Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
slepy-1986 Kandydat na Kandaydata Lada 2103 1500 '1976 ... Lublin | 2009-10-18 17:50:17 Gratuluję git toczydło Brakuje jeszcze felgi ładnej garniturka, ale luż jest nieźle pomaluj szpachlę, bo będziesz musiał robić znowu od początku. Pozdrawiam. |
el_comendanto (M) SYMPATYCZNY GOŚĆ トヨタカムリ | 2009-10-25 00:08:50 Podziel sie sposobem na biale kierunki przednie
Zasady znam, ale ciekawi mnie technika |
konukera Kandydat na Kandaydata vfts 2107'88 / samara wafka | 2009-10-25 00:21:31 technika jest nastepujaca
trzeba zdjac szklo - potem kazdy sobie poradzi bo sie po prostu odkreca pomaranczowy klosz szklo jest przyklejone i trzyma sie na 4 zaciskach. mozna kuc pomalu mase ktora jest przyklejone, ale to kiepska faza. mozna np ukruszyc szklo. ale ale... ale ale jak sie podgrzeje opalarka, ja 300-400 stopni grzalem, to odchodzi pieknie i paskami. cienki srubokret najlepszy do tego. odginamy zaciski i wyjmujemy. ja potem tylko wkleilem odblaski srebrne u gory i dolu takie ktore juz tam byly, ale nie trzeba tego robic jak mysle. wklejalem na czarna mase uszczelniajaca bolla, klej do szyb tez spoko. |
el_comendanto (M) SYMPATYCZNY GOŚĆ トヨタカムリ | 2009-10-25 09:08:01 Czyli przy założeniu, że jeden klosz mam pęknięty a drugi matowy mogę obydwa wytłuc, kupując zawczasu nowe szkła i klej |
konukera Kandydat na Kandaydata vfts 2107'88 / samara wafka | 2009-10-25 12:15:03 jak wytluczesz to zostanie troche tej masy, jak bedziesz wyrywal to mozesz polamac plastik, ta masa mocno trzyma. jak masz dostep do opalarki to najpierw to podgrzej |
konukera Kandydat na Kandaydata vfts 2107'88 / samara wafka | 2009-11-02 18:39:28 Udało mi sie zwalczyc czarna dziure w obrotach
Zmienilem dysze glowne z 132 na 135 i poziom paliwa/plywaki na 14,2 (tak na oko, ale bylo 15, a powinno byc 14,5-15, z suwmiarka oczywiscie ale na oko i tak). No polepszylo sie, nie powiem. A potem odlaczylem regulator podcisnieniowy i jest bosko Lekko szarpie i nie rowno to chodzi na niskich, no ale walek jednak rajdowo-wyscigowy (318-320 powinien byc, bo tak stalo na aukcji na allegro Ale juz mozna spokojnie poruszac sie po miescie. Jest bardzo milo. 2000 obr, piatka, i spokojnie sie tocze z predk 80. Wszystko psul cholerny regulator. Ciekawi mnie jak zareaguje silnik jak podmienie ciezarki regulatora odsrodkowego na takie z 1.7. Ogolnie to wyglada tak: 1.3 najwieksze, 1.7 najmniejsze ciezarki... akurat mam aparaty z tych 3 silnikow. Ciekawi mnie ile ta lada pojdzie... Zasadniczo powinna 190-200. Nie wiem jakie jest z tylu przelozenie, jest "oryginalne", ale biegi maja zmienione przelozenie. Na jedynce 60-70 da sie jechac . najbardziej sie boje o sprezyny zaworowe, przy tym walku powinni byc mocniejsze, a sa raczej seryjne. Bo tak to do ponad 7 tysi by sie zakrecil mysle. Na 5, przy 3000 jest ok 120, 3200 - 130... Najwiecej lecialem 160, nie pamietam obrotow, ale chyba kolo 4 tys. w kazdym razie nie czuc ze silnik chce ducha wyzionac i czuc ze spokojnie mozna docisnac. moze uda sie niebawem z kumplem stestowac co autko potrafi . ze stoperem i gpsem troche lipa jest na zimnym silniku. zanim zacznie jechac to ssanie trzeba miec wlaczone. na razie zainstalowalem oslone zimowa, i mysle tez aby pod maske wlozyc cos ala farelke - cieple powietrze na czas rozruchu. szczesliwie kupilem kiedys cos takiego aby sie dogrzewac w samarze. Wiec koszt zerowy . Pozatym luzy zaworowe sa jednak spore 0,25 i 0,30, wiec dopoki sie dobrze nie rozgrzeje to kiepsko sie jedzie. A zima w koncu idzie. Ale znam juz sposob jak to zlikwidowac Ruscy maja za 1000 rubli zestaw kasujacy hydraulicznie luzy [ wiadomość edytowana przez: konukera dnia 2009-11-02 18:46:40 ] |
