[Zbiornik paliwa]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
cześć.

Ile kosztuje bak paliwa do Caro, razem z pasami ? Najlepiej na giełdzie bo pewnie najtaniej. Dzisiaj odkręciłem wziernik pod kołem zapasowym i wszystko jest tak zgniłe, że ledwo się trzyma. Dotknąłem kabelka od wskaźnika paliwa i się upieprzył.

Pozdrawiam,
Konrad



[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2008-04-16 15:16:51 ]
[ powód edycji: Zmieniałem tytuł ]
  
 
Pasy wymienialem w zeszlym roku kosztuja cos kolo 5-7 zl za sztuke. Bialy sie chwalil ze bak kupil chyba za 18 zl
  
 
Witam
no niezupełnie
Udało mi sie kupić (lecz ja mam 1.5 LE) za 27 zł, ale to ze wzgledu na to iz była to ostatnia sztuka.
Podejżewam że cena do Caro niepowinna być większa jak 40 zł.
Pozdrawiam Bialy_1987
  
 
Ostatnio kupowałem bo poprzedni mi przeciekał na spawie ale nie pamiętam ile za niego dałem.Kupowałem w sklepie i chyba kosztował mnie więcej niż 40zł.
  
 
Witam.
Jakis rok temu jechałem i nagle odpieła mi sie / przez rdze /szelka od mocowania zbiornika , no i oczywiscie pod szelka jedna wielka rdza .Dotknałem palcem i zaczeło paliwo cieknac.Pojechałem po zbiornik , rzemieslniczy około 50 zł i dwie szelki po jakis 7- 8 zl.Troszeczke nie pasował ale szelkami udało sie go naciagnąc , no i dziury musiałem od mocowania szelek troche rozwiercac - te co sie zapina - nie myl z tymi co sie nakretki nakreca.Czas wymiany na kanale około godziny czasu.Przygotuj sobie paski gumowe miedzy szelki a zbiornik ,nowe węzyki doprowadzajace paliwo , oraz bitex lub cos podobnego by go od razu zabezpieczyc.Farba oryginalnie malowana na zbiorniku w mgnieniu oka zpadnie .Do dzis jezdze no i jest super.
Caro 1.5 GLE 93

Pozdrawiam i zycze miłej wymiany.
  
 
Ostatnio w sklepie - pozostałości po POLMOZBYCIE widziałem zbiornik z pasami za 65 z. komplet.
W komisie są po około 25-44 zależy od stanu.

  
 
Z tego co widzę troche przepłaciłem (co prawda nie mam Poloneza tylko Fiacika), koszt bak + pasy wyniósł 77 zł. No i cały dzień pod samochodem w garażu na działce bez kanału przy temp. +4 st. C. Ale bak jest piękny, szczelny i nowy. Niestety pasy nie chciały za nic zejść z wieszaków, w robocie był diax i w efekcie zamiast wieszaków są śruby. Niby banalna rzecz ale na razie mam dość zabaw w mechanika (robiłem to dzisiaj).
  
 
Mam pytanie-mianowicie chodzi o zbiornik paliwa do 1.4 rover,czy zbiornik ten jest identyczny jak do pozostałych wtryskowych?
Słyszałem że ze względu na wielkość otworu na pompę paliwa nie ma możliwości założenia z GLI/GSI ponieważ pompa rovera jest większa.Proszę o weryfikacje mojej wiedzy w tym zakresie..
  
