Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
harry Forumowicz Corsa - sprzedany olsztyn / warszawa | 2002-09-16 10:24:38 dawno nie bylem na forum ale tu chyba zaczyna sie strojenie zartow...
ja w kazdym badz razie dowcipu nie lapie..... pozdrawiam |
Anonymous Niezarejestrowany | 2002-09-17 08:26:08 są dwa silniczki na wielopunkcie:
1. oznaczenie 18 E, produkowany był od 9.84-8.87, moc 115KM przy 5800 obr., moment obrotywy 151Nm przy 4800, układ wtryskowy LE- Jetronic, układ zapłonowy TSZ (tranzystorywy układ zapłonowy) 2. oznaczenie 18 SE produkowany był od 9.86-8.91 moc 112KM przy 5600 obr., moment obrotywy 158Nm przy 3000, układ wtryskowy L3- Jetronic, układ zapłonowy EZF (układ zapłonowy sterowany mapą zapłonów z czujnikiem indukcyjnym i Halla) Różnice też test w czsach rozrządu i w stopniu sprężania Średnica cylindra jest taka sama dla wszystkich 1.8 Napewno różnią się elektroniką, kolektorem ssącym, wałkiem rozrządu,brak przepływomierza w C18NZ i może jakieś czujniki dodatkowe Też mam kadetta 1.8i 90KM i też myślałem o czymś taki - najprościej chyba będzie wstawić cały silniczek pozdrawiam krido krido@simplusnet.pl |
harry Forumowicz Corsa - sprzedany olsztyn / warszawa | 2002-09-17 10:36:46 krido wyjasnil chyba dostatecznie niuanse pomiedzy tymi silnikami....
chyba teraz rozumiesz dlaczego lekko sie zdziwilem pytaniem na poscie.... p.s. na dodatek polaczenie osoby pytajacej o takie rzeczy (chodzi o doswiadczenie ktorego jak sam mowisz nie masz...) z przerobka silnika tego kalibru nie wrozy nic dobrego. pozdrawiam i nie obrazaj sie.... harry [ wiadomość edytowana przez: harry dnia 2002-09-17 10:38:44 ] |