Granatowa Łajdaczka 2107 - konukera - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Gratuluję git toczydło Brakuje jeszcze felgi ładnej garniturka, ale luż jest nieźle pomaluj szpachlę, bo będziesz musiał robić znowu od początku. Pozdrawiam.
  
 
Podziel sie sposobem na biale kierunki przednie

Zasady znam, ale ciekawi mnie technika
  
 
technika jest nastepujaca
trzeba zdjac szklo - potem kazdy sobie poradzi
bo sie po prostu odkreca pomaranczowy klosz

szklo jest przyklejone i trzyma sie na 4 zaciskach. mozna kuc pomalu mase ktora jest przyklejone, ale to kiepska faza. mozna np ukruszyc szklo. ale ale...

ale ale jak sie podgrzeje opalarka, ja 300-400 stopni grzalem, to odchodzi pieknie i paskami. cienki srubokret najlepszy do tego. odginamy zaciski i wyjmujemy.
ja potem tylko wkleilem odblaski srebrne u gory i dolu takie ktore juz tam byly, ale nie trzeba tego robic jak mysle. wklejalem na czarna mase uszczelniajaca bolla, klej do szyb tez spoko.
  
 
Czyli przy założeniu, że jeden klosz mam pęknięty a drugi matowy mogę obydwa wytłuc, kupując zawczasu nowe szkła i klej
  
 
jak wytluczesz to zostanie troche tej masy, jak bedziesz wyrywal to mozesz polamac plastik, ta masa mocno trzyma. jak masz dostep do opalarki to najpierw to podgrzej
  
 
Udało mi sie zwalczyc czarna dziure w obrotach
Zmienilem dysze glowne z 132 na 135 i poziom paliwa/plywaki na 14,2 (tak na oko, ale bylo 15, a powinno byc 14,5-15, z suwmiarka oczywiscie ale na oko i tak).

No polepszylo sie, nie powiem.

A potem odlaczylem regulator podcisnieniowy i jest bosko

Lekko szarpie i nie rowno to chodzi na niskich, no ale walek jednak rajdowo-wyscigowy (318-320 powinien byc, bo tak stalo na aukcji na allegro

Ale juz mozna spokojnie poruszac sie po miescie.
Jest bardzo milo. 2000 obr, piatka, i spokojnie sie tocze z predk 80.

Wszystko psul cholerny regulator. Ciekawi mnie jak zareaguje silnik jak podmienie ciezarki regulatora odsrodkowego na takie z 1.7. Ogolnie to wyglada tak: 1.3 najwieksze, 1.7 najmniejsze ciezarki... akurat mam aparaty z tych 3 silnikow.

Ciekawi mnie ile ta lada pojdzie... Zasadniczo powinna 190-200. Nie wiem jakie jest z tylu przelozenie, jest "oryginalne", ale biegi maja zmienione przelozenie. Na jedynce 60-70 da sie jechac . najbardziej sie boje o sprezyny zaworowe, przy tym walku powinni byc mocniejsze, a sa raczej seryjne. Bo tak to do ponad 7 tysi by sie zakrecil mysle.

Na 5, przy 3000 jest ok 120, 3200 - 130... Najwiecej lecialem 160, nie pamietam obrotow, ale chyba kolo 4 tys. w kazdym razie nie czuc ze silnik chce ducha wyzionac i czuc ze spokojnie mozna docisnac.

moze uda sie niebawem z kumplem stestowac co autko potrafi . ze stoperem i gpsem

troche lipa jest na zimnym silniku. zanim zacznie jechac to ssanie trzeba miec wlaczone. na razie zainstalowalem oslone zimowa, i mysle tez aby pod maske wlozyc cos ala farelke - cieple powietrze na czas rozruchu. szczesliwie kupilem kiedys cos takiego aby sie dogrzewac w samarze. Wiec koszt zerowy .

