Prezentacja AUT mk7-2009

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WZÓR - jak należy zgłaszać auta do konkursu.
Proszę o stosowanie się do tego wzoru, a konkurs będzie czytelny i przejrzysty dla Nas wszystkich .
Tutaj zamieszczamy tylko escorty generacji MK7
UWAGA - ZGŁOSZENIA NIEZGODNE ZE WZOREM I REGULAMINEM BĘDĄ USUWANE !
---------------------------------------------------------------------------
MK7 - rok 1996


MIEJSCE NA 6 ZDJĘĆ





STYLING:
(wszystkie modyfikacje wizualne - spojlery, lampy, felgi, itp.)
np. aluski 15`, zdjęte boczne listwy, wymieniony tylny zderzak na RS-zender mk7 i pomalowany, wymienione lusterka na el. i pomalowane, pomalowane klamki i zamki.

TUNNING:
(wszystkie modyfikacje mechaniczne - silnik, zawieszenie, rozpórki itp. )
np. kompletne zawieszenie Weitec -60/40, fordowska rozpórka przednich kielichów.

WNĘTRZE:
(wszystkie modyfikacje w części pasażerskiej - wiadomo o co chodzi )
np. białe zegary, kubełkowe fotele
  
 
MK7 - rok 1996








STYLING

- Czarna maska + bad-look
- czarna ramka szyby czołowej
- Zderzak przedni seria (lekko potraktowany czarnym matem)
- Grill (własny pomysł i wykonanie)
- Angel Eyes w kolorze nadwozia (jedyne nie powtarzalne)
- Xenon 6000k
- spryskiwacze reflektorów
- Boczne kierunki pryśnięte na czerwono
- Lepki klubowe pod lusterkami bocznymi
- Lusterka M3 w czarnym macie
- Listwy boczne w kolorze nadwozia
- Felgi Toora T245 17J7 opony 205/40/17
- Zenderek tył mk6 (wygładzony i również częściowo potraktowany czarnym matem)
- Emblemat na klapie przerobiony na czerwony
- Lampy tył pryśnięte na czerwono (motip do lamp)
- Chromowana końcówka wydechu
- Kluczyk-pilot "scyzoryk"

TUNING

- Wszystko co w dziale STYLING
- springi obniżone -60/-60,
- amorki: tył o skróconym skoku, przód jeszcze seria

WNĘTRZE

- Chromowane klamki
- chromowany pierścień na mieszku
- Skrócony drążek zmiany biegów
- skórzana gałka
- zegary i zegarek indiglo
- Fotele przód skóra (kanapy jeszcze nie ma bo Kol. Cashy ciężko się doi ;P)
- CD-MP3 Alpine
- sub,wzmak Kenwood + kondensator
- ele szyby
- ele daszek
  
 
MK7 1999 r - 1.8 TD 70 KM













STYLING:
- przyciemnione boczne tylne szybki (w oczekiwaniu także tylne drzwi)
- szyba w klapie przyciemniona zasłonką na "macki"
- pasek przeciwsłoneczny na przedniej szybie
- mega lepa FEFK na klapie
- "Nowa lepka klubowa dla wszystkich" na przedniej szybie
- kołpaki nieoryginalne 14"
- "nowa" zaślepka haka w przednim zderzaku
- chromowana antena radia
- ramki tablicy rej. FEFK-owe
- z serii -> halogeny, relingi, zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia, atrapa "plaster miodu", 3 stop

TUNING:
To auto jest bardzo odporne na tuning.

