1.8 TD jak podniesc moc?? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-05-09 11:58:58, szurmen pisze:
to numer nadwozia... Masz go w dowodzie rejestracyjnym i na tabliczce znamionowej.



przypomnij sie wieczorem bo teraz ide cos zjesc i spadam do pracy

pozdro dla Essiaków
  
 
Cytat:
2009-05-09 12:02:04, Tvister22 pisze:
przypomnij sie wieczorem bo teraz ide cos zjesc i spadam do pracy pozdro dla Essiaków



He he he, chyba żeś kolego ochu....ł! Ja mam pamiętać, żeby ci przypomnieć, że boisz się podać numerka?
No chyba coś ci się poprzestawiało. 1- to nie mój interes!; 2- mam ciekawsze rzeczy do zaprzątania sobie głowy!
  
 
Panowie, a jaka jest, w praktyce, różnica pomiędzy Essem 1.8 TD 70 KM, a Mondeo 1.8 TD 90 KM? W zasadzie Essi jest lżejszy, więc może te 20 koników różnicy nie będzie mocno zauważalne.
A pytam, bo koleś kupił Mondka MK2 właśnie z 90 konnym silnikiem i wyzywa mnie na pojedynek Nie wiem czy stawać w szranki, bo boję się ośmieszenia
  
 
odpowiadajac na pytanie w tytule:
zwieksz cisnienie doladowania (np. zainstaluj mbc) i do tego zwieksz dawke paliwa.

[ wiadomość edytowana przez: edmund47 dnia 2009-05-09 12:17:53 ]
  
 
Jeżeli te fotki co podałeś są prawdziwe to masz 70KM i nie ma innej opcji.

Mateklobez- stawaj na pojedynek. Zobaczymy jak się ma 70KM do 90KM
  
 
Oj czułem, że będzie rzeźnia tutaj jak tylko zobaczyłem tytuł wątku . Widzę nowy kolega dostał chrzest bojowy od was .
  
 
Cytat:
2009-05-09 11:30:32, Tvister22 pisze:
no ale bez powodu tam nie jest wpisane 66KW pomyslcie troche.....poza tym od kogo bym nie słyszał to zgodnie twierdzimy ze mam 90koni patrząc na styl jazdy mojej perły(mówimy własnie o dosc dobrym starcie 10-140,160) nawet mój wuj mechanik(bardzo dobry mechanik dodam ) tez twierdzi ze mam 90kucy zrezta mysle ze za 2 lata bede miał 2 Essiaki tego zostawiam a dokupuje sobie RS-a tylko musze kase uzbierac



ja mam w dowodzie od motoru wpisane 6,7KW, czyli mam tam 9KM...:] ladnie jak na 250 2T wiec kolego nie ma co wierzyc bezgranicznie w rzeczy wpisywane w dowód!!

a co do osiągów... nawet TD 90KM ze stożkiem... no zawalidroga moze to nie jest, ale do rakiety o "dość dobrym starcie" to mu daleko :] mam wrażenie, że chyba nie jezdzileś innym samochodem, jak mowisz ze twój escort "zasówa"
  
 
Cytat:
2009-05-09 17:58:49, pytlar pisze:
mam wrażenie, że chyba nie jezdzileś innym samochodem, jak mowisz ze twój escort "zasówa"




no może kolega całe życie maluchem śmigał, więc wiesz..... taki escort do niego to kosmos
  
 
W takim razie odpowiadając na pytanie.To tylko zmiana escorta na tego z 90KM silnikiem albo SWAP na taki motor. I już masz z miejsca 20KM
  
 
Dobra dobra juz przestancie bo mi głupio no oki mam te 70 koni ale mysle ze i tak dobrze sobie radzi jak na taką moc

doradzcie mi czy opłaca sie włozyc do mojego silnika od RS-a ?? bardzo chce kupic sobie RS ale wtedy prawdopodobnie bede musiał sie rozstac z perła czego bardzo niechce.....;/;/ kórde mam ciezki dylemat bo z jednej strony 150 koni a z drugiej strony to az mi sie płakac jak mysle ze miałbym tak poprostu go sprzedac a moze bede miał 2?? sam nie wiem.....
  
 
Cytat:
2009-05-09 23:50:42, Tvister22 pisze:
Dobra dobra juz przestancie bo mi głupio no oki mam te 70 koni ale mysle ze i tak dobrze sobie radzi jak na taką moc doradzcie mi czy opłaca sie włozyc do mojego silnika od RS-a ?? bardzo chce kupic sobie RS ale wtedy prawdopodobnie bede musiał sie rozstac z perła czego bardzo niechce.....;/;/ kórde mam ciezki dylemat bo z jednej strony 150 koni a z drugiej strony to az mi sie płakac jak mysle ze miałbym tak poprostu go sprzedac a moze bede miał 2?? sam nie wiem.....




Przecież Ty sam nie wiesz czego chcesz.