 
Nie wiem jak jest z wielkością zbiornika, ale pompa paliwa napewno jest inna, co wyklucza jednak zakładanie zamiennika
  
 
TO ja się wypowiem jako że przerabiałem kiedyś ten problem. Wtryskowce zasadniczo mają dwarodzaje otworów na pompki: mały i duży. Jaki jest jaki tego nie wiem. Z pewnością do rovera podejdzie każdy zbiornik o tym samym rozmiarze otworu na pompkę. Ja mam usiebie obecnie bodajże od GLi. Jest tylko jedno ale. Zbiornik nie miał wyprowadzonej oddzielnej rurki na powrót paliwa. Poradziłem sobie wylutowując rzeczoną rurkę ze starego zbiornika. Aby nie dziurawić now(sz)ego zbiornika wywierciłem otwór we wsporniku pompki i w nim umieściłem tą rurkę od powrotu. Trochę było zabawy z lutowaniem ale jakoś sie udało. Tak BTW Fosol świetnie nadaje się do lutowania stali (to tak na wypadek braku jakiegoś innego silnego kwasu). Jak to wygląda widać gdzieś na fotkach w temacie o pompie paliwa w 1,4. Rurka od powrotu jest przedłużona w zbiorniku kawałkiem anteny teleskopowej z radia ale to długa historia.

Jeśli chodzi o pompki paliwa to jest ona identyczna jak w GSi. Byajmniej u mnie siedzi takowa (w dodatku po regeneracji ). Wynika to z dużego ciśnienia wytwarzanego przez pompkę przy wielopunktowym wtrysku. Dla rovera jest to 3atm.
  
 
Jeżeli chodzi o różnice w pompkach, to wyczerpujące odpowiedzi znajdziesz w temacie :
Pompa paliwa

  
 
Czesc! Jestem z HTG i mam pytanko Nie wiecie moze jakie sa koszty nowego zbiornika paliwa do Poloneza Trucka 1,9D? Za odpowiedzi z gory serdecznie dziekuuuuje! POZDRAWIAM!!!
  
 
Ja za nowy bak do 125p płaciłem ponad 4 lata temu coś ponad 70zł.
  
 
Do Poldka benzyny zbiornik widziałem za 75zl.
  
 
W zasadzie to do diesla mozna zalozyc zbiornik od benzyny.Roznica miedzy nimi jest tylko taka ze w benzynowym rurka powrotna jest wspawana bezposrednio w zbiornik,a w dieslu obie rurki sa w smoku.Takze jak smoka przelozysz do nowego zbiornika to rurke powrotna mozesz spokojnie zaslepic.
  
 
W Łodzi w Servisie kosztuje (UWAGA prosze usiąść) 430 zł
  
 
Wczoraj chciałem wymienić listwy podtrzymujące bak,ale nie bardzo wiem jak odczepić starą listwę .Chodzi mi dokładnie o miejsce od strony mostu.
jeśli ktoś z was ma jakieś doświadczenia to proszę o wskazówki.Będę Bardzo Wdzięczny.

  
 
Nobo
Paski są na zaczepach. Jak odkręcisz pasek musisz połozyc się pod autkiem(najlepiej kanał) i odczepisz go.

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
Ja za bak do starego poldzia, od zemieslnika dalem 40.
Polecam, od razu wymienic plywak. Co prawda koszt tez 40 zeta.
Bo starego nie ma co chyba montowac.
Dobrze jest tez, zabezpieczyc sruby mocujace pasy, zeby nie bylo na przyszlosc klopotow, ja mialem zabezpieczone po pierwszej wymianie baku i nie mialem problemow z odkrecaniem.
A co do wezykow, to chyba najwazniejsze jest to kolanko co przechodzi przez blotnik i ta guma wokol niego, w blotniku. Pozdrawiam,.
  
 
Ja swoj latalem bo nie usmiechalo mi sie kupowac bak do ATU z Roverkiem,w ruch poszlo lutowanie (czemu nikt w kraku nie chce spawac bakow?? )
nastepnie jakis kit do uszczelniania bakow no i na wszystko mata szklana z zywica,w miejscach gdzie przechodzily szelki podlozylem paski z maty szklanej i zaprysklalem fluidolem bo bitexu pod reka nie mialem., i trzyma sie b.ladnie a juz na pewno od szelek bak rdzewiec nie bedzie