Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-03-01 20:49:58 najlepiej wymieniaj filtr przy zagrzanym silniku i blisko do dodatkowego aku. Bo chyba jedna opcja to kręcić rozruchem aże do załapania. W pompie paliwowej jest jeszcze paliwko i jak zapalisz to potrzymaj lekko na gazie i układ szybko zapełni sie ropką.
No chyba że masz ręczną pompke jaka jest na filtrze LUKAS |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2006-03-01 22:01:08 Biezesz do lapki wklad... biezesz dluga srubke i ten spod... podkladasz spod... mocno z uszczelka! zalewasz paliwkiem (najlepiej robic to w 2 osoby) zalewasz ile sie da..... przytykasz szybko z gory wkladasz srube przez filtrzakrecasz (ciutke paliwa moze sie ulac trudno!)... ale bedziesz mnie krecil ;D no i najlepiej krecic do oporu! az zalapie. Z reguly z 15-30 sekund jak filtr jest napelniony. |
masterostry Sympatyk FEFK był mk3 i mk5 CBRlandia | 2006-03-01 23:25:32 skoro masz metalowy filtr, to obok owych metalowych rurek musi być śrubka, przez którą możesz zalać filtr ropą.....a jeżeli takiej śruby nie masz........to ja nie widziałem takiego filtra |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-03-02 00:02:12 i tu kolega pięknie ują....o tej śróbce zapomniałem. Powiedzcie mi czego same nieszczęścia jak diesel sie zapowietrzył? |
Kleszczak (S) Prezes Zarządu FEFK escort cabrio, Polo ... Lubycza Królewska | 2006-03-02 13:08:10 na Lukasie mogłeś sie napompować bo nie przekręciłeś kluczyka do staru(w poz. jak świecą kontrolki) i wtedy pompować. O wiele krócej. |
biernus BMW 525 TDS automat Jastrzębie Zdrój | 2006-03-02 13:14:56 U mnie ta pompka NIE DZIALA ;D takze moglbym pomowac i pomowac wieku ;D |