Uk chłodzenia

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cześć Wszystkim. Mam Toyote Carine E 2.0 w automacie. Ostanio wymieniałem płyn w układzie chłodzenia - nie przez korek bo niechciał się odkręcić a przez wąż odpływowy z chłodnicy.Teraz ciagle kapie z tego węża .Nie jest on dziurawy oraz wszystkie węże In i Out z chłodnicy są bardzo mocno nabite tak jakby ciągneły ciśnienie z kompresji.Jednak wykluczam ten fakt bo wentylator się załancza oraz ostatnio miałem okazje jechać ponad 200km/h ,tak więc ma moc w całym zakresie obrotów.Pytanie czy wszytkie dopływy do chłodnicy powinny byc tak twardawe(nie jak kamien)? I czemu wybija płyn?
  
 
Po pierwsze w jaki sposób można wymienić płyne przez wąż odpływowy Nie jest on przypadkiem na samym dole chłodnicy?? No ale skoro już jakims cudem jest to wykonalne to te dopływy powinny byc nabite płynem, jak ściśniesz któryś z nich to w tym wyrównawczym naczynku od chłodnicy powinno przybyc płynu, jak jest w ukłądzie powietrze to zobaczysz bąbelki powietrza. A z węża może wyciekać płyn bo może nie wsunałeś go do końca, lub opaska na nim jest już do wymiany, lub jakiś brud na końcówce węża przez co nie dociska on całą powierzchnią. Jak będziesz miał szczelny układ i szybko będzie ubywać płynu to wtedy możesz winić np uszczelkę pod głowicą, ale raczej mało prawdopodobne
  
 
Hej Ho! Okazało się dzięki opactwu że to termostat się nie otwierał się do końca .Dlatego efektem było za duże ciśnienie w całym układzie chłodzenia i wybijaniem płynu z dolnego odpływu chłodnicy.