Czy licznik z anglika podejdzie?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
moge mieć tanio licznik z anglika i tu mam pytanie czy można go normalnie podpiąć w miejsce starego czy są jakieś problemy,dodatkowo licznik ma obrotek a mój stary nie ma,da rade zrobić ten przeszczep,a chodzi o forda fieste
  
 
Jasne! Wyciagnij tarcze w milach z anglika i wstaw swoja z oryginalnym przebiegiem i JAZDAAAAAAAAAAAA
  
 
Cytat:
2009-04-01 10:09:37, LobsterMan pisze:
Jasne! Wyciagnij tarcze w milach z anglika i wstaw swoja z oryginalnym przebiegiem i JAZDAAAAAAAAAAAA



tylko że anglik ma obrotek a mój nie ma
  
 
Cytat:
2009-04-01 10:28:17, marimar pisze:
tylko że anglik ma obrotek a mój nie ma



a co angielski obrotek jest w milach ?? przecież obrotka nie musisz zmieniać........ ja bym nawet prędkość w milach zostawił
  
 
Cytat:
2009-04-01 10:35:00, Asior pisze:
a co angielski obrotek jest w milach ?? przecież obrotka nie musisz zmieniać........ ja bym nawet prędkość w milach zostawił



ale musi miec instalacje pod obrotek zrobiona. jak bylo oryginalnie w wiazce to ok, ale nie zawsze jest.
  
 
ja wiem ze obrotek nie jest w milach,żle się określiłem,ogólnie też bym zostawił tarcze w milach,raczej by mi to nie przeszkadzało,czyli jak podepne taki licznik to będzie normalnie śmigał

a mam pytanie jeszcze czy trudno jest zrobić instalke pod obrotek,co potrzeba za części by to działało?

a czy u mnie jest instalka to nie wiem


[ wiadomość edytowana przez: marimar dnia 2009-04-01 10:55:39 ]
  
 
Cytat:
2009-04-01 10:47:25, marimar pisze:
ja wiem ze obrotek jest w milach,



to źle wiesz
  
 
Cytat:
2009-04-01 10:54:34, Asior pisze:
to źle wiesz



zgubiłem " nie"

wiem ze nie jest w milach,bo niby po co miał by być
  
 
Odkrecasz 2 sruby TORX z tylu obudowy licznika i wypada ci tarcza predkosciomierza razem z mechanizmem na zaczep linki i kilometrow. Wkladasz swoja i jest gitarra. Pamietaj ze pokazywac bedzie dystans w milach a jak robisz regularne servisy co 10tys to si enie zdziw jak sobie wydluzysz czas do 16tys.

Instalke se zrobisz z jednego kabla, ale na 99% masz wystarczy zobaczyc kostke co idzie do licznika czy ma podprowadzony kabelek. A co to jakas Fiesta MK1?
  
 
Cytat:
2009-04-01 11:04:03, LobsterMan pisze:
Odkrecasz 2 sruby TORX z tylu obudowy licznika i wypada ci tarcza predkosciomierza razem z mechanizmem na zaczep linki i kilometrow. Wkladasz swoja i jest gitarra. Pamietaj ze pokazywac bedzie dystans w milach a jak robisz regularne servisy co 10tys to si enie zdziw jak sobie wydluzysz czas do 16tys. Instalke se zrobisz z jednego kabla, ale na 99% masz wystarczy zobaczyc kostke co idzie do licznika czy ma podprowadzony kabelek. A co to jakas Fiesta MK1?



powiem ci że bym załozył cały licznik z anglika beż przekładek tylko dobrze by było aby obrotek działał,a fiesta to 94 rok.masz może fotke jaki to kabelek musi być?
  
 
Jeden z tych:

Licznik
  
 
Cytat:
2009-04-01 11:39:14, LobsterMan pisze:
Jeden z tych: Licznik



wyczytałem na forum że w escorcie do obrotka to jest kabelek zielony czy we fiestach może być podobnie?
  
 
właśnie dziś zamieniłem liczniki ,wszystko działa ale oprócz obrotka ,bo nie ma jednego kabelka w kostce i to chyba tego co do cewki idzie,ale bede z tym walczył,no jeszcze musze wykombinować kontrolke od poduch bo w tym liczniku angielskim nie stety nie ma owej lampki