konukera Kandydat na Kandaydata vfts 2107'88 / samara wafka | 2009-11-02 20:06:14 nie to ten co kupilem silnik z nim, tylko ze ostatnio zerknalem na opis z allegro ktory sobie zachowalem (w koncu warto wiedziec co mi siedzi w silniku) no i to z formuly ester 318/320... jesli fleszer sam wiedzial co kupil
|
morphio ŁADZIARZ VAZ 2107 148kM Opole | 2009-11-02 21:30:14
to nie jest jakiś specjalny zestaw sportowy tylko hurdauliczne lifterki, które montuje się w miejsce śrub regulujących luzy zaworowe, nie jestem pewny czy jest to patent z 1.6 czy 1.7 czy wręcz diesel'ka ale stosuje się to w ładach, tak samo jak hydrauliczne napinacze rozrządu. |
konukera Kandydat na Kandaydata vfts 2107'88 / samara wafka | 2009-11-02 21:51:09 z tego co wyczytalem
link to jest to jakis hand-made. normalnie zwraca sie po dwoch regulacjach... jak ktos buduje jakiegos potwora to ma tez jednolancuchowy rozrzad - komplet 2900 rub - pisza ze daje 5% (mniejszy opro, bezwladnosc), brazowe prowadnice i pare innych gadzetow... |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2009-11-02 22:07:11 jaki sens montowac hydroregulatory do sportowego silnika? wiekszosc ludzi od nich ucieka i stosuje wymyslne sposoby zeby robic regulacje na srube, a ty chcesz na odwrot... |
konukera Kandydat na Kandaydata vfts 2107'88 / samara wafka | 2009-11-02 22:19:03 To mnie zaskoczyles...
Wydalo mi sie ze takie rozwiazanie jest lepsze, a to u ruskich to tez nie jest do konca hydroregulator, poczytaj.. tam sa jakies sprezynki itd. |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2009-11-03 11:31:55 nie czytam takich tłumaczeń, bo generalnie jest to jedna wielka ściema i bzdura ten translator. Można się tak pięknie w błąd wprowadzić, że szok, a napewno nic bym na podstawie takiego tłumaczenia nie kupił jak się nauczę po rosyjsku czytać to poczytam
P.S. daleko nie trzeba szukać - wyczynowa szklanka z ręczną regulacją luzu do Samary produkcji dBilas kosztuje 42 euro za sztukę. Cena taka dlatego, że ktoś zadał sobie trud przerobienia właśnie klasycznej szklanki z hydroregulatorem na regulacje śrubową, po to, żeby np A-grupowy wałek o wzniosie prawie 13mm mógł wogóle pracować, w wypadku hydroregulatora nie byłoby to możliwe [ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2009-11-03 11:37:37 ] |
chio ŁADZIARZ Samara 21093MPI/Cit ... Kudowa/Warszawa/Pabianice | 2009-11-03 12:43:08 Tylko od kiedy w Samarach są hydroregulatory?
Z tego co pamiętam regulacje wykonuje się przy pomocy płytek. pzdr CHIO |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2009-11-03 13:22:34 tak, sorry, moj blad, chodzilo mi o sam fakt szklanki, w tym wypadku nie ma hydro regulacji, ale w duzej ilosci podobnych konstrukcji sa. |
mwarchalowski Loża Szyderców BMW 316ti / Polonez ... Wrocław / Zakopane / Żywiec | 2009-11-03 16:38:41 Owszem ale silniki od 12stek czyli 16stki mają hydro... a być może i nowe 8mki kalinowskie też je maja.
DEx |
bartixr SYMPATYCZNY GOŚĆ stary traktor DT110@ ... Moskwa | 2009-11-03 22:58:14 wszechobecną sa obecnie hydruuliczne regulatoryu. klekotac zaczynaja , np. w przypadku 1,8 nivy po 70 tys km i trzeba regulować w kalinach (1 i wszystkich samarach (13-15) są hydro równiez. a co do przejśnia na nie, owszem ale dla seryjnego silnika. przy sporotwych wałkach tak jak pisał przedmówca, tylko "reczne" i max konkretne sprezyny, zeby zawor zdarzyl sie zamknac na ostrych krzywkach.. |
konukera Kandydat na Kandaydata vfts 2107'88 / samara wafka | 2009-11-03 23:38:15 no to dzieki chlopaki
nie beda juz mial auto regulacji luzow |
konukera Kandydat na Kandaydata vfts 2107'88 / samara wafka | 2009-11-18 00:16:32 |
3zeR_MDS SYMPATYCZNY GOŚĆ Kraków | 2009-11-18 20:24:30 daj numer do swojego dilera... |