Niva , lepsze sprezyny zeby podniesc zawieszenie

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanko czy ktos stosowal jakies sprezyny od innego samochodu do nivki zeby podniesc wyzej zawieszenie. i co zrobic zeby niwa wyrzej stala.
  
 
na allegro widzialem jakies bajer springi zachodnie, ale 550 zeta... podwuzszajace
pewnie sa wciaz bo to sklep byl
  
 
widzialem te z allegro tylko ze sa troche drogie i tylko dają 5cm podwyzszenia. zastanawiam sie czy od jakiegos innego auta sie nieda dopasowac wiekszych sprezyn.
  
 


pelny profesjonalny komplet podwyzszenia nivy o 5cm
wszystkie mocowania, wydluzenia, mocowania w tym amortyzatorow przeniesione profi.



lift dla nivy - komplet
  
 

z kolei zastosowanie opon R15 235/75 или R16 235/70 (na prawidolowych felgach) podniesie o 4 - 5 cm auto.

w sumie mamy 9-10 cm przeswitu, przy zachowaniu pelnych wlasciwoci jezdych na codzien.


ten sam podwyzsdzajacy komplet mozna zastosowac do LAD 2101- 2107 !!


[ wiadomość edytowana przez: bartixr dnia 2009-10-31 18:01:48 ]
  
 
twarde springi tez podwyzszaja auto, sprezyna mniej siada, ja na przod mam jakies inne niz seria, ta sama dlugosc byla, ale auto poszlo do gory

bartek - ale linka zarzuciles jake tam gadzety maja! progresywne sprezyny, hydrauliczny regulator luzow zaworowych... masakra
trza kase zbierac !
  
 
co do tego profesjonalnego liftu dla nivy to jast jakas polska strona co by sie w cenie zorjetowac?? ile taki zestaw chodzi??
  
 
nie ma polskiej
lada w polsce nie istnieje
uzyj tego linka i translate.google.com
da rade cos skumac
jest jeszcze kartuning.ru
bartixr moze Ci to sprowadzic - praktycznie jedyna opcja w polsce aby miec fajne czesci, mi pare fajnych klamotow sprowadzil
cena w rosji to okolo 1200 zl (12 000 rubli), plus prowizja bartka i przesylka
  
 


konukera czesc
chlopaki z tuning sport maja wszytko i zajmuja sie montazem - profesjonalisci.

zaprzyjaznilem sie z 2 z nich.

ceny niestety .. moskiewskie..

Co do twardych sprezyn, podniesiesz auto ,ale to nie wszystko, zmienia sie zakres pracy mortyzatora, a co z drazkami robic ?? trzeba tez zmieniac.. niby prosta zmiana - podwyzszyc, ale to ciagnie za soba wiecej zmian aby zachowac bezpieczenswo jazdy po asfalcie z wiekszymi pradkosciami niz 40 km/h
  
 
ceny lepsze niz na kartuning nawet za to samo
pewnie stamtad dostalem nowe walki do skrzyni, sporo taniej wtedy wyszlo
  
 
wsumie chyba taniej bedzie kupic jakąs nivke po pzerubkach bo zsumujac ceny wszystkich czesci to niezly koszt wychodzi. ale z tego co widze po mozliwosciach nivy to odpowiednie opony powinny zalatwic wiekszosc problemuw, bo takto nivka daje sobie niezle rade w terenie, tylko wieksze bloto chamuje ją bo jest ciut za niska.
  
 
jak czytalem opinie uzytkownikow to nivka przejezdza tam gdzie hummery sie zakopuja
ale tak patrzec na ceny... to przerobka land rovera drozej wychodzi
  
 


pewnie !!
niva ma wspaniale wlasniwosci w terenie, i jest lekka, i wysoka.
naped super w polaczeniu z skrzynia redukcyjna !!

hummer jest za ciezki !

nivka z dobrymi oponami i nic wiecej nie trzeba.
W opisie do tego liftu, gdy ja podniesiesz na 4-5 cm to mozesz wsadzic "duze" gumy co z kolei ja podniesie na 4-5 cm.

przy odpowiednich przerobkach z cala pewnoscia bezie lepiej sie sprawowala niz kazdy terenowy patrol czy inny jeep za setki tys. PLnów.

  
 

zastosujesz inne , podniesiesz .. i co dalej ?

a jak bedzie pracowal amortyzator ?
co zrobisz z drazkami skretnymi tylnego zawieszeni ? (trzeba wydluzac)

choc najprosniej to wsadzic dluzse sprezyne , ale to wszystko polsrodki
  
 
pytanie tylko po co chcesz podnosić?
Regulowany drazek to koszt 35 zeta i troche wlasnej inwencji.
Jesli zmienisz sprezyny to musisz do tego dopasaować odpowiedniego amora inaczej to bezsensu - przerabialem to ostatnio w klasyku i tez nie posluchalem dobrych rad tylko sie musialem na wlasnej skorze przekonac

Jesli nie uzywasz tego auta do naprawde hardcorowego terenu to ta zabawa niema sensu - i nawet jesli wszystko swietnie dopasujesz ( w co wątpie ) to przez podniesienie auto straci duzo na wlaściwosciach jezdnych po zwyklej drodze.

Dokosztow isprawo ktorychmowili poprzednicy dodajsobie pelna geometrię zawieszenia.

Apropos amorow podpatrzylem ostatnio w Nissanie Hilux cy cus amory wygladaja tak samo (dol - niewiem jak gora) i wydaje mi siężesa znacznie dluższe.

Modyfikacja zawiasu w ladzie ze względu na slaba dostepność czegokolwiek innego od seryjnego szajsujest trudna,jesliniechcesz wydac majatku.