RS2000 -kompendium wiedzy na temat tuningu N7A - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
CLICK

Może sie komuś przyda nie wiem czy kiedys juz to bylo...
  
 
ale watek z zartami to gdzie indziej
  
 
Cytat:
2009-05-21 14:58:40, jozwa_maryn pisze:
Jeśli myślimy o tym samym (z warszawy) to nie pojeździl on zbyt długo


nie jest z warszawy
  
 
Panowie a która wkładka będzie lepsza ??

-K&N
-PIPERCROSS
  
 
mam rs-a 2.3 turbo ktorego zbudowalem sam bez zadnego problemu. jak ktos chce to zapraszam pod warszawe na jazde probna.
  
 
wlasnie.to bylo kiedys teraz jest wystrojony
  
 
jesli chodzi ci o ten samochod ze zdjecia to nie jestem wlascicielem juz dobry rok a co z nim teraz robi aktualny wlasciciel to mam w nosie. jezdze teraz bezwypadkowym rs-em w orginalnej budzie
na ktorym niema deko szpachli poza wymienianymi reperaturkami tylnych blotnikow co jest standardem
  
 
2.3 (nawet z głowicą od n7a )to nie jest prawdziwy RS
  
 
byl orginalny jeszcze pol roku temu ale niestety zbyt powolny jak dla mnie. teraz nie jest orginalny ale za to niezle smiga!!!
  
 
Póki co brakuje głosów,że z RS'a nie da się za dużo już wyciągnąć.
Można sobie poczytać ten wątek,ewentualnie popytać,bo gość ponad 190KM z tego silnika wyciągnął bez dmuchania turbiną.

http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=38799&postdays=0&postorder=asc&highlight=rs2000&start=0
  
 
stoi pod blokiem i czeka do wieczora na kolejnie katy!!! a co do tamtego to niewiele bylo na nim szpachli za mojej kadencji bo sam go budowalem i wszystkie elementy sa robione na kopycie z blachy zero laminatu! teraz nie wiem bo z mojego nastepcy marny driver i mial juz pare przygod podobno
  
 
moze i wydusil 190 koni ale co z tego skoro zrobil to walkami i teraz niema kompletnie dolu.taki silnik nie nadaje sie zbytnio do codziennej jazdy tylko bardziej do kjs
  
 
mam w garazu 2.3 z gora od n7a i to jest zupelnie inna bajka na hamowni wydusil zaledwie 173 konie ale za to 235 nm momentu i to juz przy 2900 obrotow! schodzil ponizej 7s do stowki i to juz naprawde jezdzilo. odziwo palil mniej niz n7a
  
 
Cytat:
2010-06-16 15:40:29, kroczak pisze:
Póki co brakuje głosów,że z RS'a nie da się za dużo już wyciągnąć. Można sobie poczytać ten wątek,ewentualnie popytać,bo gość ponad 190KM z tego silnika wyciągnął bez dmuchania turbiną. http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=38799&postdays=0&postorder=asc&highlight=rs2000&start=0



o chłopie mało się edukujesz w sprawach rs
w specyfikacji Maxi N7A wyciąga ok 280 KM na N/A
a specyfikacji F2 "A" wyciąga ok 230 KM na N/A

Tuning RS To tylko kwestia pieniędzy
  
 
widze ze duzo gazet i artykulow czytasz. co do mojej wiedzy na temat n7a to wiem ile mam wiedziec.ja nie czytam tylko robie! wszystko da sie zrobic tylko wszystko polega na tym ile chcesz w to wlozyc kasy. ja skladam sobie silniki sam i niewiele mnie to kosztuje 2.3 z nowa turbina gt 28 i wszystkimi potrzebnymi gadzetami wynioslo mnie 4,5 tys pompuje 1 bar i naprawde fajnie lata co do mocy i momentu nie bede sie wypowiadal bo to jest wozek "no name" masz ochote to mozemy sie gdzies styknac,pogadac i posmigac sam ocenisz.
  
 
Cytat:
2010-06-16 16:04:38, robertesc1 pisze:
widze ze duzo gazet i artykulow czytasz. co do mojej wiedzy na temat n7a to wiem ile mam wiedziec.ja nie czytam tylko robie! wszystko da sie zrobic tylko wszystko polega na tym ile chcesz w to wlozyc kasy. ja skladam sobie silniki sam i niewiele mnie to kosztuje 2.3 z nowa turbina gt 28 i wszystkimi potrzebnymi gadzetami wynioslo mnie 4,5 tys pompuje 1 bar i naprawde fajnie lata co do mocy i momentu nie bede sie wypowiadal bo to jest wozek "no name" masz ochote to mozemy sie gdzies styknac,pogadac i posmigac sam ocenisz.



Powiadasz 1 bar ,
A jaka moc ci to generuje ??
i jak długo jeździsz z takim doładowaniem ??


Ps. Wiedza wiedzą zawsze pozostanie . a co do twojego auta to fajnie by było jak byś zamieścił jakąś relacje z budowy

[ wiadomość edytowana przez: Diviz dnia 2010-06-16 19:06:13 ]
  
 
na tej sprezarce jeszcze nie hamowalem bo mam ja dopiero miesiac i jeszcze musze do niej wszystko dopracowac. na sprezarce mitsubishi przy 5000orotow wyszlo 250 kM i 340nm dalej niestety musialem przerwac pomiar sprezarka nie domagala i afr wskazywal zbyt uboga mieszanke. jak wszystko dopracuje na 100% to pod 300 KM powinien podejsc generalnie dotad bedzie grzebany az wypluje trojke z przodu. sprawdzone mam tylko przyspieszenie,przy dobrej pogodzie 5,5 do setki ale ciezko wyczuc dobry start z powodu laga na dole
  
 
a masz zakuty silnik ??
  
 
ołłł jeeee będzie ciekawie:]
  
 
Cytat:
2010-06-16 15:09:10, robertesc1 pisze:
mam rs-a 2.3 turbo ktorego zbudowalem sam bez zadnego problemu. jak ktos chce to zapraszam pod warszawe na jazde probna.



no i w końcu dałeś się namówić na dyskusję