[Damiano-Gdynia] Dark bolid mk7 - Strona 11.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Kolejny mały up
Idzie okrutnie powoli , bo brakuje gdzies z 10 dodatkowych godzin w dobie
Komora wstępnie gotowa na przyjęcie motorowni
  
 
Mimo że z tymi foliami bąbelkowymi to i tak już ta komora robi wrażenie
  
 
Essik aż prosi o Big Block 2.4 Zetec z głowicą Ford Racing i skrzynką Quaife
  
 
Cytat:
2013-06-25 22:11:06, Tigerbart pisze:
Essik aż prosi o Big Block 2.4 Zetec z głowicą Ford Racing i skrzynką Quaife



To będzie zbędne , bo arsenał który wpadnie w tą komorę będzie gniótł cycki niemiłosiernie Ale niestety to jeszcze trochę potrwa , bo potrzebne jest troszkę większy worek z kasą niż zakładałem , bo doszło jeszcze kilka nieplanowanych wymian związanych z motorem , no i przede wszystkim czas którego mam okrutnie mało na grzebanie W połowie lipca wyjeżdżam i prace wznowie może dopiero w połowie sierpnia ... Ale tak jak już pisałem wcześniej , już mi się nie śpieszy . Chcę to tym razem zrobić naprawdę porządnie . Dobrze było robić wszystko samemu , dzięki temu dużo się nauczyłem . Auto jeździło i to bardzo dobrze, a to dla mnie był już sukces . To co go bolało to głownie sterowanie , a reszta to już drobnostki które zostały wyeliminowane chwilę przed "poprawkami blacharskimi" Powoli , ale do wymierzonego celu , a ustanowiona poprzeczka jest naprawdę wysoko
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: Damiano-Gdynia dnia 2013-06-26 18:24:53 ]
  
 
a zdradzisz chociaz jakies szczegoły co do pojemności silnika ? powyżej 2 litrów ?
  
 
Ogólnie słupek jak i pojemność się nie zmieni (2,149ccm) , ale za to "osprzęt" i sterowanie ulega zmianie Takie jak wydech , wtryski , dolot , Stand Alone i kilka innych dupereli a oprócz tego boost idzie do góry , ale ile finalnie zostanie podane to już napiszę na koniec
  
 
Wczoraj rozbierając motor ,postanowiłem strzelić esikowi zdjęcie i pokazać go w całej okazałości . Niestety robione kalkulatorem i trochę przykurzony był więc zdjęcie nie oddaje efektu nowego lakieru .
  
 
nice one!
  
 
te poszerzenia są zajebiste ! nie mogę się na nie napatrzec
  
 
z tymi poszerzeniami wygląda co najmniej jak MK1 RS1600
  
 
Witam po dość długiej przerwie
Tym razem zmian jest wiele . Po nierównej walce z silnikiem ZVH ostatecznie poniosłem klęskę ... Po rozebraniu motoru okazało się , że ponowne jego złożenie będzie bardzo kosztowne , a co najgorsze już tym razem części customowe nie wchodziły by w grę gdyż nie zdały egzaminu . Zostawiłem sobie tylko niektóre części które przydadzą mi się w nowym projekcie ,który będę realizował po cichu i powoli w garażu I jak będzie gotowy dopiero wskoczy na auto
Tymczasem mała zmiana :


I już na powietrzu święta trójca :
  
 
W końcu zacznie jeźdźić ten twój escort Co prawda pod maską te kolory słabo mi się podobają ale z zewnątrz mimo mojego sceptycznego podejścia na początku wygląda auto naprawdę świetnie Jak poskładasz wszystko do kupy to wpadaj do mnie. Swojego też już powinienem mięć poskładanego
  
 
Noo, zewnętrznie naprawdę spoko. Fajnie można sobie porównać jak te poszerzenia wpływają na linie auta, w porównaniu do zwykłego Escorta
  
 
Cytat:
2013-07-10 23:40:29, darek4488 pisze:
z tymi poszerzeniami wygląda co najmniej jak MK1 RS1600



Przepraszam za lekki off top ale mk1 nie wychodził w wersji RS1600.
Wersja RS miała silnik 2000 a wersja mexico 1800.
Cywilne wersje 900, 1100, 1300.
  
 
Damiano, ty na hutniczej pracujesz? chyba często widać tam zielonego Escorta
  
 
Na hutniczej ja pracuje i prawdopodobnie widujesz tam ino mojego essa
  
 
No i jakieś nowości w temacie?
  
 
Nie doskwiera Ci chroniczny brak mocy ?
  
 
Cytat:
2013-11-24 18:49:32, Tigerbart pisze:
No i jakieś nowości w temacie?



Jeździ i jak narazie jest ok . Detale do wykończenia i brak przeglądu jednak powoduje , że auto nadal stoi a na chwile obecną doskwiera mi kompletny brak czasu zeby się za co kolwiek zabrać ...

Cytat:
2013-11-25 08:02:46, Diviz pisze:
Nie doskwiera Ci chroniczny brak mocy ?



Szczerze to się nawet zdziwiłem jak on śmiga z tymi drobnymi modami jakie zostały przeprowadzone . Do codziennej jazdy jak na razie bedzie musiało wystarczyć . Co dalej to zobaczymy