[Damiano-Gdynia] Dark bolid mk7 - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2012-12-22 18:49:05, Zbysio007 pisze:
Wybór tego koła był jakiś szczególny? Przód i tył mają te same parametry? ... Boje sie tylko tego poszerzenia jakoś. Można spróbować jeszcze dokładek typu jdm... [ wiadomość edytowana przez: Zbysio007 dnia 2012-12-22 18:49:57 ]



To koło mi się zawsze podobało , a po odpowiedniej "obróbce" będzie dobrze Niedość , że cena była bardzo fajna to mi się przyfarciło dodatkowo z tym bardzo nietypowym rozmiarem

Co do poszerzania to nie ma się co bać , będzie wyglądać mniej więcej tak jak na zdjęciu poniżej :
  
 
Sierpy z golfa 2??
  
 
Kozak, wielki szacun
  
 
jakie ET maja te szpulki?? jaka opona na to?? w jaka moc celujesz na docelowym doladowaniu?? jakie wtryski byly dotychczas??... bo nie doczytalem
  
 
Cytat:
2012-12-22 21:57:16, --KULEK-- pisze:
Sierpy z golfa 2??


Jeśli chodzi Ci o reperaturki to tak . Są one z golfa 2

Cytat:
2012-12-22 23:12:24, cashy pisze:
Kozak, wielki szacun


Dzięki , ale kozak to on będzie jak wleci jeszcze kilka pomysłów które chodzą mi po głowie , niestety na chwilę obecną musiał bym skumulować "troszeczkę" większą gotówkę

Cytat:
2012-12-22 23:49:39, srvrserver pisze:
jakie ET maja te szpulki?? jaka opona na to?? w jaka moc celujesz na docelowym doladowaniu?? jakie wtryski byly dotychczas??... bo nie doczytalem



16x10j et25 . Nie wiem czy to prawda ,ale z tego co się dowiadywałem ta felga w takim rozmiarze była robiona tylko na zamówienie . Opone na tym mam 205/45 , ale jest to wersja przejściowa z tego względu iż miałem nówki w bardzo dobrej cenie , a docelowo ma wlecieć pełna opona i myślę nad 245/40 , gdyż zależy mi na dobrej trakcji .

Aktualnie siedziały wtryski 370cc, doładowanie 1bar i moc koło 300KM. Moc nie była mieżona , ale z golfem 2 327KM dostawałem delikatnie po dupsku. Niestety ten motor jak i setup (zakuty nadwymiaram ) jest dość "paliwochłonny" i nie było to ustawione na zicher jak bym tego chciał a doładowanie 1,2bara jakie próbowaliśmy ustawić nie było już możliwe wcale , bo brakło paliwa powyżej 4000 obrotów , no chyba , że problem tkwił w sterowaniu . Niestety tego już się nie dowiem , bo wpada stand alone Na docelowym doładowaniu chciał bym przekroczyć 400KM+ . Jeśli tego nie osiągnę to mam w rękawie jeszcze jednego asa z którym na pewno przekroczę tę granicę

[ wiadomość edytowana przez: Damiano-Gdynia dnia 2012-12-23 06:30:52 ]
  
 
A co robisz ze starymi wtryskami?
  
 
Cytat:
2012-12-23 11:39:13, emtees pisze:
A co robisz ze starymi wtryskami?



Stare wtryski wylądują u brata Mamy kilka fajnych gratów które walają się po garażu i chcemy spróbować zmodzić trochę 1.6 tym bardziej , że drugi silnik taki sam stoi w szałerku . Po zmontowaniu poleci na det3 i zobaczymy ile da sie wykrzesać z 1.6 , w razie gdyby coś mu sie stało wrzucamy serie i jeździ dalej
  
 
Bardzo niedobrze...
  
 
Cytat:
2012-12-24 00:03:11, emtees pisze:
Bardzo niedobrze...



A na kiedy byś potrzebował ? Bo być może mógł bym załatwić w rozsądnych pieniążkach drugi komplecik
  
 
Generalnie cały czas zastanawia mnie do czego auto ma służyć hehe, na pewno będzie wyglądało dobrze jednak przy oponie 245/.. zyskasz na trakcji, jednak przy wyścigu np. na 1/4 mili będziesz przy mecie już dużo tracił, ponieważ auto będzie się zwyczajnie wolniej napędzało

Mimo wszystko trzymam kciuki, jako że to projekt nietypowy i auto jeździ
  
 
Cytat:
2012-12-24 09:21:56, TomekBury pisze:
Generalnie cały czas zastanawia mnie do czego auto ma służyć hehe, na pewno będzie wyglądało dobrze jednak przy oponie 245/.. zyskasz na trakcji, jednak przy wyścigu np. na 1/4 mili będziesz przy mecie już dużo tracił, ponieważ auto będzie się zwyczajnie wolniej napędzało Mimo wszystko trzymam kciuki, jako że to projekt nietypowy i auto jeździ