Piszesz, że chcesz mieć mocniejsze auto ale żeby nie paliło paliwa więcej a teraz wyjeżdżasz z RS`em......... myślisz że RSem będziesz splał 6-7l jak dieslem ?? pomnóż to średnio razy 2

mieć na auto a mieć na utrzymanie to 2 różne sprawy.
  
 
Odpuście trochę koledze, nowy jest i jeszcze nie pojmuje kilku spraw. Ja też taki napaleniec byłem jak tylko dorwałem swojego Escorta . Kolega niech posiedzi trochę na forum, poczyta troszkę i nabierze ogłady jeśli chodzi o "tuning" i inne sprawy .
  
 
Cytat:
2009-05-10 01:28:13, Asior pisze:
Przecież Ty sam nie wiesz czego chcesz. Piszesz, że chcesz mieć mocniejsze auto ale żeby nie paliło paliwa więcej a teraz wyjeżdżasz z RS`em......... myślisz że RSem będziesz splał 6-7l jak dieslem ?? pomnóż to średnio razy 2 mieć na auto a mieć na utrzymanie to 2 różne sprawy.



jak zainstaluje gaz to nie bedzie tak zle ja wiem czego chce chce miec tylko Essiego ale zobaczymy jak to bedzie raczej ten drugiego kupie i chyba przełoze silnika od RS-a zamonutje gaz i bedzie chyba jakos
  
 
Jak dla Ciebie 70 koni, ze tak powiem zapi.....ala do 160, to silnik RS 2000 jest dla Ciebie jak najbardziej zabroniony ! Skoro mając 70km uważasz, że auto to "demon prędkości" to przy 150 kucykach się zabijesz. I jeszcze policja Cie zatrzymuje bo masz stożek. Co dopiero z takim motorem. Tym czasem idąc śladami Twoich kolegów, których opisujesz to kup szybko:
1 Stożek z allegro ! Duży, wzór a'la Carbon. Wtedy jak wyjedziesz z garażu to na pewno będzie czekać policja.
2. Poszukaj szybko owiewek, lotek i wszystkiego innego ! Aerodynamika to podstawa.
3. Odciąż auto. Wywal wszystko !
4 Jak mógłbym zapomnieć. Magnetyzery... Ale wal wszędzie. Nawet przed tłumikiem niech będą ! A co.
W ten oto sposób Calibra nie będzie mieć szans. Jeżeli nie w wyścigu to przynajmniej w festiwalu żenady. Pozdrawiam
TuningMajster Bemol.
  
 
a jak po nr vin widać ile ma koni ??
  
 
kurde umiecie czytac ?? czy w szkole dawali wam tylko kamienie i młotki do pisania na kamieniach ?? czy ja powiedziałem czy to jest demon predkosci !!???!!!!!!!!! nie!!!!!!!!!!Kur*** jego mac napisałem tylko ze dosc dobrze przyspiesza tylko tyle a to róznica jest niz stwierdzenie ze osiąga oszałamiajace predkosci.....wezcie sie troche opanujcie... ja miałem Zetec 1.6 16v i wiem co robiłem tam ten Escort i co robi ten i naprawde róznicy nie widze bo oba są takie same
  
 
Spokojnie koledzy bo coś czuję, że zaraz ktoś wyłapie bana
  
 
Po prostu to co momentami wypisujesz to tragedia. Najpierw piszesz o podniesieniu mocy w 1.8 TD. Po chwili gazujesz RS'a No powagi trochę.
  
 
Cytat:
2009-05-10 17:07:15, Tvister22 pisze:
kurde umiecie czytac ?? czy w szkole dawali wam tylko kamienie i młotki do pisania na kamieniach ?? czy ja powiedziałem czy to jest demon predkosci !!???!!!!!!!!! nie!!!!!!!!!!Kur*** jego mac napisałem tylko ze dosc dobrze przyspiesza tylko tyle a to róznica jest niz stwierdzenie ze osiąga oszałamiajace predkosci.....wezcie sie troche opanujcie... ja miałem Zetec 1.6 16v i wiem co robiłem tam ten Escort i co robi ten i naprawde róznicy nie widze bo oba są takie same



  
 
no ale powaznie mam takie plany szczerze juz patrząc na ceny Rs- 8tys. niedrogo 2 juz paki juz na koncie mam a poprostu zadałem pytanie jak podniesc moc to takie dziwne ??no wiesz tobie by było miło jakby ktos ci najezdzał ze daje stozek naklejki i magnetyzery?? wiec po tym co tu przeczytałem raczej sobie tego zostawie bo ciezko sie z nim rozstac a na RS juz sie troche czasu szykuje tylko słabo kase ciułam takze wiesz ale teraz sie biore za ostre oszczedzanie potem przerónbka gaz przekładka swiateł alusek i zoabczymy


ALE Najpierw to musze miec tego RS-a a czesc kasy bede odkładał a czesc pakował w tego........troche eksperymentów nie zaszkodzi tak wczoraj gadałem z kumplem mysle o Intercollerze (czy jak to sie tam pisze )