WNĘTRZE:
- lampka podsufitki zmieniona na "czasówkę" z Ghia/RS
- zamontowane gniazdo zapalniczki w bagażniku (w schowku na apteczkę)
- podświetlenie zegarka wymienione na hmm... niedziałające
- rozgałęźnik 3x 12 V z USB
- kaseciak Ford zmieniony na kaseciak Blaupunkt
- CB Cobra + antena Alan 9 plus w uchwycie na klapie
- seryjnie -> 2 poduszki powietrzne, el. szybki przód, welur, podłokietnik w tylnej kanapie, roleta bagażnika


Dodam tylko, iż wystawiam to autko na pokaz, mając świadomość że z góry jestem skazany na porażkę, a choć jeden głos oddany na mnie będzie dużym osiągnięciem

[ wiadomość edytowana przez: Mateklobez dnia 2009-08-27 23:27:06 ]
  
 
MK 7 rok 1996, 1.8 16V (115KM)













STYLING:

- opony Pirelli P Zero Nero 205/40 R17 na fordowskich alufelgach RS7 7,5"szerokości na ET38 (polakierowane na czarny połysk)
- na dekielkach felg polerowane pierścienie aluminiowe
- przednia maska z wspawanymi garbami z RS-a
- poszerzone nadkola i pozaginane ranty
- przedni zderzak z halogenami
- progi pakietu Zender-a
- tylny zderzak z pakietu Zender-a - wygładzone przetłoczenie z MKVI
- grill z pakietu Zender-a polakierowany w czarny połysk
- polakierowane lusterka elektrycznie sterowane i podgrzewane
- nakładka na tylną klapę z chromowaną obwódką na tablicę z Ghia
- przednie reflektory Angel Eyes Black
- tylne lampy Ultra w wersji smoked
- kierunkowskazy boczne w wersji smoked
- halogeny z czarnymi wkładami
- trzecia lampa stop do sedana
- polakierowane w czarny połysk wnęki klapy bagażnika
- usunięte oznaczenia modelu
- nowe emblematy Ford (przód i tył)


TUNING/KOMORA SILNIKA:

- SWAP całego zespołu napędowego 1.8 16V z Escorta GTI
- ostatni tłumik ULTER-a z podwójną końcówką
- przekładka układu klimatyzacji
- przednie hamulce z wersji RS (zaciski polakierowane na biało, bębny na czarno)
- zawieszenie gwintowe Weitec Hicon GTN
- polerowana rozpórka przednich kielichów Weichers
- polerowana pokrywa zaworów
- polerowane przewody od klimatyzacji
- polerowane siłowniki przedniej maski
- polakierowane w czarny połysk obudowy filtrów powietrza i osłony paska rozrządu

WNĘTRZE:

- kompletna skórzana tapicerka w czarnym kolorze
- kierownica trójramienna z forda pumy/fiesty z granatowym emblematem na airbagu
- kierownica, gałka i mieszek lewarka zmiany biegów oraz rączka i mieszek ręcznego obszyte czarną skórą (perforowana i gładka)
- flokowane na czarno słupki przednie, trójkąty przy lusterkach oraz cały nowy tunel środkowy (ze schowkiem i popielniczką pomiędzy fotelami)
- czarne zegary z obrotomierzem i polerowane ramkami wokół cyferblatów
- czarny zegarek analogowy
- czerwone wskazówki na licznikach i zegarze analogowym
- chromowane klamki wewnętrzne z Ghia
- rączka hamulca ręcznego z chromowanym klawiszem
- chromowany pierścień pod gałką zmiany biegów
- elektrycznie sterowane szyby przednie (orginalne części) z funkcją domykania z pilota
- lampka wewnętrzna z soczewkami do czytania z Ghia
- podświetlenie nóg kierowcy i pasażera na zielono
- uzupełnienie wyposażenia o airbag pasażera
- audio oparte na elementach Pionieer-a i JBL-a (maskownica głośnika i fragmenty wzmacniacza polakierowane w czarny połysk)
  
 
MK VII 1996






STYLING:

-zderzaki w kolorze nadwozia
-atrapa "plaster miodu"
-ramki tablic rej. FEFK
-kołpaki 13
-lepka klubowa na tylnej klapie
-trzecia lampa stopu

TUNING:

-niebieskie postoje LED
-białe boczne kierunkowskazy
-oryginalna lotka na tylnej klapie
-białe zegary i zegarek
-dwu tonowa końcówka tłumika

WNĘTRZE"