Generalnie jeszcze nie wiem dokładnie do czego W przyszłym sezonie okaże się konkretnie w którym kierunek pójdę ostatecznie . Czy całkowita wydumka , klin , slik i na 1/4 czy po prostu zakoncze modyfikacje mechaniczne na poziomie jaki będzie na przełomie marca/kwietnia i zajmę się dopieszczaniem całości

Co do opony 245 to moim zdaniem jest to konieczność . na 205 już sie nie dało jeździć jeśli chodzi o trakcje (trakcje gubił jeszcze na 3 biegu) a w setupie jaki zostanie zastosowany będzie jeszcze gorzej . Dużej różnicy w wadze samej opony nie ma , ale fakt opory toczenia delikatnie większe . Myślę jednak , że przy mocy rzędu 400+ jakoś specjalnie się tego nie odczuje w ledwo co tonowym aucie .

[ wiadomość edytowana przez: Damiano-Gdynia dnia 2012-12-24 12:07:57 ]
  
 
Na wiosnę pewnie będę czegoś szukał

BTW - 245 to naprawdę za dużo. Przy tej mocy 205 bez problemu powinno ogarnąć. Ewentualnie 215. Tylko kwestia kupna bardzo dobrej opony i pracy gazem 300 konne FWD spoko się ogarnia oponą typu R888.
  
 
Dokładnie jak pisze Emtes, 245 to tylko auto na ćwiare na nic więcej, co z promieniem skrętu ????

245 to ty możesz pakować przy rwd

r888, lub spec 2 taka moc ci ogarną trochę drapać będą ale będą kleić asflat

przy tej mocy nie robi już ci tak waga, opony lecz dobranie gumy do warunków atm i jazdy


w h w mocy shamowanej 218ps/ 226nm przy barumach 205/50/15 bez lsd też na 3 biegu normlanie mogłem zrywać trakcje

zakupiłem później parady 195/50/15 to zapomnij o młynku na 3
  
 
Cytat:
2012-12-24 15:07:18, DobekBdg pisze:
Dokładnie jak pisze Emtes, 245 to tylko auto na ćwiare na nic więcej, co z promieniem skrętu ???? 245 to ty możesz pakować przy rwd r888, lub spec 2 taka moc ci ogarną trochę drapać będą ale będą kleić asflat przy tej mocy nie robi już ci tak waga, opony lecz dobranie gumy do warunków atm i jazdy w h w mocy shamowanej 218ps/ 226nm przy barumach 205/50/15 bez lsd też na 3 biegu normlanie mogłem zrywać trakcje zakupiłem później parady 195/50/15 to zapomnij o młynku na 3



Dla sprostowania , bo może nie dopisałem ,bądź źle sformułowałem mój poniższy post odnośnie opony . Do codziennej jazdy nie zamierzam ślizgać się na oponie 245 . Na codzień to owszem tak jak mówicie wlecą jakieś dobre gumy w rozmiarze max 225/... gdyż , aż taki naciąg jak jest obecnie mi zdecydowanie nie leży (cena mnie tylko przekonała do zakupu tego rozmiaru , bo i tak do maja powinny być upalone )
245 chce wrzucić na poszerzaną stal i tylko na przód , typowego slika , gdyż mam zamiar spróbować sił na 1/4 , a w cywilizowanych warunkach śmigać na cywilizowanej oponie
Sorry za niedomówienie
  
 

Z innej beczki jak już robisz uszczelkę to nie lepiej przejść na głowice 16v
  
 
Nie , a o z kilku powodów :
- głowica jest przystosowana pod turbo oryginalnie
- dodatkowo ma powiększone kanały ssące i wydechowe
- jest po gruntownym remoncie
- jest prosta w budowie jak budowa cepa
- ten as w rękawie o którym pisałem kilka postów niżej tyczy się właśnie głowicy

Żeby wrócić teraz do 16v musiał bym na nowo udrożniać kanały wodne w bloku które zostały zaślepione pod głowice 8v , spawać nowy kolektor wydechowy , wymodzić coś z kolektorem ssącym bo aktualny nie podejdzie i w ogóle dużo roboty a gratów z 16v już nie mam .

Myślałem już też nad tym , ale stwierdziłem , że zostanie ZVH . Wyniki jakie widziałem ze zmodyfikowanych ZVH turbo są bardzo imponujące . Najmocniejszy jaki widziałem to 820KM 1.9ZVH turbo w escorcie mk1 na bazie bloku z 1.8 RQB ... Także dalej będę bawił się z motorem w takiej postaci jakiej jest aktualnie
  
 
Drobny Up .
Idzie powoli , bo znajomy robi to "w wolnej chwili" , ale jestem dobrej myśli

Przed:

Po :

  
 




Powoli , bo powoli , ale wydaje mi się , że efekt będzie fajny
  
 
Całkiem, całkiem to zaczyna wyglądać
  
 
Kolejny Up .

Powoli bo powoli , ale całość już nabiera rąk i nóg Przód jest do wykończenia , rant będzie zaklepny tak samo jak z tyłu , a tył czeka na podkład

Ciąg dalszy nastąpi