[MK7] maglownica, problem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam problem z maglem, puszcza olej, cala jest mokra, ale chodzi normalnie, nie stuka ani nic podobnego, da się coś zrobić żeby ją uszczelnić, np wymienić jakieś uszczelki/zimeringi czy to już koniec i nie ma dla niej ratunku ???


[ wiadomość edytowana przez: slawcek dnia 2009-06-01 14:39:05 ]
[ powód edycji: tytuł ]
  
 
Sa firmy ktore sie zajmuja regeneracja tego ale jest to cholernie drogie, kolo 500 PLN spokojnie musisz liczyc! Jak masz troche pojecia to mozesz sprobowac pobawic sie sam i ewentualnie dokupic uszczelnienia ktore sie posypaly. A skad wylewa sie plyn? moze starczy dociagnac sruby z przewodow?
  
 
widzę ze jest cala mokra i kapie płyn jak postoi, wjadę na kanał to obejrzę dokładnie skąd leci
  
 
jak cieknie przy przekladnie to uszczelka i zimering za 50zl zestaw i jakies 1h roboty...

jak z innych miejsc to regeneracja
  
 
Cytat:
2008-09-17 10:15:03, koniuXR3i pisze:
jak cieknie przy przekladnie to uszczelka i zimering za 50zl zestaw i jakies 1h roboty... jak z innych miejsc to regeneracja


Dokladnie. Moj escort plam na ziemi nie zostawia tylko delikatnie olej sie saczy. Chcialem to wymienic ale mechanior mowil ze nie ma jeszcze potrzeby. Dolalem troszke oleju i tyle. W przyszlosci sie wymieni jak bedzie bardziej cieklo. Koszt ok 50zl
  
 
a trzeba wyciągać magiel z auta, czy można to zrobić z kanału na zamontowanym maglu ????
  
 
Jak Ci cieknie z góry magla to przy pewnym "wygimnastykowaniu" można to zrobić bez wyciągania magla ze środka auta
  
 
Cytat:
2008-09-17 10:15:03, koniuXR3i pisze:
jak cieknie przy przekladnie to uszczelka i zimering za 50zl zestaw i jakies 1h roboty...



jak to sie fachowo nazywa, o co mam poprosić w sklepie ???? tak poprostu zimering i uszczelka do magla ze wspomaganiem do escorta ????
  
 
jak cieknie to i może czasem też być słabsze wspomaganie, obczaj czy Ci sie kierownica kreci lekko jak w innych escortach czy cięzej, bo jak ciezej to kup sobie maglownice na allegro za 200 zł i po sprawie, jak niemasz pojęcia o sprawie a rozkręcisz ją sam to z poskładaniem bywa różnie...
wiem z autopsji (passat B5)
  
 
wydaje mi się ze wspomaganie chodzi dobrze, ale jak patrzyłem u kumpla w gofrze III to tam to jednym palcem można sobie kręcić :/
  
 
Cytat:
2008-09-17 15:08:34, Shaq pisze:
Jak Ci cieknie z góry magla to przy pewnym "wygimnastykowaniu" można to zrobić bez wyciągania magla ze środka auta


Ze środka, to znaczy dokopać się do magla od strony kierownicy ( od strony pedałów)? No i wymienić uszczelniacz?
Jeśli cieknie od tej strony, to jak wykopię dywanik i wygłuszenie to zobaczę??
  
 
Cytat:
2008-10-15 21:21:13, przemkowal pisze:
Ze środka, to znaczy dokopać się do magla od strony kierownicy ( od strony pedałów)? No i wymienić uszczelniacz? Jeśli cieknie od tej strony, to jak wykopię dywanik i wygłuszenie to zobaczę??



podazaj za drazkiem kierowniczym... odsun dywanik, wygluszenie pozniej on krzyzakiem sie laczy z czyms i pod tym krzyzakiem jest zimmering i uszczelniacz jak masz tam mokro to wiadomo ... do sklepu i komplet naprawczy...
intuicyjnie wyczujesz co robic
  
 
Cytat:
2008-10-15 21:26:26, koniuXR3i pisze:
podazaj za drazkiem kierowniczym... odsun dywanik, wygluszenie pozniej on krzyzakiem sie laczy z czyms i pod tym krzyzakiem jest zimmering i uszczelniacz jak masz tam mokro to wiadomo ... do sklepu i komplet naprawczy... intuicyjnie wyczujesz co robic


Oki, sprawdzę jutro za dnia, i pewnie w sobotę się zabiorę - na małopanewskiej we Wrocku pewnie będą mieli części.
Tylko czy potrzebne są jakieś specjalne narzędzia? Bo nic specjalnego nie mam przy sobie.
  
 
ja kiedyś tak zrobiłem ale niestety nie pomogło , leciało jeszcze gorzej
  
 
ewentualnie na początek spróbuje czegos takiego:
uszczelniacz

jest jakaś szansa że pomoże??

A w ogóle jest ktoś, komu wymiana uszczelniacza pomogła?

[ wiadomość edytowana przez: przemkowal dnia 2008-10-15 22:19:42 ]
  
 
Taki uszczelniacz jest ok na drobne wycieki, jak juz leje porzadnie to nie pomoze. Gdyby ktos chciał to u mnie robia takie magle z gwarancja, ale koszt z demontazem i montazem i zalaniem plynem 600 PLN jak wszystko robia, jak sama regeneracje bez montazu i zalewania to mysle ze w przedziale 400-500 PLN
  
 
A wiecie może gdzie we Wrocławiu można zregenerować maglownicę? Bo szukam i znaleźć nie mogę.
  
 
Witam

odswieże troszke post.

Mam problem: mianowicie sadze ze cos nei tak jest z maglownica:/

mam piekielnie luzna kierownice...niby auto skreca jak nalezy ale jednak jest cos nie tak...

plus jak mam osłone pod filtrem oleju,alternatorem itp. to mam lekkie slady oleju.

no i stuka nieprawdopodobnie na nierownosciach.

Czy to moze byc maglownica czy jednak skupic sie na czyms innym? jak myslicie?

Stacja nic nie wykryla (2 razy bylem na szarpakach) i z kanalu wyglada ze gumy czy stab. czy nawet wahacze sa ok.

:/

Pomocy
  
 
Wymień gumy stabilizatora, koszt malutki a pomóc może. Mi też pomimo szarpaków nic nie wykrywało a stukał strasznie na dziurach. Po wymianie, cisza i spokój na długi czas.
  
 
gumy mam kupione musze je zmienic ale jezeli mam byc szczery to nie widzi mi sie ze to one:/..

drazki sprawne gumy takze wygladaja ok. fakt dowiem sie po zmianie ale niepokojacy jest ten luz w kierownicy..aha no zapomnialem dodac ze nagle gdy stukanie sie zaczelo mam zbieznosc do zrobienia:/