-zamontowany podłokietnik
-radio CB President Harry II ASC
-oryginalne radio Ford
-2x Airbag
-lampka podsufitki w kol. seledynowym


I tak wiem,że nie mam żadnych szans


[ wiadomość edytowana przez: kris2629 dnia 2009-08-19 22:33:42 ]

[ wiadomość edytowana przez: kris2629 dnia 2009-08-20 05:17:53 ]
  
 
MK VII 97rok






































STYLING:

- Felgi 17'
- Lampy angels + spryski + xenon
- dokładka przód
- grill zedner
- progi zender
- Ciemne halogeny + szyby
- lampy do jazdy dziennej
- kierunki clear dymione
- lotka zeder
- lakier perła
- gładka klapa
- brak zamków
- reszte można dojrzeć na fotkach

Tuning:

- swap na N7A wraz z całym wypasem/osprzętem
- rozpórka przód-
i takie tam inne bajerki których nie widać a podobno działają

Wnętrze:

w sumie nic ciekawego
  
 
MK7, 1995 ROK













STYLING
Alufelgi 15'
Przyciemniane boczne tylne szybki
Brak oznaczeń tylnej klapy

WNĘTRZE
Kompletna skórzana tapicerka
Skórzana kierownica
Skórzany mieszek dźwigni zmiany biegów i ręcznego
Radyjko cd Panasonic
Głośniki Blaupunkt w półce
  
 
MK7 – rok 1995, Convertible 1.8 16V (130KM)
















STYLING
pomalowane tarcze hamulcowe (srebrny)
pomalowane zaciski hamulcowe (czarny mat)
pomalowany pręt podtrzymujący klapę (czarny mat)
odrestaurowany i pomalowany zamek maski silnika
światła pozycyjne/dzienne w kierunkowskazach (pomarańczowe jak w USA )
ramki halogenów pomalowane na czarno
ramki wewnętrzne przednich lamp pomalowane na czarno
emblematy Ghia 2008
logo Silhouette na grillu
logo Silhouette na klapie
progi RS2000
tylny zderzak z łezkami
usunięte oznaczenia "Escort Si" z tylnej klapy oraz błotników
płaskie wycieraczki Valeo
lusterka w kolorze nadwozia
listwy drzwi w kolorze nadwozia
komplet alufelg OZ Superturismo 17" (opony 205/40R17)
drugi komplet alufelg OZ Volcano 16” z polerowanym rantem i środkiem czarnym (opony 225/45R16)
dokładka przedniego zderzaka
pomalowana pokrywa zaworów (kolor czarny)
pomalowane osłony termiczne kolektora wydechowego oraz pompy wspomagania kierownicy (czarny mat)
chromowana pokrywa przewodów wysokiego napięcia
kierunkowskazy błotników "clear"


TUNING
silnik standard 1,8 RQB (130KM)
dołożona puszka filtra powietrza
układ wydechowy ze stali nierdzewnej 2,5”
aluminiowa górna rozpórka przednich kielichów
wymienione kable wysokiego napięcia
zawieszenie gwintowane Weitec


WNĘTRZE
oświetlenie nóg kierowcy i pasażera
skórzana kierownica trójramienna + poduszka powietrzna z granatowym logo Ford
panel z klimatyzacją
radio z nawigacją satelitarną
pokrowiec złożonego dachu
regulowana kolumna kierownicy
4 elektryczne szyby
elektryczny dach
zegarek Ghia
lampka wewnętrzna z soczewkami
Białe tarcze zegarów
dywaniki beżowe
chromowany przycisk hamulca ręcznego
drewnopodobna osłona gałki zmiany biegów
drewnopodobny panel deski rozdzielczej
6-cio stopniowa regulacja pracy wycieraczek
klamki wewnętrzne chrom
elektryczne i podgrzewane lusterka zewnętrzne
podgrzewana przednia szyba
podgrzewane spryskiwacze przedniej szyby
wewnętrzne nakładki progowe chrom z logo Ford
tunel ze schowkiem i popielniczką