Jak wymienić linke opuszczania szyby w mk6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pytanie jak w tytule, czyli jak wymienić linkę opuszczania szyby.

Generalnie zerwała się linka jak próbowałem na siłę kręcić i opuścić szybę zimą.
Ostatnio z wielkim trudem udało mi się rozebrać lewe drzwi, ale niestety ciężki jest dostęp do tel linki i chyba sobie nie poradzę.
Może ktoś próbował coś takiego wymienić
  
 
Odkrecic tapicerke drzwi, zdemontowac pianke z poszycia drzwi, opuscic szybe do połowy tak zeby bylo widac mocowanie linki do szyby(prowadnicy), tam masz 2 srubki, odkrecasz je, szyba sobie opadnie luzno, przy mocowaniu korbki szyby są 3 nity, rozwiercasz je i wyjmujesz cały mechanizm linki.
Zakładasz nowy, nitujesz, bądz skrecasz jak kto woli, przykrecasz spowrotem prowadnice linki do szyby(trzeba sprawdzic bądz podregulowac na srubkach, żeby szyba sie nie kantowała przy zamykaniu), skrecasz wszystko w odwrotnej kolejności.
  
 
składając wszystko nie zapomnij przykleić pianki do drzwi – („co by ci woda później nie wlatywała do auta”
 
 
kolega magik zapomnial, iz zeby wyciagnac mechanizm trzeba w sumie 7 nitow rozwiercic, 3 przy mechanizmie i 4 przy prowadnicy 2 na gorze i 2 na dole, nejlkepiej do tego wyciagac 2 uszczelki z gory od zewnatrz i od wewnatrz wyciagnac szybe i dopiero pozniej prowadnice, ale nie wiem czy warto wymieniac linke, lepiej kupic nowy lub uzywany mechanizm
 
 
Cytat:
2009-04-10 13:36:29, Adus20 pisze:
kolega magik zapomnial, iz zeby wyciagnac mechanizm trzeba w sumie 7 nitow rozwiercic, 3 przy mechanizmie i 4 przy prowadnicy 2 na gorze i 2 na dole, nejlkepiej do tego wyciagac 2 uszczelki z gory od zewnatrz i od wewnatrz wyciagnac szybe i dopiero pozniej prowadnice, ale nie wiem czy warto wymieniac linke, lepiej kupic nowy lub uzywany mechanizm



No fakt o tym zapomniałem, ale myśle ze kolega przy wymianie skapnął by sie ze i to trzeba