
--KULEK-- Sympatyk FEFK Ford Escort Mk7 Jarocin | 2012-12-22 21:57:16 Sierpy z golfa 2?? |
cashy Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio Białystok | 2012-12-22 23:12:24 Kozak, wielki szacun |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2012-12-22 23:49:39 jakie ET maja te szpulki?? jaka opona na to?? w jaka moc celujesz na docelowym doladowaniu?? jakie wtryski byly dotychczas??... bo nie doczytalem |
Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2012-12-23 06:15:23
Jeśli chodzi Ci o reperaturki to tak . Są one z golfa 2
Dzięki , ale kozak to on będzie jak wleci jeszcze kilka pomysłów które chodzą mi po głowie , niestety na chwilę obecną musiał bym skumulować "troszeczkę" większą gotówkę
16x10j et25 . Nie wiem czy to prawda ,ale z tego co się dowiadywałem ta felga w takim rozmiarze była robiona tylko na zamówienie . Opone na tym mam 205/45 , ale jest to wersja przejściowa z tego względu iż miałem nówki w bardzo dobrej cenie , a docelowo ma wlecieć pełna opona i myślę nad 245/40 , gdyż zależy mi na dobrej trakcji . Aktualnie siedziały wtryski 370cc, doładowanie 1bar i moc koło 300KM. Moc nie była mieżona , ale z golfem 2 327KM dostawałem delikatnie po dupsku. Niestety ten motor jak i setup (zakuty nadwymiaram ) jest dość "paliwochłonny" i nie było to ustawione na zicher jak bym tego chciał a doładowanie 1,2bara jakie próbowaliśmy ustawić nie było już możliwe wcale , bo brakło paliwa powyżej 4000 obrotów , no chyba , że problem tkwił w sterowaniu . Niestety tego już się nie dowiem , bo wpada stand alone Na docelowym doładowaniu chciał bym przekroczyć 400KM+ . Jeśli tego nie osiągnę to mam w rękawie jeszcze jednego asa z którym na pewno przekroczę tę granicę [ wiadomość edytowana przez: Damiano-Gdynia dnia 2012-12-23 06:30:52 ] |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-12-23 11:39:13 A co robisz ze starymi wtryskami? |
Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2012-12-23 17:58:35
Stare wtryski wylądują u brata Mamy kilka fajnych gratów które walają się po garażu i chcemy spróbować zmodzić trochę 1.6 tym bardziej , że drugi silnik taki sam stoi w szałerku . Po zmontowaniu poleci na det3 i zobaczymy ile da sie wykrzesać z 1.6 , w razie gdyby coś mu sie stało wrzucamy serie i jeździ dalej |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-12-24 00:03:11 Bardzo niedobrze... |
Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2012-12-24 00:10:39
A na kiedy byś potrzebował ? Bo być może mógł bym załatwić w rozsądnych pieniążkach drugi komplecik |
TomekBury Sympatyk FEFK Opel Vectra B i inne Gdańsk | 2012-12-24 09:21:56 Generalnie cały czas zastanawia mnie do czego auto ma służyć hehe, na pewno będzie wyglądało dobrze jednak przy oponie 245/.. zyskasz na trakcji, jednak przy wyścigu np. na 1/4 mili będziesz przy mecie już dużo tracił, ponieważ auto będzie się zwyczajnie wolniej napędzało
Mimo wszystko trzymam kciuki, jako że to projekt nietypowy i auto jeździ |
Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2012-12-24 11:35:08
Generalnie jeszcze nie wiem dokładnie do czego W przyszłym sezonie okaże się konkretnie w którym kierunek pójdę ostatecznie . Czy całkowita wydumka , klin , slik i na 1/4 czy po prostu zakoncze modyfikacje mechaniczne na poziomie jaki będzie na przełomie marca/kwietnia i zajmę się dopieszczaniem całości Co do opony 245 to moim zdaniem jest to konieczność . na 205 już sie nie dało jeździć jeśli chodzi o trakcje (trakcje gubił jeszcze na 3 biegu) a w setupie jaki zostanie zastosowany będzie jeszcze gorzej . Dużej różnicy w wadze samej opony nie ma , ale fakt opory toczenia delikatnie większe . Myślę jednak , że przy mocy rzędu 400+ jakoś specjalnie się tego nie odczuje w ledwo co tonowym aucie . [ wiadomość edytowana przez: Damiano-Gdynia dnia 2012-12-24 12:07:57 ] |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2012-12-24 14:42:24 Na wiosnę pewnie będę czegoś szukał
BTW - 245 to naprawdę za dużo. Przy tej mocy 205 bez problemu powinno ogarnąć. Ewentualnie 215. Tylko kwestia kupna bardzo dobrej opony i pracy gazem 300 konne FWD spoko się ogarnia oponą typu R888. |
DobekBdg Sympatyk FEFK Toyota MR2 sw20 Bydgoszcz | 2012-12-24 15:07:18 Dokładnie jak pisze Emtes, 245 to tylko auto na ćwiare na nic więcej, co z promieniem skrętu ????
