Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2006-03-27 14:10:05 Można zrobić taniej, ale i tak nie będą to złotówkowe koszty. |
TeddyBear Ford Escort Kombi 1. ... Warszawa | 2006-03-28 18:21:12 Dzięki za info
Tzn omawiany szerzej na forum OBD 2 nie wchodzi w grę? |
WilK Honorowy Członek Klubu Black Magic Prowansja | 2006-03-28 19:07:07 Poszukaj w necie, czasem zdarzają się strony z opisem DCL. Gdziesik miałem ale nie piszę teraz ze swojego kompa. |
sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-10 17:14:00 Przepraszam z góry za odgrzany post. Czy komuś udało się znaleźć interfejs do gniazda jak na zdjęciach niżej. Zajęte piny 3,4,5 i 7- góra oraz 11,16-dół. Zetec 1,6 benzyna;90KM,11/1997. |
Skuter9 Chrysler Neon Dąbrowa Górnicza | 2009-11-12 16:35:45 fordowski WDS/FDS 2000. jest aktualnie jeden na allegro za 5,5tys zł. |
sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-12 17:52:06 Skuter dzięki fest, - jego cena przekracza wartość moje fury. No trudno, ani diody nie da się podpiąć, ani fejsa za 100 parę, trzeba się cieszyć, że jeszcze odpala i jedzie. |
Skuter9 Chrysler Neon Dąbrowa Górnicza | 2009-11-13 09:57:13 Niestety nic tańszego nie ma pod to gniazdo. Ostatnio był jeszcze firmy Sykes-Picavant za jakiś 1000zł ale używany. Mam takie samo gniazdo diagnostyczne u siebie i długo drążyłem temat A z diagnostyką diodą to ponoć się da ale nie przez gniazdo OBD tylko trzeba się podpiąć pod sterownik silnika. Poszukaj na forum Elektrody jakiś opis tam był.
Udało mi się znaleźć coś takiego klik Post na ten temat klik niestety nie po polsku ale myślę że jest to warte wykonania. [ wiadomość edytowana przez: Skuter9 dnia 2009-11-13 10:50:07 ] |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-11-13 10:17:04 klik
masz może numery spisane z kompa? |
Skuter9 Chrysler Neon Dąbrowa Górnicza | 2009-11-13 11:00:02 A tutaj jak diagnozować to diodą klik |
sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-13 22:50:56 No niestety w tym moim złomie nie wyprowadzili w gnieździe EEC pinów 17,48 w ogóle !!!. Więc rozebrałem kompa i zrobiłem te podłączenia. 40-tka była wyprowadzona na masę przy aku. Podłączyłem 17 pin do diody + opór 2k do plusa aku. Wcześniej zwarłem 48 i 40 a własciwie 48 bezpośrednio do - aku i co: d^^^a blada. Wyciągnąłem jeszcze raz kompa odkręciłem dwa dekle, sprawdziłem, czy piny 17 i 48 nie maja przerwy na druku (nie było) złożyłem z powrotem i dalej nic, - dioda ani mrugnie. Gniazdo OBD2 przy nogach pasażera oczywiści 3 i 11, a nie 2 i 10. Straciłem 3 tygodnie i nic, a już ściągnąłem Diag EEC IV i zacząłem robić podłączenie do LPT. Zastanawia mnie jedno, dlaczego w essie z 11/97 wykluczyli możliwość samodiagnostyki diodą, bo nie przypadkowo nie wyprowadzili 17 i 48 pina?.
|
warzywisko Sympatyk FEFK Escort MK VII Międzyrzec Podlaski | 2009-11-14 10:38:35 Utożsamiam się z Tobą w bólu ale mam pomysła
Czy ktoś z grona szanownych FEFKowiczów który posiada w gnieździe diagnostycznym piny 2 i 10 mógł sprawdzić ich odpowiedniki przy Eku? pozdrawiam |
sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-14 12:36:36 Jaki to pomysł?, - jeżeli ktoś ma zajęte piny 2 i 10 to ma EECV a to inna bajka. Do tego są fejsy choćby na allegro. Chyba, że myślisz o czymś innym. |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-11-14 16:16:12 2 tematy podobne sie zrobily to moze to scalimy?
sprawa nie jest taka straszna. konkrety pinologia znana? 1. nc 2. scp+ (efi, de) 3. START TEST zetec + pte + cfi + rs + tci 4. gnd 5. s gnd 6. nc 7. iso9141 (duuzo) zetec+pte+efi+pats+abs tci+di abs ble ble ble 8. nc 9. nc 10. scp- efi, de 11. START TEST ) zetec + pte + cfi +rs 12. nc 13. programmiersignal jak to niemcy mowia - efi 14. nc 15. nc 16. Vcc tak to widze u was pin 5 laczycie z 11 (ZETEC) a na pin 3 led kto testuje? |
sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-14 19:59:03 Faktycznie może to scalić, co na to Admin?
Ja jestem chętny z tym, że jeżeli takie mam napięcie na pinach: 3- 12,25V, 4- 12,32V, 5- 12,32V, 7- 12,27V,11-12,31V, 16-12,6V to nasuwa się pytanie- zwarcie 5-ki z 11-ki powinno zainicjować wejście w stan diagnostyki (ale tu musi być zwarcie 11 do masy) a przy napięciu na 5-tce 12,32V jest to mało prawdopodobne?. Jak myślisz mam rację? Ty masz na 5-tym pinie masę sygnału a ja nie. Tak samo odpowiedziałem w 2-gim poście. |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-11-14 21:53:12 ale jest zawsze ale
podajesz napiecia zmierzone wzgledem masy a nie masy sygnalowej - "logicznej" nie ma biedy jesli zrobisz sobie pull down'a czy push up'a to MUSI byc zabezpieczone i odporne na takie akcje. nie wiem jak gleboko siedzisz w cyfrowce. ja zdecydowanie preferuje analogowke ale cos tam bylo o motoroli i intelu na PK |
sambor2 Sympatyk FEFK MKVII Bolero Śląsk | 2009-11-15 11:18:27 Nie wiem o co chodzi, w cyfrówce nie siedzę. Odczytałem to jako "podnieść i upuścić", ale to zapewne skrót?, czy mógłbyś to rozwinąć?. Dlatego mam obawy przed zwieraniem pinów ponieważ do końca nie wiem, co zwieram i czy przypadkiem nie uwalę procesora |
fizz2 Ford Escort FUN Wrocław / Lubin | 2009-11-15 14:00:53 KLIK Diagnostyka przez złacze obd |
CKsrv Sympatyk FEFK SU45 i focus Koszalin/Białystok | 2009-11-15 14:24:30 spokojnie mozesz zwierac. nic sie nie stanie. nie podpinaj tylko +12V. |