[Pato] RS2000 in progress =) - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-08-04 17:09:14, GrzEE pisze:
Z tym drugim to się zgodzę w 100% !!!


ehe.. slyszalem, ze Ty masz go doprowadzac do idealu ?


z kratka pod grillem wszystko pieknie ladnie, umie juz to przymocowac tyle, ze po jednej stronie jest taki kawalek blachy, ktory chroni prawdopodobnie cos z chlodnicy i blokuje montaz grilla z kratka hmm.. co mam ta blache nagiac, czy wyciac wogole ?
  
 
W cosworth-ie tego kawałka blachy nie ma, ogólnie belka jest całkiem inaczej rozwiązana, wygląda to tak:


W zwykłym escort-ie ta blaszka robi za kierownicę powietrza na chłodnicę.
Ja proponowałbym Ci to podgiąć, oczywiście można to też wyciąć - jak mam tak u siebie
  
 
chyba narazie odegna ja troszke do tylu, a w przyszlosci sie wytnie, bo jakos psuje mi to symetrie
  
 
Cytat:
2009-08-04 17:09:14, GrzEE pisze:
Z tym drugim to się zgodzę w 100% !!!



Zobaczymy ;> zobaczymy ;>
  
 
Cytat:
2009-08-05 11:12:13, Mativo pisze:
Zobaczymy ;> zobaczymy ;>



Tutaj nie chodzi o to żeby się zacietrzewiać...
Spójrz na to z innej strony, w klubie było bardzo dużo swapów, czytaj Vince, mss, itd. Nikt nie miał tego typu problemów co Ty...
W zasadzie wymianisz wszystko prócz gołego silnika - czy o to chodzi w swapie? Żeby potem wymieniać wszystko jeszcze raz?
Powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie, czy dawca nie był warty swapa, czy ludzie wykonujący go, odwalil chałture.
W mojej ocenie wygląda na to, że dawca był w opłakanym stanie, a osoby wykonujące swap bardzo się spieszyły i zamiast - przykładowo - wymienić sprzęgło jak mieli silnik na wierzchu, to włożyli z ujaranym sprzęgłem, po to byś zaraz wydał 400zł za dodatkową robocizne.
  
 
Cytat:
2009-08-05 19:28:51, GrzEE pisze:
Powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie, czy dawca nie był warty swapa, czy ludzie wykonujący go, odwalil chałture



Ja bym dodał jeszcze "czy yeż miał rację"

a tak wogóle to zablokujmy ten wątek bo się kłótliwie trochę robi.
poza tym gadamy OT, przenieść się trzeba do mativo wątku.


[ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2009-08-05 20:14:58 ]
  
 
Cytat:
2009-08-05 20:11:27, yezXR3i pisze:
a tak wogóle to zablokujmy ten wątek bo się kłótliwie trochę robi. poza tym gadamy OT, przenieść się trzeba do mativo wątku. [ wiadomość edytowana przez: yezXR3i dnia 2009-08-05 20:14:58 ]



sam sie zablokuj

u Mativo lepiej, see you never zaczepnik..
  
 
dokładnie... zapraszam do siebie ...

Grzesiek... ja wiem ile mnie to kosztowalo ale jest serio coraz lepiej... niestety trzeba zrobic jeszcze pare rzeczy...
Ja podchodze do tego tak jak autor tego watku... wole cos zrobic i byc pewnym ze bedzie ok bo dzieki temu coraz bardziej poznajemy te samochody... Ja mam bardzo ambitne plany i nie zamierzam z nich rezygnowac chociaz nie powiem zeby wszystko bylo ok :] mialem pewne watpliwosci i nawet chcialem juz sprzedawac RSa cabrio
  
 
Witam po krotkiej przerwie =) mam pytanie.. co moze byc przyczyna tego, ze moje autko sie strasznie grzeje ? wystarczy, ze przejade 10km, a strzalka jest juz na czerwonym.. =/ pierwsze co mi przychodzi do glowy to plyn chlodniczy.. a jakies inne mozliwosci ?

pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-09-04 18:20:46, pato pisze:
Witam po krotkiej przerwie =) mam pytanie.. co moze byc przyczyna tego, ze moje autko sie strasznie grzeje ? wystarczy, ze przejade 10km, a strzalka jest juz na czerwonym.. =/ pierwsze co mi przychodzi do glowy to plyn chlodniczy.. a jakies inne mozliwosci ? pozdrawiam



a wentylartor ci sie zalacza? jak jedziesz normalnie to ja sie nie dziwie ja jak grzeje rsa to temp mi nawet spada od pedu powietrza, a jak jade normalnie i korki do tego to jest tak jak u ciebie. poprostu rs to rs. jak nie masz innych dolegliwosci z tym zwiazanym to ja bym sie tym nie przejmowal. to nie silnik 1.4 ( bez obrazy dla 1.4 moj drugi ess ma taki silnik )
  
 
e tam, mojego to trzeba w upal w korku postawic zeby sie zaczal cieply robic, ale zaraz zalacza sie wentylator i temperature zbija. podczas jazdy jakiejkolwiek (powolna/szalona) nic nie skacze. sprawdz termostat, moze sie zawiesil i jezdzisz na krotkim obiegu. pozatym wal do PiO i uzyj oszukiwarki - temat poruszany z milion razy
  
 
U mnie z temp. zero problemu stalem 30min w korku i temp trzymała się do połowy wskaźnika... jazda powoli szybko stanie w korkach, nie da sie u mnie poprostu wejść wyżej niż OR w napisie NORMAL...

takze nie wiem czy to taka przypadlosc a u niego to serio 5km i juz jest na czerwonym ;D i to nie przy 100km/h takiej zwyczajnej jezdzie
  
 
Cytat:
2009-09-05 12:55:45, Mativo pisze:
U mnie z temp. zero problemu stalem 30min w korku i temp trzymała się do połowy wskaźnika... jazda powoli szybko stanie w korkach, nie da sie u mnie poprostu wejść wyżej niż OR w napisie NORMAL... takze nie wiem czy to taka przypadlosc a u niego to serio 5km i juz jest na czerwonym ;D i to nie przy 100km/h takiej zwyczajnej jezdzie



to tak jak poprzednikj pisal. moze termostat. u mnie tez szybko sie robi cieply i ze wentylator sie zalacza jak jest prawie na czerwonym, ale seba mowil ze to normalne. w poprzednich rsach jakie mial mowil, ze bylo tak samo.
  
 
dodam, ze u mnie termostat 1,5-roczny orginal motorcraft, wymienilem odrazu po kupnie autka bo stary sie nie zamykal i na trasie schladzal autko za bardzo. i jak pisalem - zero problemow z temp.
  
 
zbyt szybkie przegrzewanie może oznaczać wywaloną uszczelkę pod głowicą.. termostat sprawdzisz ręką czy się chłodnica grzeje - jak nie to lipa. jak nie puszcza wogóle to może i nie włączać wentylatora bo ten ma czujnik za termostatem. dla pewności radzę przeprowadzić próby na uszczelkę czyli bąbelki w płynie, podnoszenie się poziomu zbiornika, maź na korkach etc oraz ugotować termostat w garnku.
  
 
Jeszcze dodajmy takie opcje - zmiana zegarow(kalibbracja wskaznika temperatury wzgledem naszego czujnika moze byc juz inna - stad np zegar idzie do czerwonego a np w innym aucie byloby to z 3mm przed czerwonym) ,nastepnie moze byc kupiony termowlacznik ktory szybko wlacza wentylator i tez bedzie sie wydawalo,ze cos nie hallo
  
 
Cytat:
2009-09-06 11:20:23, Seba pisze:
Jeszcze dodajmy takie opcje - zmiana zegarow(kalibbracja wskaznika temperatury wzgledem naszego czujnika moze byc juz inna - stad np zegar idzie do czerwonego


I tu jest dużo prawdy bo coś mi świta jak przekładaliśmy zegary z Vincem to różne kombinacje jakieś były stosowane i coś z tymi wskazówkami trochę był problem . Jak jeździłem to zawsze w nim wskazówka była na granicy czerwonego, termostaty też w nim zmieniałem co jakiś czas aż w końcu darowałem sobie. Wentylator się włączał, płyn normalnie przepływał, żadnych mazi dziwnych itp.
  
 
Cytat:
2009-11-04 19:49:49, Kijarasz pisze:
I tu jest dużo prawdy bo coś mi świta jak przekładaliśmy zegary z Vincem to różne kombinacje jakieś były stosowane i coś z tymi wskazówkami trochę był problem . Jak jeździłem to zawsze w nim wskazówka była na granicy czerwonego, termostaty też w nim zmieniałem co jakiś czas aż w końcu darowałem sobie. Wentylator się włączał, płyn normalnie przepływał, żadnych mazi dziwnych itp.


u mnie jest to samo (jeżdżę na czerwonym), ale podpiąłem zegary (heh, właśnie kupione od Vince'a dość dawno temu) i wskazania są normalne...
  
 
ja zmienilem czujnik 'na deske' i zamiast mi trzymac w polowie trzyma mi powyzej 'N' roznica w czujniku...