245 to ty możesz pakować przy rwd r888, lub spec 2 taka moc ci ogarną trochę drapać będą ale będą kleić asflat przy tej mocy nie robi już ci tak waga, opony lecz dobranie gumy do warunków atm i jazdy w h w mocy shamowanej 218ps/ 226nm przy barumach 205/50/15 bez lsd też na 3 biegu normlanie mogłem zrywać trakcje zakupiłem później parady 195/50/15 to zapomnij o młynku na 3 |
Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2012-12-24 18:07:41
Dla sprostowania , bo może nie dopisałem ,bądź źle sformułowałem mój poniższy post odnośnie opony . Do codziennej jazdy nie zamierzam ślizgać się na oponie 245 . Na codzień to owszem tak jak mówicie wlecą jakieś dobre gumy w rozmiarze max 225/... gdyż , aż taki naciąg jak jest obecnie mi zdecydowanie nie leży (cena mnie tylko przekonała do zakupu tego rozmiaru , bo i tak do maja powinny być upalone ) 245 chce wrzucić na poszerzaną stal i tylko na przód , typowego slika , gdyż mam zamiar spróbować sił na 1/4 , a w cywilizowanych warunkach śmigać na cywilizowanej oponie Sorry za niedomówienie |
Diviz Sympatyk FEFK Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2012-12-29 00:18:20 Z innej beczki jak już robisz uszczelkę to nie lepiej przejść na głowice 16v |
Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2012-12-29 18:03:25 Nie , a o z kilku powodów :
- głowica jest przystosowana pod turbo oryginalnie - dodatkowo ma powiększone kanały ssące i wydechowe - jest po gruntownym remoncie - jest prosta w budowie jak budowa cepa - ten as w rękawie o którym pisałem kilka postów niżej tyczy się właśnie głowicy Żeby wrócić teraz do 16v musiał bym na nowo udrożniać kanały wodne w bloku które zostały zaślepione pod głowice 8v , spawać nowy kolektor wydechowy , wymodzić coś z kolektorem ssącym bo aktualny nie podejdzie i w ogóle dużo roboty a gratów z 16v już nie mam . Myślałem już też nad tym , ale stwierdziłem , że zostanie ZVH . Wyniki jakie widziałem ze zmodyfikowanych ZVH turbo są bardzo imponujące . Najmocniejszy jaki widziałem to 820KM 1.9ZVH turbo w escorcie mk1 na bazie bloku z 1.8 RQB ... Także dalej będę bawił się z motorem w takiej postaci jakiej jest aktualnie |
Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2013-01-17 21:56:07 |
Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2013-01-28 22:23:43 |
emtees Sympatyk FEFK Audi S4 Toruń | 2013-01-28 22:53:49 Całkiem, całkiem to zaczyna wyglądać |
Damiano-Gdynia Sympatyk FEFK MDO MK3 2.0 TDCI / E ... Gdynia | 2013-02-22 21:56:10 |