[simon3] MK7 Kombi - problem z zegarkiem - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
teraz będziesz miał dużo miejsca na drobne do rossmana
  
 
tia pogadamy na spocie w środę zobaczymy czy wtedy będziesz taki mądry.... hehheh...
  
 
Cytat:
2009-10-19 15:22:16, simon3 pisze:
W Biedronce-Pierdonce pojawiała się ostatnio "mega okazja" z której to postanowiłem skorzystać Podłokietnik w kolorze "black" za jedyne 39,99 polskich złotych Tak sobie przeglądając Alledrogo można wywnioskować, że ten sam podłokietnik kosztuje 44,90 + koszt przesyłki 15 zł Po zamontowaniu muszę stwierdzić, że było warto



To ja kupiłem taniej w transakcji wewnątrz klubowej


Ale potwierdzam - fajnie się jeździ. Tylko pasy cięzko zapiąć
  
 
Robiąc porządki w desce rozdzielczej znalazłem taki zestaw kabli! Nie było to do niczego podłączone - po prostu leżało sobie luzem i się telepało Do czego to można wykorzystać? Bardziej rozbudowane audio?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

  
 
kórde Esio bardzo ładnie wygląda ale meczy mnie jedna sprawa.......jak zdjąłes listwy ?? ja myslałem ze one są jakos tam mocowane i miałem obawy ze jak zdejmy to moga byc jakes małe dziurki od otworów dzieki który są mocowane........ale teraz to juz nic nie kumam...czyli ze te listwy są przyklejane czy jak ?? pytam z ciekawosci bo chyba nie odwaze sie przy swoim tykac listewek
  
 
Listwy przyklejone są mocną taśmą. Ja odrywałem bardzo powoli, tak że na drzwiach nie zostawał klej Jedne co mi się nie podoba po zdjęciu listw widać nieduże wgniecenia - które były dotychczas ukryte
  
 
Cytat:
2009-11-28 16:10:20, simon3 pisze:
Robiąc porządki w desce rozdzielczej znalazłem taki zestaw kabli! Nie było to do niczego podłączone - po prostu leżało sobie luzem i się telepało Do czego to można wykorzystać? Bardziej rozbudowane audio? Free Image Hosting at www.ImageShack.us



to mi wygląda na pozostałości po alarmie
  
 
Taki mały update Niby nic ale cieszy oko Wskazówki czekają na cieplejsze dni i zamontowanie... Może ktoś ma jakieś rady jak odpiąć tę chole...ą linkę od licznika?? Za chiny nie mogę wyciągnąć tej wtyczki!!!

  
 
Nawiewy podświetlone super montuj wskazówki to bd dużo lepiej licznik wyglądać

A co do linki z nią jest raz zejdzie szybko i bezboleśnie a niekiedy to szlak chce człowieka trafić przy ściąganiu a czasem tez przy zakładaniu Moja rada załóż rękawiczkę i mocno naciśnij ten zatrzask ile możesz i ciągi linkę w stronę przodu samochodu A rękawiczkę dlatego że po kilku podejściach palec strasznie boli hehe
  
 
Cytat:
2010-02-17 20:27:34, simon3 pisze:
Taki mały update Niby nic ale cieszy oko Wskazówki czekają na cieplejsze dni i zamontowanie... Może ktoś ma jakieś rady jak odpiąć tę chole...ą linkę od licznika?? Za chiny nie mogę wyciągnąć tej wtyczki!!! [.


Ściskasz ten plastik palcyma i obracając nim w obie strony ciągniesz od licznika.
  
 
Wymieniłem ostatnio w swoim Escorcie tylne sprężyny. Kupiłem niby wzmacniane - o stałej średnicy drutu. Okazało się jednak, że po zamontowaniu tył samochodu podniósł się Nie wygląda to ładnie - niczym terenówka!
Da rade obniżyć jakoś tył żeby uniknąć kolejnej wymiany sprężyn?
  
 
hm chyba tylko ciecie sprezyny ale nie polecam tego..
  
 
Cytat:
2010-03-03 15:31:08, Marcino23 pisze:
hm chyba tylko ciecie sprezyny ale nie polecam tego..



nie polecam ciecia sprezyn ze wzgledu na gniazda na belce i podlodze. Sprzezyny tak sa wyprofilowane ze opieraja sie o gniazda calym zwojem... Po prostu o strony z ktorej przytniesz bedzie Ci pekal co jakis czas fragment sprezyny... az uzyskasz lowrider'a a chyba tego nie chcesz??
  
 
Cytat:
2010-02-17 20:27:34, simon3 pisze:
Taki mały update Niby nic ale cieszy oko Wskazówki czekają na cieplejsze dni i zamontowanie... Może ktoś ma jakieś rady jak odpiąć tę chole...ą linkę od licznika?? Za chiny nie mogę wyciągnąć tej wtyczki!!!



W pokrętła polecam wsadzić diodę 3mm, cieniutkim kabelkiem dojdziesz do niej i wpiąć się w podświetlanie. Fajny efekt można uzyskać, tutaj zdjęcie w byłym escorcie (teraz brata ):
  
 
Wjechałem dzisiaj w "małą" dziurę w jezdni, trochę bujnęło autem aż tu nagle... wciskam pedał gazu a Ess tylko zwalnia... Wskazówka obrotomierza opadła i okazało się, że silnik się wyłączył! Zjechałem na pobocze, próbuje odpalić... Zero reakcji rozrusznika! Kontrolki świecą się normalnie, radio gra, ale nie kręci... nawet nie cyka czy to może być tak wtyczka od rozrusznika (jakkolwiek się to nazywa), która lubi się luzować? Czy w takim przypadku auto nagle powinno zgasnąć? Kompletnie się na tym nie znam, ale oglądając cóż tam mogło się odłączyć znalazłem taki oto, luźnie sobie dyndający, przewód (z prawej strony, mniej więcej pod zbiorniczkiem płynu hamulcowego).





Wszelkie sugestie będą mile widziane
  
 
No i d... zbita! Okazało się, że immobilizer się zawiesił - wczoraj było OK ale dzisiaj znowu to samo :/ Dzwoniłem do gościa, który próbował naprawić immo ale powiedział, że to poważniejsza sprawa - potrzeby specjalistyczny zakład, który zajmuje się naprawą immobilizerów. Pytanie do wrocławiaków - znacie jakiś zakład (zaufany, sprawdzony), który zdiagnozowałby usterkę?

P.S.
Czy immo w trakcie jazdy ma prawo wogóle się włączyć
  
 
a moze to wylacznik uderzeniowy??? kiedys mialem juz taka sytuacje ze po wjechaniu w dziure rowniez stanalem...
  
 
Cytat:
2010-04-30 13:19:35, srvrserver pisze:
a moze to wylacznik uderzeniowy??? kiedys mialem juz taka sytuacje ze po wjechaniu w dziure rowniez stanalem...



No po przeczytaniu sytuacji też pierwsze co to pomyślałem o wyłączniku uderzeniowym. Nie zaszkodzi sprawdzić (nic nie kosztuje )
  
 
A teraz z innej beczki Jest sobie oryginalna lotka Zender'a. Tu pytanie - czym to przykleić do klapy? Jakiś konkretny klej, jakaś konkretna firma? Z góry dzięki za pomoc

  
 
Klej do szyb samochodowych ,tylko nie nawal za dużo ,bo upaćkasz całą klapę.