Ford Escort FanKlub:forum klubowedołącz do klubuklubowiczesamochody
  

[rex] Cabrio MK IV 1.8 16v - Strona 5

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2 3 4 5
 Autor 
 2013-05-27 10:17:09

Escort już jest w stanie poruszać się o własnych siłach, elektryka została ogarnięta i wszystko działa. Ponieważ przyszedł czas na skrobanie wydechu zacząłem rozmyślać nad tym co już posiadam:

- wydech erst stan idealny 2.25
- smt6
- IC Saab 900 jednostronny (kiedyś kupiłem za 30pln)
- kolektor focus 2.0
- pompa z k-jtronica 6bar na pokladzie po poprzednim silniku
- niezliczoną ilość złączek, kolanek i rurek dostępnych za piwo u przyjaciela Coobcia.
- prawie darmowe strojenie jak wyżej

No to wczoraj zanabyłem turbinę garret t25 z flansza i dp od saaba, które idealnie się zegra z wydechem z erst. Tak więc bedzie 1.8 16v zetec turbo. Plan jest na 200km. Koszt max 1000pln.
2013-06-13 22:57
  
 
 2013-05-27 13:02:09

Super, czasami z odpadków idzie poskładać coś fajnego
2016-05-25 18:43
  
 
 2013-05-27 18:25:47

a jak chcesz zgrać kolektor z rst do 1,8 zetec bo ja mam silnik 1,8z kolektorem od rst i wiercili głowicę i chyba głowica będzie do wyrzucenia
2021-04-04 11:26
  
 
 2013-05-27 18:37:25

rex, czy ty czasem nie parkujesz od czasu do czasu na prymasa tysiąclecia 102?
2021-04-15 20:46
  
 
 2013-05-27 23:32:23

NIe nie ja smigam FOcusem na codzien. Coprawda tu po malej kraksie więc bez blendy z przodu:



A co do kolektora to tylko angole moga sobie tak zycie skomplikować. Kolektor z Foki 2.0, plus przespawana flansza pod t25. Kolektor mam gratis bo u mnie siedzi wydech z st170. Dzisiaj zawiozłem do Migdała turbinę z uszczelką i DP, nowe lampy na tył, przepływke 2.0 i krokowiec, smt6. A kolektor tak wygląda:
Allegro

Migdał obiecał, że po weekendzie mój Cabrio zawita na stałę w garażu. Pozstaje dorobić spływ w miskę i przewód zasilający turbo w oliwkę. W zasadzie najgorzej wygląda problem umiejscowienia IC, jako, że MKIV ma dość zabudowany pas. Tak czy inaczej dolot będzie narurkach fi50 ponieważ taki wylot z turbiny i IC. Jedynie da się redukcje na przepustnicę i po robocie.


[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2013-05-27 23:35:12 ]
2013-06-13 22:57
  
 
 2013-05-28 07:08:35

a nie wiesz czy kolektor z foki ma taki sam rozstaw śrub jak 1,8 rqb i czy 2,0 mondeo ma to samo i pytanko dał byś namiar na migdała może On mi coś podpowie
2021-04-04 11:26
  
 
 2013-05-28 07:19:32

Toć to zetec to wszystko jest to samo. Dlatego właśie idealnie pasuje pod turbo. Numeru ci nie dam bo mojego nie skończy Masz na priv
2013-06-13 22:57
  
 
 2013-05-28 08:17:36

spoko dzięki nie martw się skończy u mnie jeszcze daleka droga.Na razie turbina leży u gościa od turbin do sprawdzenia czekam na wyniki
2021-04-04 11:26
  
 
 2013-05-28 08:38:31

A jaką turbinę wziąłeś?
2013-06-13 22:57
  
 
 2013-05-29 13:56:51

Dzisiaj kupiłem Ecumaster det2 z wbudowanym MAPem
2013-06-13 22:57
  
 
 2013-06-05 09:10:31

Wczoraj byłem z gratami odwiedzić essiego:

Turbinka już siedzi, IC będzie na belce więc trochę pasa zostało wycięte. Wloty i wylot z jednej strony zaoszczędzi dłubania:


Srodek też już przypomina samochód:




Max do końca tygodnia mam mieć docelowe orurowanie z FMIC tzn kolanka, filtr powietrza, podstawkę pod filtr.
Dzisiaj jadę po alu rurki na ul. Wileńską i zakuć przewód olejowy.
2013-06-13 22:57