Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2010-03-18 10:24:56
nie do końca. nie wiem jak w escorcie, ale u mnie napinacz mieści się pod siedziskiem kanapy i pas wchodzi między tylna kanapę a oparcie..., w essie, jeżeli kolega ma pasy na "sztywno" tym bardziej powinno się zmieścić. |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2010-03-18 10:28:57
Rozumiem ze chodzi ci o mocowanie tylnego napinacza... myslalem nad przykreceniem go tak jak mowisz to mocowania fotela z tylu, jednak po przymiarkach okazalo sie ze pas sie skosuje wtedy i niezbyt dobrze rokladaja sie sily na szelkach. Co do sruby ktora jest to przykrecone to zawsze mozna wymienic na twardsza. Robilem testy ostrego hamowania i targania za pas ile wlezie i jest to stabilne. Wiem ze przy konkretnym dzwonie wystepuja duzo wieksze przeciazenia, jednak takowych nie zamierzam miec Nalezy rowniez zauwazyc ze pasy takie posiadaja odpowiednie szwy zabezpieczajace ktore podczas uderzenia rozrywaja sie w kontrolowany sposob przez co zmniejszaja naprezenia. Sprawdze jak to bedzie sie sprawowac na dluzsza mete, jezeli nie zda egzaminu bede szukal innego rozwiazania... |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2010-03-18 11:35:27
"Panami Policjantami" sie srednio przejmuje bo jak bede chcieli zabrac kwit to i tak znajda cos za co zabiora, chocby wydech, lampy, czy zawiesznie...
Myslalem nad wspawaniem w tym miejscu grubszej i wiekszej blachy z nagwintowana tuleja celem wzmocnienia i przykrecenia wszystkiego do tego... ale jeszcze to przemysle. Pomysle rowniez nad przykreceniem tylnego napinacza w miejscu gdzie jest przykrecony tylny pas na slupku, jednak przy tym rozwiazaniu przy komplecie pasazerow bede zmuszony uzywac oryginalnych pasow. Jezeli chodzi o twardosc srub ich gwin i dlugosc to nie wiem czy widzieliscie te metalowe uchwyty przy pasach ktorymi przykreca sie pasy. Dla mnie one sprawiaja wrazenie mniej wytrzymalych w porownaniu do takiej sruby. Jak sie czlowiek uprze to mozna je nawet zgiac w rekach... no ale ja sie nie znam |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2010-03-19 10:34:27 Jak juz sie kiedys chwalilem jakis czas temu nabylem komplet obrysowek od scorpio:
Swoje juz odlezaly wiec pasowaloby je zamontowac. Z czerwonymi nie widze zadnego problemu, natomiast mam pytanie co do bialych. Nie znalazlem zadnych otworow w ktore mozna by je zamontowac. W takim razie czy przy ewentualnym montazu nalezy takie otwory zrobic samemu?? jezeli tak to gdzie najlepiej?? a moze dac sobie spokoj z bialymi i po prostu je odciac z wiazki?? Wszelkie opinie i podpowiedzi mile widziane |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2010-03-19 13:22:02 |
-Rocky- Sympatyk FEFK Essi MK6 1.8 16V Księstwo -Wrocławskie- | 2010-03-19 14:31:08
Lampki Polecam wątek kolegi Zagore1. Jest tam to dość dobrze wytłumaczone. Sam myślałem już niejednokrotnie o tym ale jakoś szkoda mi drzwi dziurawić |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2010-03-19 14:35:17 Jezeli chodzi o opony to powiem szczerze ze jestem zaskoczony spodziewalem sie gorszego badziewia... ale do konkretow. Przelatalem na nich na razie jeden sezon (a w zasadzie to pol bo na zime mam zimowki a te lezakuja), ogolnie zrobione okolo 8-10 tys km. Co zauwazylem to, napewno ich przyczepnosc na mokrym pomimo tego ze maja bieznik w ksztalcie litery V i sa wykonane z w miare miekiej gumy (nie 10-letnie kartofle) nie jest idealna. Ale ogolnie da sie to przezyc. Jezeli chodzi o zuzycie to zawazylem minimalny ubytek bieznika, jezeli beda sie zuzywac w tym tempie to spokojnie wystarcza mi jeszcze na 3-4 sezony jak nie lepiej...
Niestety zauwazylem rownierz delikatne scinanie (zabkowanie) bieznika opony od wewnetrznej strony na wszystkich 4-rech kolach. Nie wiem czy wina lezy po stronie opon czy moze bardziej po stronie tego ze mam obnizone zawieszenie. Niektorzy twierdza ze wina lezy po stronie amortyzatorow. Tak czy siak w tym roku zrobie przekladke opon stronami i bedzie git... Nie oszukujmy sie nie sa to opony z najwyzszej polki, jednak wydaje mi sie ze warte swojej niewygorowanej ceny... decyzja nalezy do Ciebie. |
Rafal__K Ford Mondeo MkII Kwidzyn | 2010-03-19 17:57:55 Miałem te opony w Vectrze...
Kupiłem je razem z felgami... Są zrobione z twardej gumy, dlatego wolno sie ścierają... No i największą ich wadą było to że były strasznie głośne na sychym asfalcie... A na mokrym trzeba było uważać, bo ... jak na lodzie... Podobno są robione na licencji Dunlop'a... |
fryszard Escort Driver escort/s-max/explore ... Andrychow | 2010-03-19 18:34:50 ta licencja dunlopa top tylko kształt bieżnika podobny do sp sport 9000 |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2010-03-19 23:50:26 |
Yunior escort mk7 Ząbkowice Śląskie | 2010-03-20 10:03:25 Ładnie siedzi o ile tak mniej więcej jest teraz obniżony? |
luckyboy Sympatyk FEFK Ford Escort 1.8D Toruń | 2010-03-20 10:44:40 Dzieki za wszystkie opinie na temat chinskich opon |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2010-03-20 11:24:54
przod jakies -70 tyl jakies -60 wszystko za sprawa nowego zawieszenia jakie kupilem niedawno. Ale o tym napisze dokladnie wieczorem i wrzuce kilka fotek bo teraz spadam do garazu grzebac dalej bo szkoda dnia... |
srvrserver Sympatyk FEFK Ford Escort MK VII okolice Częstochowy | 2010-03-22 09:31:40 Tak jak chwalilem sie juz wczesniej, auto dostalo nowe zawieszenie. Udalo sie w przystepnej cenie nabyc na przod gwint Weitec, a na tyl Alko-Sport z regulacja wysokosci:
Porownanie tylnych amorow stary vs. nowy: Oczywiscie tyl poszedl od razu na maksa na dol, natomiast z przodu zostalo jeszcze okolo 2 cm gwintu: A oto efekt przy takowym obnizeniu: Po tygodniu jazdy wjechalem z ciekawosci na diagnostyke bo auto zaczelo dziwnie plywac po drodze. Myslalem ze to wina amorow i tutaj niezle sie zdziwilem. Okazalo sie ze skutecznosc tlumienia przednich to ponad 80% a tylnych ponad 70%. Natomiast tuleje na wahaczach szlak trafil. Teraz sie zastanawiam jakie tuleje zastosowac zeby znow nie padly po kilkuset kilometrach. Oczywiscie moje poprzednie zawieszenie (50/40) idzie na sprzedaz, jezeli ktos jest zainteresowany prosze pisac... |
slawas1 Sympatyk FEFK był DH N7A Gorzów Wlkp | 2010-03-22 09:48:21 tuleje do takiego zawieszenie tylko oryginalne fordowskie
|
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2010-03-22 11:03:58 A ja miałem tak samo jak wiozłem kafelki |