Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2009-07-13 19:23:36 Ogólnie kilka pytań:
1. Jakie sprzęgło polecacie do Escorta 1.6 16V, kombi, 1995 rok. Konkretnie chodzi mi o markę, cena ma tu mniejsze znaczenie Nie musi też to być typowe do jazdy miejskiej, może być coś z żyłką sportową (ale sam takich nie znalazłem do tego modelu). 2. Przy wymianie sprzęgła, skrzynia będzie na wierzchu, co warto przy okazji wymienić? Co się najczęściej zużywa i warto przy okazji zrobić? 3. Teraz pytanie o hamulce. Tarcze EBC Turbo Groove, klocki EBC green stuff, płyn hamulcowy EBC BF307+. Hamulce poprzednio były brzytwa. Nagle praktycznie z dnia na dzień hamulec zrobił się miękki, ledwo co hamuje. Odpowietrzyłem hamulce, zmieniłem płyn w całym układzie (na taki sam oczywiście), efektu żadnego. Dodam tylko, że nawet mimo pompowania hamulca na zimnym silniku, cały czas pozostaje on miękki. Czy to serwo? Jeśli tak, to czy serwo pasuje od innego auta (np. mondeo V6) i jeśli tak to czy będzie wydajniejsze od seryjnego? [ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2009-07-15 11:28:37 ] [ wiadomość edytowana przez: escimo dnia 2009-08-20 03:48:21 ] |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2009-07-14 15:06:46 No i tu pojawia się problem. Ty mówisz LUK, znajomy sprzedawca poleca Sachsa, a ja myślałem o Motocrafcie (bo takie jest chyba oryginalne). A jest jeszcze Valeo... |
okruch Ford Escort MK5 Białystok | 2009-07-14 17:01:16 Ja do swojego wstawiłem Valeo i naprawde polecam.... 5 tys km i wszystko chodzi jak brzytwa. Przy wymienie zwrócił bym jeszcze na twoim miejscu uwage na uszczelniacz wału. u mnie delikatnie puszczał a czesc naprawde niedroga wiec od razu wymieniłem |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2009-07-14 19:41:07 No i wyszło tak, że kupiłem LUK'a. Jutro odstawiam samochód, z mechanikiem dogadałem się w ten sposób, że jak już wyciągną silnik, mają posprawdzać co i jak wygląda i co może być już do wymiany. Będę trzymał rękę na pulsie. Pozostaje jeszcze kwestia, czy to serwo czy nie... Radekbox: zrobiłem tak jak mówisz, bez efektu. Hamulec nie schodzi niżej, jest miękki zarazem na odpalonym jak i na wyłączonym silniku. Pojawił się dodatkowo jeszcze jeden problem, otóż samochód dusi się na benzynie, na gazie idzie normalnie. Po odłączonym przepływomierzu, jest dobrze na benzynie i na gazie. Wymieniłem więc przepływomierz, ale nic to nie zmieniło. Dusi się cały czas... Dodam, że poprzedni przepływomierz wygląda na sprawny (druciki nie są przerwane). Czy to możliwe, że inny czujnik jest uszkodzony, a kiedy odłączam przepływomierz komputer przełącza się na tryb awaryjny i odcina inne czujniki? |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2009-07-30 08:43:20 Trochę podciągnę temat do góry bo problem ciągle istnieje... Zauważyłem też nowy objaw. Kiedy wyłączyłem ostatnio klimatyzację, pedał hamulca lekko poszedł w dół... Jakieś pomysły co to może być? |
escimo Sympatyk FEFK Vectra C 1.9CDTI 180KM Żnin | 2009-08-20 03:47:51 Znowu podbije temat, bo nie bede nowego zakładał... Nie będę dłużej główkował co nie tak jest z tymi hamulcami, po prostu wymienie pompę + serwo na nowe. Co do przepływomierza, to ten z allegro też okazał się uszkodzony (spawdziłem na jeszcze innym i jest ok).
Tym razem pytanie moje to, czy takie przewody będą pasowały do mojego autka? Przewody |