Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-05-31 01:27:52 A poza tym wyszukiwarka się kłania Czytać,czytać i jeszcze raz czytać |
jojompf Sympatyk FEFK opel astra G Gorzow | 2009-05-31 09:01:47 no u mnie usterka zlikwidowana lozysko w alternatorze bylo wywalone i dlatego mi stukalo ale juz wszystko cacy |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-06-01 00:25:26 Mam jeszcze takie małe pytanko, czy te stopy które trzymają wałek też mają jakieś panewki?? |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-06-02 00:11:53 Witam. Dziś ściągnąłem jeden wałek ska wydostają się stuki i szklanki wyglądają na całe. Co dalej? Zwalać całą głowice? |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-06-02 14:22:15 Witam. Na pasku wyczułem dosyć spory luz ale nie mogę go obrócić w pozycję pionową. Stopy mam poukładane. Ale te popychacze mogę wyciągnąć bez zwalania głowicy? A co najważniejsze na jednej szklance od kol ssącego wyczułem luz. A te obroty to nie dawałem mu jakieś nie wiadomo jakie max 2000obr/min. Rozrząd mam sprawdzić czy jest na znaki? [ wiadomość edytowana przez: walet90 dnia 2009-06-02 14:24:26 ] |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-06-04 23:22:36 Witam ponownie Może jestem uparty ale chcę dojść do tego sam i sam to naprawić Mam kilka nowych pytań. Otóż z innego forum wyczytałem, że w szklance są tłoczki które regulują sobie luz przez ciśnienie oleju do nich wtłaczanego i że niekiedy te tłoczki lubią się zawiesić i trzeba wziąć szklanki i na imadle (z umiarem oczywiście) wcisnąć ten tłoczek, tak zrobiłem. Kolejną moją czynnością było zmontowanie wszystkiego do kupy i tak zrobiłem. Odpalam auto i chodzi strasznie dziwnie szarpie i nierówno pracuje (przestraszyłem się, że źle ustawiłem rozrząd). Po moich oględzinach jeden kabel wysokiego napięcia nie przewodził prądu (JANMOR) także podmieniłem go na stary motocrafta i ślinik zaczął równo chodzić. Wbiłem go powolutku na obroty max 2000obr/min i zero stuku. Auto się nagrzało i znowu wkręcam go powolutku na obroty (również max 2000) a tu zonk stuki dalej się wydostają i również takie same. Odgłosy przypominają mi wcześniej uszkodzone panewki korbowodowe ale tym razem wydostają się z głowicy a nie z dołu silnika. Na jednej szklance był dość duży luz. Muszę mieć pewność, że to są uszkodzone szklanki bo chcę zakupić 8szt nowych na kolektor ssący ponieważ stamtąd wydostają się stuki.
Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. Pozdrawiam |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-06-08 23:35:36 up |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-06-09 18:50:16 Witam. Na innym forum napisano mi, że gdy się rozgrzeje silnik spada ciśnienie oleju i wtedy szklanki nie likwidują luzu. Teraz muszę wziąść jakiś manometr i sprawdzić to ciśnienie. |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-06-10 21:16:31 Witam. Okazuję się jednak, że te odgłosy dalej dochodzą z miski olejowej Panewki korbowodowe wymienione, czyli zostały główne. Jak tam sprawa z wymianą? Trzeba wywalać silnik czy da radę zrobić z kanału? |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-06-10 22:09:15 No w piątek będę rozbierać także się dowiem. A sworznie pukają tak jak panewki? |
kamil76 Sympatyk FEFK Citroen C4 Grand Pic ... Ostróda | 2009-06-10 22:10:03
Druga sprawa ,że wymiana panewek korbowych przeważnie przynosi marny efekt ja się to robi bez szlifu wału. |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-06-11 07:53:12 Tak, sworznie tez będa stukać w podobie.
A co do postu nizej tez prawda, no ale skoro wymienił i smarowa mu się nie zapala to jest ok. |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-06-11 14:15:03 Się powoli zaczynam zastanawiać czy nie zaadoptować nowego silnika. Znalazłem z moich okolic taki jak mój za 350zł tyle, że bez osprzętu a mój jest sprawny |
bedzik Escort 1.4 CFI był Inowrocław | 2009-06-11 22:22:02 za3 i pol stowy? wymieniaj! |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-06-12 11:54:55 |