Pozatym luzy zaworowe sa jednak spore 0,25 i 0,30, wiec dopoki sie dobrze nie rozgrzeje to kiepsko sie jedzie. A zima w koncu idzie.
Ale znam juz sposob jak to zlikwidowac
Ruscy maja za 1000 rubli zestaw kasujacy hydraulicznie luzy



[ wiadomość edytowana przez: konukera dnia 2009-11-02 18:46:40 ]
  
 
Cytat:
2009-11-02 18:39:28, konukera pisze:
Lekko szarpie i nie rowno to chodzi na niskich, no ale walek jednak rajdowo-wyscigowy (318-320 powinien byc, bo tak stalo na aukcji na allegro


kupiles jakis nowy walek? mozesz cos o nim powiedziec wiecej?
  
 
nie to ten co kupilem silnik z nim, tylko ze ostatnio zerknalem na opis z allegro ktory sobie zachowalem (w koncu warto wiedziec co mi siedzi w silniku) no i to z formuly ester 318/320... jesli fleszer sam wiedzial co kupil

  
 
Cytat:
2009-11-02 18:39:28, konukera pisze:
Ruscy maja za 1000 rubli zestaw kasujacy hydraulicznie luzy



to nie jest jakiś specjalny zestaw sportowy tylko hurdauliczne lifterki, które montuje się w miejsce śrub regulujących luzy zaworowe, nie jestem pewny czy jest to patent z 1.6 czy 1.7 czy wręcz diesel'ka ale stosuje się to w ładach, tak samo jak hydrauliczne napinacze rozrządu.
  
 
z tego co wyczytalem
link

to jest to jakis hand-made. normalnie zwraca sie po dwoch regulacjach...

jak ktos buduje jakiegos potwora to ma tez jednolancuchowy rozrzad - komplet 2900 rub - pisza ze daje 5% (mniejszy opro, bezwladnosc), brazowe prowadnice i pare innych gadzetow...
  
 
jaki sens montowac hydroregulatory do sportowego silnika? wiekszosc ludzi od nich ucieka i stosuje wymyslne sposoby zeby robic regulacje na srube, a ty chcesz na odwrot...
  
 
To mnie zaskoczyles...
Wydalo mi sie ze takie rozwiazanie jest lepsze, a to u ruskich to tez nie jest do konca hydroregulator, poczytaj.. tam sa jakies sprezynki itd.
  
 
nie czytam takich tłumaczeń, bo generalnie jest to jedna wielka ściema i bzdura ten translator. Można się tak pięknie w błąd wprowadzić, że szok, a napewno nic bym na podstawie takiego tłumaczenia nie kupił jak się nauczę po rosyjsku czytać to poczytam

P.S. daleko nie trzeba szukać - wyczynowa szklanka z ręczną regulacją luzu do Samary produkcji dBilas kosztuje 42 euro za sztukę. Cena taka dlatego, że ktoś zadał sobie trud przerobienia właśnie klasycznej szklanki z hydroregulatorem na regulacje śrubową, po to, żeby np A-grupowy wałek o wzniosie prawie 13mm mógł wogóle pracować, w wypadku hydroregulatora nie byłoby to możliwe



[ wiadomość edytowana przez: 3zeR_MDS dnia 2009-11-03 11:37:37 ]
  
 
Tylko od kiedy w Samarach są hydroregulatory?
Z tego co pamiętam regulacje wykonuje się przy pomocy płytek.




pzdr
CHIO
  
 
tak, sorry, moj blad, chodzilo mi o sam fakt szklanki, w tym wypadku nie ma hydro regulacji, ale w duzej ilosci podobnych konstrukcji sa.
  
 
Owszem ale silniki od 12stek czyli 16stki mają hydro... a być może i nowe 8mki kalinowskie też je maja.

DEx
  
 

wszechobecną sa obecnie hydruuliczne regulatoryu.
klekotac zaczynaja , np. w przypadku 1,8 nivy po 70 tys km i trzeba regulować

w kalinach (1 i wszystkich samarach (13-15) są hydro równiez.

a co do przejśnia na nie, owszem ale dla seryjnego silnika.
przy sporotwych wałkach tak jak pisał przedmówca, tylko "reczne" i max konkretne sprezyny, zeby zawor zdarzyl sie zamknac na ostrych krzywkach..
  
 
no to dzieki chlopaki
nie beda juz mial auto regulacji luzow
  
 
konkurs konkurs

link

hehe jak dobrze pojdzie to bede mial spojlery za free
  
 
daj numer do swojego dilera...