[RS] nie mogę go zgasić :/

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
przed wyjazdem na urlop miałem wymieniany automat przy rozruszniku, wczesniej sam rozrusznik..wszystko było ok odpalał, czasami jednak podczas odpalania było słychac stuk automatu i próba odpalenia była nieudana, zdarzyło mi się to jednak w ciągu 3 tygodni z 5 razy..potem wszystko było ok

aż do dziś, wyłaczam silnik a on dalej chodzi, wyciagam kluczyk i dalej to samo..nie wiem czy te wczesniejsze wymiany mają coś wspólnego z tym problemem czy teraz coś innego nawaliło np. stacyjka...

pomoże ktoś?
  
 
a czy po cofnieciu i wyciagnieciu kluczyka pracuje tylko silnik czy jest tez prad do pozostalych odbiornikow dzialajacych w pozycji zaplonu, np wycieraczki?
Pozdrawiam!!!
  
 
jest wszystko prąd także...gaszę go przez zdławienie, zgasnie silnik wiadomo, ale kontrolki się palą nawet po wyjęciu kluczyka..
  
 
Szukałbym problemu w kostce stacyjki.
  
 
a czy zespolony miałby jakiś w tym udział??
  
 
Trance, ściągnij obudowę kolumny kierowniczej. Po lewej stronie na wysokości stacyjki będziesz miał plastik do którego idą 4 kable (żółty, czerwony, czarny i niebieski) - to jest taka stacyjka wykonawcza. Szukaj problemu w tym ustrojstwie.
Najpierw ściągnij to ze stacyjki-zamka, umocowana jest na takich 2-och plastikowych klipso-zaczepach. Jak ściągniesz to w otwór wkładasz śrubokręt i krecisz tak samo jak kluczykiem, do góry odpalasz, w dół gasisz. Zobacz czy tak działa. Jeśli nie, to znalazłeś przyczynę!

Zespolony nie może mieć z tym nic wspólnego - chyba że masz jakieś zwarcie w skrzynce bezp. właśnie z obwodem zespolonego.

[ wiadomość edytowana przez: GrzEE dnia 2009-08-02 19:57:39 ]
  
 
miałem już lutowaną skrzynkę u elektryka, sęk w tym,ze mam zwarcie w zespolonym jesli chodzi o spryskiwacz...jak daję płyn na szybę pali bezpiecznik :/ dodatkowo dmuchawa out i szyba grzana tył chodzi razem z przeciwmgielnym...reszta ok ale dzięki na razie sprawdzę to co mówiłeś..
  
 
To o czym piszesz nie będzie miało związku z tym, że nie możesz go zgasić. Zobacz to o czym pisałem, jeśli to nie będzie to, będziesz musiał szukać zwarcia...
  
 
problem rozwiązany, rzeczywiście tkwiło to w tej kostce w stacyjce, za co dziękuję GrzEE, natomiast szukać dziury trzeba było nie bezpośrednio w kostce tylko jakiś "umiałek" zrobił obejście wentylatora, podłaczając kabel do stacyjki z kablem idącym do skrzynki bezpieczników , cały przewód był na bezpieczniku 30A i był odpowiedzialny za prąd na wentylatorze od chłodnicy...nie wiem co to miało być za rozwiązanie...

dodam,ze przestało zwierać spryskiwacze, oraz grzanie szyby z przeciwmgielnym z tyłu